Als we uit zijn gaan ik en Jamaia naar de drogist en ze betaald de test voor mij. Als we weer buiten lopen protesteer ik luid, veel mensen kijken me aan...
Ik weet echt zeker dat ik zwanger ben, daar hoef ik geen test meer voor te doen.
Je kan het niet zeker weten, doe nou maar de test.
Ik denk niet dat die geest gelogen heeft, en dat ik kots omdat ik wel heel toevallig plotseling ziek ben.
Ik denk het ook niet, maar ik wil liever dat we het zeker weten. Ik ben echt bang Lotte het zpijt me. Ik wil niet dat je nu al een kind krijgt.
Ik wil het ook niet Jamaia. Ik heb gewoon een fucking vloek op me, en ik krijg een baby die binnen een dag dood is. En alle andere baby's die ik en Stan de komende zoveel jaar misschien nog zullen krjgen gaan binnen een dag dood. Ik wil gewoon een normaal leven hebben!
Ik snap je.
Dankje.
We lopen verder en ik begin na te denken over hoe ik het mijn moeder moet gaan vertellen. Misschien moet ze eerst maar kennis maken met Stan... Dat ik haar een week later vertel dat ik zwanger ben... Goed idee. Misschien heeft ze dan een klein beetje begrip. Maar let op; je mag haar niet vertellen dat je weet dat ze maar één dag leeft... Fuck my life.
We komen aan bij het huis van Jamaia en we gaan naar boven. Het is de eerste keer sinds ons Ouija spel dat ik hier weer ben. Ik word een beetje bang en voel een kriebel in mijn buik.
Durf jij hier nog wel te slapen? Ik zou echt doodsbang zijn!
Dat ben ik ook hoor, en ik heb heel vaak nachtmerrie's. Maar ik heb speciale slaappillen van mijn moeder gekregen zodat die een beetje weg blijven. Soms heb ik ze nog, maar gelukkig niet meer zo erg als de eerste twee dagen.
Wauw, ik zou per direct van kamer veranderen... Denk ik.
Ja dat wou ik eerst ook, maar mijn moeder vond dat ik er mee moest leren omgaan en dat dat het snelste zou gebeuren op de plaats des onheils. Volgens mijn moeder dan.
_____________________________________________________
heey guys,
Hier weer es een hoofdstukje, het is wel echt heel erg klein. Maar ik ben echt heeel erg inspiratieloos. Kunnen jullie mij helpen? PLZ comment, en dan bij 5 of meer comments zal ik weer aan het nieuwe hoofdstuk gaan werken.
En vertel dan alsjeblieft ook meteen of het verhaal nog wel leuk is,
xx Niesjen_X
JE LEEST
Ghost night
HorrorHet was de grootste fout die ik kon maken. Nooit meer zal mijn leven zijn zoals het was. Ik kan nooit normaal zijn. Ik werd gek in mijn hoofd. En ik zal nooit meer vrienden hebben zonder...