Capitolul 13

26 3 0
                                    


<< Riley >>

Sunt trezita din somnul atat de dulce, de picaturile de ploaie care se lovesc puternic de pervazul casei. Sunt placut surpinsa ca nu am mai visat-o pe mama aseara si ca nu mai am acele broboane de transpiratie pe fata.

Imi ridic lenesa capul de pe perna si simt cum imi bubuie din ce in ce mai tare si mai e si gustul dezgustator de alcool in gura. Iar am baut?

Ma ridic in sezut si imi masez tamplele in incercarea de a diminua durerea, dar se pare ca nu functioneaza.

Atentia imi este distrasa de niste pasi care vin spre mine si nici nu ma mira prezenta persoanei care este acum in fata mea. Un Sebastian care ma atinteste cu o privire serioasa, dar in acelasi timp nervoasa. Ce am mai facut acum? Daca nu m-ar fi durut atat de tare capul, as fi tipat la el, dar o las balta avand in vedere circumstantele.

– Te-ai trezit? ii aud vocea ragusita, dar totodata sexy si fermecatoare. Baiatul asta imi bantuie si diminetile. Afurisitul!

– Daca am ochii deschisi, tu ce zici? incerc sa ma dau jos din pat, dar ametesc brusc si ma sprijin de perete inchizandu-mi ochii.

– De cand te droghezi? imi deschid brusc ochii si simt cum intrebarea asta a fost ca o galeata cu apa rece turnata peste mine. Despre ce droguri vorbeste si in primul rand de unde stie? Daca le-a vazut pe cele de sub pat? Sau mai grav, daca a vazut arma?!

Se pozitioneaza in fata, blocandu-mi calea, si isi incruciseaza bratele luandu-si o pozitie de om dur. Probabil vrea sa ma intimideze sau ceva de genul, dar n-o sa-i mearga cu mine.

– Despre ce vorbesti? ma prefac ca nu stiu nimic si ma uit confuza la el.

– Amandoi stim despre ce vorbesc, Riley. Te-am vazut ieri fumand un joint. De unde ai asa ceva? si o alta intrebare care vine ca o palma data peste fata. Am fumat eu de fata cu el? Si de ce naiba nu-mi aduc aminte nimic? Iar am baut fara limita? Drace!

– Uite, Seba. Nu te priveste pe tine viata mea, tot ceea ce fac eu este pentru ca vreau si pentru ca pot, ii intorc cuvintele de acum cateva zile incercand sa maschez o fata dura si ma indrept spre baie pentru a-mi clati putin fata.

– Nu-ti amintesti nici ca m-ai sarutat, nu? ma opresc brusc din mers si ma intorc ca si arsa cu fata spre el. Am facut ce?!

– C-c-ce am facut? il intreb balbaindu-ma si leganandu-ma de pe un picior pe altul. Ce idioata sunt! Oh, Doamne! Unde iti e demnitatea, fetito?

– Ce-ai auzit, spune sec si vine spre mine. Acum spune-mi, de unde ai acele droguri si cine esti cu adevarat, Riley? ma intreaba si imi da o suvita dupa ureche, uitandu-se bland in ochii mei.

Ah, iar incearca sa ma vrajeasca cu acei ochi superbi si acel zambet fermecator. Atat de frumos este baiatul asta. Cum de am ghinionul de a avea numai baieti sexy prin preajma mea? Nu, Riley! Nu-i pici in plasa.

– Ti-am spus, nu e treaba ta, ma retrag pana nu-i cad prada din nou si ma indrept spre chiuveta. Si acel sarut a fost din greseala, spun indiferenta si imi scot periuta de dinti din suport. Cica l-am sarutat. Bravo, Cooper! Inainte il urai, mai nou il saruti.

Imi clatesc fata cu apa si imi spal dintii, macar sa mai diminuez din gustul ingrozitor de alcool. Chiar ar trebui s-o las mai usor cu bautura, n-are un efect prea bun pentru mine mai ales cand sunt cu el.

– Haide, Riley. Ce ascunzi tu cu adevarat? De ce imi ascunzi toate astea? Eu care credeam ca suntem prieteni, iar tu nu poti avea incredere in mine?! il aud cum ridica putin enervat tonul si vine spre mine in baie.

– Dar tu, Johns? Tu imi poti spune secretele tale? Spune-mi! astept sa imi raspunda, dar in schimb nu aud nimic din partea lui. Asta spuneam si eu. Nu iti pot spune secretele mele stii de ce? Pentru ca tu esti un strain pentru mine si nu, nu pot avea incredere in tine. Daca ne-am sarutat de doua ori crezi ca suntem prieteni sau ca sunt papusica ta de distractii? Ti-am spus, Seba, eu nu sunt ca celelalte si nici nu voi fi.

Vreau ca tu să ştii...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum