Capitolul 3

54 5 0
                                    

<< Riley

Dupa un somn agitat, in care am visat-o din nou pe mama, sunt trezita de batai insistente in usa.

─ Pleaca, Raven! N-am chef de prostiile tale, strig si imi ridic lenes capul de pe perna.

─ Te-am trezit, iubito? spune razand o voce care mi se pare prea cunoscuta.

─ Lucas?! incerc sa ma dezmeticesc si sa realizez daca sunt intr-un vis, dar din pacate nu e. Ma indrept brusc spre usa, nerealizand ca port doar lenjerie intima, dar e prea tarziu caci vad cum ochii lui ma scaneaza pofticiosi.

─ Daca stiam ca ma primesti asa frumos, te trezeam mai des, zice si se apropie din ce in ce mai tare de mine.

─ Iesi afara! ii tip atat de tare, incat si eu ma sperii de propriul tipat, dar ma tin pe pozitii.

─ De ce, iubito? Nu vrei sa ne distram putin? ma intreaba ridicand pervers din sprancene si muscandu-si buza inferioara. Cum ziceam, adolescent in calduri.

─ Ce dracu cauti tu aici si cine ti-a dat voie sa intri?

─ Oho! Nu stiam ca tocilarele vorbesc asa urat, spune satenul din fata mea, ignorandu-mi intrebarea.

─ Aici nu vorbim despre ce stiai si ce nu. Ma doare-n cot de parerea ta, amice, ii replic, apropiindu-ma de fata sa si uitandu-ma rece in ochii lui care isi schimba imediat directia. Se pare ca l-am intimidat. Intotdeauna merge.

─ Ar fi pacat sa te doara ceva la cat de sexy e corpul asta... se uita la mine si se opreste lasand propozitia neterminata. Isi duce mana dupa ceafa si mediteaza parca imaginandu-si tot felul de imagini pacatoase. Ihh!

─ Hai ca acum intreci masura, nesimtitule! Iesi afara, acum! ii tip si il imping spre usa, inchizandu-io in nas.

Raven. Normal. Ea l-a primit. Ipocrita naibii. O fi ea mai mica cu un an decat mine, dar tot o idioata ramane. Ma indrept spre dulap si imi iau rapid un halat pe mine.

Ies ca un taifun pe usa si cobor pe scari in cautarea acelei creaturi tradatoare. Cand ajung in living, arunc o privire in jur si o vad decat pe Maria, menajera noastra, dar atentia imi este distrasa de niste rasete care vin din bucatarie.

─ Iti jur, Raven! Sor'ta e dracul in persoana. Daca ar putea omori pe cineva cu privirea ei, cu siguranta ar fi bagat zeci de persoane in mormant, spune speriat aceeasi voce masculina care m-a trezit, provocand rasetele celorlalte persoane din incapere. Cu siguranta e intreaga gasca de ratati.

Ma conving cand ajung in pragul usii. Observ cum cele sase perechi de ochi ma atintesc si se opresc automat din ras. Sa nu mai zic de Lucas care prinde radacini in podea si nu mai are nici o reactie. Fricosul.

─ Tu! Din cauza ta si a petrecerii tale, o boboaca era sa fie violata, iar acum ma mai trezesc si cu idiotul asta pe cap! ii reprosez surorii mele, aratand spre Lucas. Casa este devastata si piscina mea e plina cu haine. Ai face bine sa cureti asta cat mai repede!

─ Nu-i vina mea ca petrecerea a fost una incendiara, isi flutura genele ca o fetita inocenta si ii da un sarut scurt iubitului sau, Dominic. Un blond cu ochii caprui, care nu prea vorbeste atat de mult, e suficient ca Raven vorbeste cat pentru amandoi. Nu cred ca am schimbat mai mult de cinci cuvinte cu el, dar nici nu mi-as dori. Cu toate ca nu pare genul de baiat rasfatat care ia decizii fara sa gandeasca, dimpotriva, pare un baiat calculat care stie ce face. Si in plus, nu-s dadaca nimanui, oricum boboacele nu au fost invitate, a fost alegerea ei, spune atat de simplu de parca nu s-ar fi intamplat nimic. Si stai linistita, casa o sa fie ca luna pana diseara.

─ Hai ca esti o ipocrita! o jignesc fara nicio retinere si simt cele sase perechi de ochi cum ma analizeaza din ce in ce mai mult. Si voi la ce dracu va uitati? Ma uit urat la fiecare, facandu-i sa-si schimbe privirea, mai putin un tip brunet, cu ochii albastri, care trage puternic din tigara neparand deloc surpins de reactia mea. O fi bad boy-ul gastii. Dar nici eu nu ma las mai prejos si ma uit direct in ochii sai.

Vreau ca tu să ştii...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum