Kitaptan beşinci Bölüm

94.6K 2.1K 50
                                    

Okuduğum kitaptan başımı kaldırmama neden olan, masanın önüne gelen müşteriydi. Başımı hızla kaldırdığımda, yağmurdan ıslanmamak için başına hırkasını geçiren bir çocukla karşılaştım. Şapkasının önünden çıkardığı saçları yağmurdan dolayı ıslanmış ve yüzüne doğru düşmüştü. Çocuk başını bana doğru kaldırdığında, Akın olduğunu gördüm. Yok artık diyeceğimiz sahne yaşıyordum belki de.. Benim bildiğim bu tür karşılaşmalar filmlerde ve kitaplarda olurdu. Şu kahramanına aşık olduğunuz Yakışıklı çocuk gibi. Belki de karşımda bunlardan birisi vardı. Tek farkı gerçek bir hayat yaşadığımızdı.

'' Merhaba Güzel kız. Ben bir kaç kitap alacaktım, özellikle senin beğendiğin bir kaç kitap ''

Akın sırıtarak bana bakarken, kızaran yüzümü öne doğru eğdim. Elimde ki kitap kapanırken, Akın bu halime kahkaha atmıştı.

'' 3 günde 3 kez görmek vay canına. Ama gerçekten bulmakta zorlandım. Şuraya bak özenle yaptığım saçlarım bu yağmurda yüzüme yapıştı ''

Elim yüzüme giderken, başımı yerden kaldırıp ona baktım. Gerçekten de ıslanmıştı. Başımı onun bu haline sallarken, oturduğum yerden kalkıp önünde durdum.

'' Evet beni kurtaran kişiyi 3 kez görmek gerçekten şaşırtıcı. Hem sen beni nasıl buldun? ''

Akın üzerinde ki Hırkayı çıkartıp sandalyenin üzerine bıraktığında, Kitapların olduğu tarafa geçtim.

'' Facebook konumunuzu kullanıyor yazısını görmedin mi hiç? Sabah girdiğinde konumunu buldum ve yaklaşık bir saattir bu yeri arıyorum ''

Şaşkınlık ile ona bakarken, neden peşime düştüğünü merak ettim.

'' Merak ettiğim neden benim peşimde olduğun aslında ''

Akın benim tersim olan kitaplığa geçip bir kaç kitaba göz atmaya başladı.

'' Aşk kitapları sana göre değil Kurtarıcım ''

Ona bakmadan konuştuğumda, Arkamdan güldüğünü duydum. Ona neden kurtarıcım demiştim ki ben?

'' Aslında neden senin peşinde olduğumu bende bilmiyorum. Hem de beni ne kadar tanıyorsun ki, aşk kitaplarından hoşlanmayacağımı söylüyorsun '' diye sorduğunda onun tarafına döndüm. Elinde tuttuğu Günaydın gece kitabını inceliyordu.

'' İşte sorunda bu. Seni tanımıyorum ama benim peşimdesin. Ben bunu anlamıyorum ''

Elinde ki kitabı dikkatlice yerine koydu ve bana doğru dönüp, omzunu kitaplığa yasladı.

'' Belki de seninle tanışmak istiyorumdur. Seni tanımak istiyorumdur olamaz mı yani? böylelikle sen de beni tanırsın? ''

Yarım ağız bir şekilde sırıtarak bana bakıyordu. Açıkça benimle tanışmak istediğini söylemişti. Ne cevap vermeliydim peki?

'' Nasıl bir kitap istiyorsun? '' Sorusunu yanıtsız bırakıp, tekrar kitaplığa döndüğümde oda yanımda durmuştu.

'' Aşk olabilir. Belki sende yola gelirsin. Hadi ama benimle neden sohbet etmek istemiyorsun ki? ''

'' Benim yola gelmeye ihtiyacım yok. Seni tanımadığımı söylemiştim ''

'' Beni tanıyabilirsin demiştim '' dediğinde ona baktım. Ciddiydi ve ben ne yapacağımı bilmiyordum. Annemin söylediği geldi aklıma. ' Bu çocuk senin kalbini feth edecek ' demişti. Sanırım buna istekliydi ama ben ne yapacağımı bilmiyordum.

Tek Gerçeğim 1 - Basılı EserHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin