Ik vraag me af waarom iemand zoiets naar mij zou sturen, maar ga er verder niet over nadenken. Jamaia belt;
Hey ik moest even mn moeder helpen met afwassen haha oeps.
Oow, tsja dat moet natuurlijk ook gebeuren he.
Ja klopt, maar vertel. Ken je iemand die zoiets naar je zou sturen? Van school ofzo, niet dat ik dat weet maar misschien ken jij iemand anders dan mij?
Nee Jamaia, natuurlijk niet! Iedereen die jou kent kent mij ook en andersom. Misschien heeft het met Stan te maken, maar dat denk ik niet.
Hmm, misschien een kennis van Stan die over je verteld heeft en je nummer op facebook heeft gevonden?
Jamaia! Ik heb mijn nummer toch niet op facebook staan! Oke, nee laat maar. Ik bel Stan wel even, want ik heb het mama verteld enzo. Misschien moet hij deze week eventjes langskomen enzo haha.
Jamaia hangt op en ik bel Stan. De telefoon gaat over maar hij neemt niet op. Misschien is hij nog op school maar ik weet het niet. "Aaarg!" Ik gil het uit als ik wat in mijn buik voel. Het doet me pijn, de baby! Als ik nog een keer gil komt mijn moeder ongerust binnen. "Wat is er?" vraagt ze bezorgd. Snel herstel ik mezelf weer en probeer ik kalm te worden. "Oh niks, sorry. Ik stootte mijn knie tegen de rand van het bed toen ik mijn laptop wou pakken."
"Moet ik even een coolpack voor je pakken? Of een glas water? Of iets anders?" ik hoor een trilling in haar stem. Waar komt dat nou weer vandaan? "Nee, dankje mam. Maar is er iets?" vraag ik. Ze schudt haar hoofd maar ik geloof haar niet. Ik pak haar arm vast, om haar mouw. "Mam, ik zie aan je dat er wat is." ze schudt mijn hand van haar af en staat op. "Er is niks. En ik moet gaan, ik ga boodschappen halen. Ik zie je straks." en zonder op antwoord te wachten vertrekt ze. Ik pak mijn laptop en zoek op Bloody Mary vloek.
Ik schrik me rot als ik alleen maar afbeeldingen van dode baby's krijg.
_____________________________
Hey lezertjes, dit is een heeeel kort hoofdstuk. Maar ik ben inspiratieloos maar wou wel wat publiceren omdat jullie al zo lang wachten. Ik wil kijken of ik weer inspiratie krijg en daar ga ik mijn best voor doen als jullie helpen. Ik kan het niet alleen...
X
JE LEEST
Ghost night
HorrorHet was de grootste fout die ik kon maken. Nooit meer zal mijn leven zijn zoals het was. Ik kan nooit normaal zijn. Ik werd gek in mijn hoofd. En ik zal nooit meer vrienden hebben zonder...