#12

607 28 3
                                    

Li poczuła pustkę.

Remus, James, Syriusz i Peter. Oni wszyscy są w Gryffindorze.

A ona w Ravenclawie.

Sama.

Wstała ze stołka i oddała tiarę. Powoli powłóczyła się do stołu z herbem orła. Po drodze zmienił jej się wygląd. Oklaski ustały, zastąpiły je ochy i achy uczniów, kiedy patrzyli na Li. Jej włosy wyprostowały się, jakby ktoś potraktował je prostownicą. Od góry stawały się czarne, jakby ktoś wylał na nie atrament. Oczy stały się intensywnie niebieskie, cera zbladła i zniknęły piegi. W takim stanie usiadła przy stole Ravenclawu. Obok dwóch chłopaków.

 - Cześć - zaczepił ją jeden z nich. Spojrzała na niego ponuro. - Ty jesteś Lily White, tak?

Kiwnęła głową.

 - Ja jestem Eric. - powiedział drugi. - Miło mi cię poznać.

Obaj zgromili się wzrokiem.

 - Widzę, że ty też jesteś metamorfomagiem, tak? - spytał Eric.

 - Też? - uśmiechnęła się do niego przyjaźnie. - Pokaż.

Eric zamknął oczy i zmienił się. "Wyrosły" mu uszy białego królika, włosy znacznie pojaśniały i zmieniły się na blond. Twarz zrobiła się jakaś taka mangowa (wiecie, o co mi chodzi?). Otworzył mangowe oczy. Złote. Szepnął "Accio okulary" i po chwili miał je na nosie. Wyglądał uroczo. 

Li zachichotała, i po chwili sama miała uszy białego królika, mangową twarz, mangowe złote oczy. 

Zaczęli rozmawiać. Bardzo zaprzyjaźniła się z czarnowłosym - tak, Eric ma naturalnie czarne włosy.

Zmienili wyglądy na normalne.

Gdy podano jedzenie, zaczęła się bitwa. Najpierw Eric "przez przypadek" katapultował łyżką ziemniaka w głowę Krukona na przeciwko. Następnie wszyscy zaczęli się rzucać jedzeniem we wszystko i we wszystkich. Na koniec, kiedy prefekci wołali, żeby iść za nimi, jeszcze zgięto parę pucharów i porozlewało soki. Żaden z nauczycieli nie wiedział, kto tak na prawdę zaczął. Nie ukarali nikogo. 


~~~~~~~~~~~~~~~~

Przepraszam, że ten rozdział jest taki krótki i słaby. 

Wena mnie opuściła. I męczy mnie szkoła. Czekam na weekend, a wy?

Zachęcam do pozostawienia po sobie śladu w postaci komentarza bądź gwiazdki!


P.S. Od teraz podpisuję się tak:

 ~ Wasza Huncwotka_z_Obozu_Jupiter :* 

HuncwotkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz