Bütün hikayeler için yapılan yorumlar hoşuma gidiyor... hepinize teşekkürler. Desteklemeye devam edin lütfen! ㅋㅋㅋ
Mutlu yazar,
⚜Miss Mulgogi⚜➼♪♫♬♪♩♫♬♪♩♫➼
4 Gün Sonra
Karavanın içinde beklerken camdan dışarıda yağan kara bakıyordum. Heechul klip çekimlerini doğal bir arka planda yapmamızın daha uygun olduğunu düşünerek, bizi dağlık bir kesime götürmüştü.
Bir hafta içerisinde çekimlerin biteceğini düşünerek dağdaki bir konaklama yerinde yerlerimiz ayırtılmıştı ve şimdi de bu karavanın içinde çekimlerin başlaması için bekliyordum. Aslında bu manzara çok kötü durmuyordu ve benim için de iş ile birlikte tatil gibi bir şeydi. Önümüzdeki 6 gün içerisinde bunun keyfini çıkarabilirdim.
Karavanın kapısı tıklatıldığında yerimden kalkıp kapıyı açtım. Leeteuk ''Set ekibi hazır, seni bekliyorlar. Makyajını kontrol ettir.'' dedi.
Başımla onaylayıp karavandan çıkarken dansçılarla konuşan Eunhyuk'u gördüm. Son birkaç günlüğüne bile olsa işi ciddiye alıyor gibi görünüyordu. Olaya dahil olduğunda onun da dansçılardan biri olacağını sanmıştım fakat o sadece koreografiyi yeniden oluşturmuştu ve kontrol ediyordu.
Makyajım düzeltilirken yanımda duran Leeteuk'a sordum. ''Hyung, neden Eunhyuk klipte dans etmiyor? Onu bunun için getirmemiş miydiniz?''
Leeteuk anlayamayan ifade ile bana bakıp ''Sana göre bir şey değil mi? Dans etmemesinden memnun değil misin? Onu istemiyorsun ne de olsa.'' dedi.
Elimi hayır anlamında sallayıp ''O kadar zalim değilim. Aslında umurumda da değil. Sadece... kendisi de klipte bir kısımda yer almalı, sonuçta iyi bir dansçı olduğunu söylediniz.'' dedim.
Leeteuk yine garipser bakışlar atarken ''Gerçekten onun adını ilk defa mı duydun? Daha önce hiç şovlarını izlememiş miydin?'' dedikten sonra telefonunu çıkarıp hızlıca tuşlara tıkladı ve bana uzattı. ''Buradan izle, iki yıl önceki bir performansı.''
Telefonu elime alıp ekranda yüklenen videoya baktım. Video açıldığında büyük sahnenin ortasında, beyaz bir duvara zincir ve kelepçelerle bağlanmış Eunhyuk belirdi. Merakla izlerken birden rap yapmasına şaşırmıştım. Ritmik ve düzenlice, takılmadan söylüyordu.
Dans etmeye başladığında ise vücudunun ritme ayak uydurduğunu gördüm. Nefes almak kadar kolaymış gibi dans ediyordu. Dansında sürekli devam eden bir akışkanlık vardı. Dikkatlice izlerken bir süre sonra karşıdaki Eunhyuk'a baktım ve tekrar videodaki Eunhyuk'a. İkisi aynı insan mıydı?
Leeteuk yarım gülümsemeyle bana baktı. ''Beğenmiş gözüküyorsun.''
Boğazımı temizleyip başımı çevirirken telefonu ona uzattım. ''Fena değilmiş.''
Leeteuk inanmamış bir gülümsemeyle bana baktıktan sonra karavana doğru gitti. Yan tarafımda duran bir dergiyi elime alıp bakarken gözlerim tekrar Eunhyuk'u buldu. Madem bu şekilde dans edip ve rap yapabiliyordu, neden bunları klibe eklemek istemedi?
Düşüncelere dalmış bir şekilde derginin arkasından ona bakarken gözlerimiz buluşunca irkildim. İlk önce şaşırıp sırıtarak bana el salladı. Hızla dergiyi kaldırarak yüzümü kapatıp okuyormuş gibi yaptım. Acaba okumadığımı anlamış mıydı?
Aradan birkaç dakika geçtikten sonra dergiyi yüzümden indirince Eunhyuk'un orada olmadığını gördüm. Rahatça nefes verirken karşımda bir anda kağıt kahve bardağını gördüğümde oturduğum yerde sıçradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOUCH
FanfictionKariyerinin zirvesinden yere çakılan biri için geri dönmek ne kadar zor olabilirdi? Cennetinden kovulmuş bir meleğin, geri dönmek için kırılan kanatların yerine başkasının kanatları kullanması işe yarar mıydı? Lee Donghae, hızla parlayan şöhretini...