Daar staat ze. Bloody Mary. "Wat moet je van me?!" gil ik. "Dongen zit in je. Ik weet het." ik word bang. Ze is mooi. Maar vreselijk eng. "Wtf, hoe weet jij dat nou weer dan?" ik kijk haar raar aan, wat lastig is. Ik heb echt zin om te janken als ik haar aankijk. "Daar heb ik een soort gave voor. Ik heb een slecht verleden gehad, en dat wil ik jou niet aandoen. Ik weet dat het niet hetzelfde is, maar ik wil jou de vloek gunnen die ik niet had. De kinderen die je binnen een jaar zult krijgen zullen geboren worden, maar de nacht niet halen. Zo ben je beschermt tegen het kwade wat ze zal kunnen gebeuren. Pas op voor andere geesten, want die kun je nu zien. Jij valt op voor hun, want in hun rijk heb jij een gloed om je heen hangen. Daardoor weten zij dat er een geest in je zit en dat je meer dan één vloek bezit. Zij kunnen die weghalen of verergeren." zegt ze. Ze verdwijnt en ik wrijf in mijn ogen. He? Ik ben op mijn kamer? Ik heb gedroomd. Zou ik dan niet... Jawel. Vast wel. Ja. Je hebt wel de vloek. Van ons allebij. Van mij en Bloody Mary. Maar ze gaat het je niet makkelijk maken met die vloek...
Ik loop naar Stan. "Hey. Ben je wakker?" vraag ik. Hij opent zijn ogen. Slaperig knikt hij. "Ik droomde dat er een geest in mij zat..." zegt hij. Ik schud mijn hoofd. "Dat was geen droom... Sorry." ik zie een traan over zijn wang lopen. Hij staat kwaad op en ramt tegen de deur. "Wraaaah!" schreeuwt hij. Hij pakt een stoel en gooit hem tegen de muur. Een poot breekt af. Ik durf hem niet te vertellen over Bloody Mary. Hij heeft het al zwaar genoeg. Hij pakt zijn kussen en slaat hem honderd keer tegen de muur aan. Hij schreeuwt en gilt. Ik sta aan de zijkant en ik wacht tot hij rustig is.
____________________________
Hey. Ja ik heb 1 reactie gekregen. Maar daar kon ik niet zo veel mee. Dus ik zou zegmaar heeeel graag nog wat meer reactie's willen want ik be nogsteeds inspiratieloos. Bij 5 ideeën ga ik verder.
xx Niesjen_X
JE LEEST
Ghost night
HorrorHet was de grootste fout die ik kon maken. Nooit meer zal mijn leven zijn zoals het was. Ik kan nooit normaal zijn. Ik werd gek in mijn hoofd. En ik zal nooit meer vrienden hebben zonder...