Capitolul 7

22 2 0
                                    

<< Riley >>

Imi deschid incet ochii, simtindu-ma sufocata de imbratisarea cuiva, iar gustul ingrozitor de alcool nu ma ajuta deloc. Iar am baut?

Vad cum doua brate musculoase imi inconjoara talia si ma obliga sa stau lipita de pieptul sau. Am adormit cu Dylan? Se pare ca s-a intors. Ma intorc cu fata la el dar de fapt il vad pe ...

– Sebastian?! Sar ca si arsa din pat si clipesc de neumarate ori, nevenindu-mi sa cred. Cand am adormit eu cu el?

Isi deschide usor ochii, intinzandu-se pe intreg patul ca un motan lenes. Cine ar fi crezut ca arogantul asta sexy arata asa de bine dimineata cu parul ravasit si abdomenul la vedere. Mai ca imi vine sa salivez, dar ma tin pe pozitii. Dar ia stai, el de ce nu are tricoul pe el?

– Neata si tie, iubito! Ai adormit bine? chicoteste si da sa se ridice din pat. Oh, Doamne! Ce am facut aseara? De nu imi aduc aminte nimic?

– Nu! Stai acolo! ma incrunt la el si ii fac semn sa stea acoperit. Ce mi-ai facut aseara, nebunule? De ce nu-mi aduc aminte nimic? M-ai drogat? M-ai violat? il intreb gesticuland ca o disperata si speriata in acelasi timp. Daca am.... Nu! In niciun caz!

– Pentru ca ai baut ca o betiva notorie, de-aia, spune si pot sa observ putina dezamagire in glasul lui. Si stai linistita, nu ti-am facut nimic.

– Pai si atunci de ce sunt imbracata in tricoul tau si de ce esti dezbracat?! il atintesc cu o privire dura si ma indrept spre dressing sa iau un halat.

– Pentru ca pot si pentru ca vreau, spune intinzandu-se pe pat ca si cum ar fi la el acasa.

– Felicitari! Ti-ai atins scopul, acuma dispari! Stii unde e usa!

– Nu asa de repede iubito, nu asta era scopul meu, se apropie din ce in ce mai tare de mine si ii pot observa ranjetul sau prostesc de pe fata.

– Vrei sa te culci cu mine, ha? imi incolacesc bratele in jurul gatului sau si imi priveste buzele lacom. Daca are impresia ca-i voi pica atat de repede in plasa se inseala. In vise, ratatule! ii soptesc la ureche si il imping cat sa cada pe pat.

Ca sa-l intarat si mai tare imi dau jos tricoul si i-l arunc in fata. Ma indrept spre baie pregatita sa fac un dus, nu inainte de a-i spune:

– Sper ca atunci cand voi fi gata sa nu te mai gasesc aici.

<< Seba >>

Inghit in sec, urmarind-o cum isi unduieste corpul in drum spre baie. Fata asta m-a bagat in boala in mai putin de doua zile. Cred ca e pentru prima data cand am dormit cu o fata si nu am simtit nevoia de mai mult.

Observ ca ceasul este 8 fara un sfert, mai sunt 15 de minute si incep orele. Se pare ca mica mea tocilara o sa intarzie la scoala.

Rad in sinea mea si arunc o privire prin camera. Peretii sunt de un visiniu inchis in constrast cu mobila neagra. N-ai spune ca aceasta camera este a unei adolescente, dar avand in vedere ca ii apartine lui Riley, nu ma mira deloc.

Imi adun hainele de pe jos si ma imbrac cu ele. Daca n-as fi stiut ce s-a intamplat aseara, as fi interpretat cu totul altceva. Recunosc, fata asta a inceput sa-mi trezeasca niste sentimente, dar nu atat de puternice si  momentan nu simt nevoia de a ma culca cu ea. Mai intai sa ne jucam putin cu pisicuta, apoi o ,,omoram''.

Sunt intrerupt din ganduri de catre frumoasa satena care tocmai a iesit de la dus. Stau si o analizez din cap pana in picioare. Are parul prins intr-un coc aranjat pana la cel mai mic detaliu, acel aparat dentar enervant, sa nu uitam si de acei ochelari demodati, de care sunt sigur ca nu are nevoie. Poarta o pereche de blugi albastri, care nu-i pun in evidenta talia, o camasa alba cum poarta cei din generala si balerini.

Vreau ca tu să ştii...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum