Tomáš utíkal a přemýšlel o tom, co se stalo tam v lese, věděl, že by o Patrika nepřišel, protože jenom blázen by ho zabil. Co bylo ale neodpustitelné, byla ta facka, nechtěl mu ublížit, ale dyť proč neuhnul. Patrik ho v tu chvíli chytl za límec a ve spánku se přitulil blíž k jeho hrudníku. Navíc začínal vnímat to, že jeho odtažitost začíná být k ničemu. Zpomalil těsně před hranicí pozemku. Pak mu vrtalo hlavou to, jak silným se jeho partner stává. Slovo „partner" se mu rozeznělo hlavou a on se zadíval na chlapce v jeho náruči.
Patrik se probudil a nad sebou uviděl Tomáše, okamžitě zčervenal, pustil se jeho límce, rozhlédnul se kolem sebe a Zjistil, že už jsou u dveří domu. Tomáš ho postavil na zem, ale Patrik stále cítil jeho pohled na svém těle. „Víš, že tě do ničeho nenutím," řekl Tomáš.
„Vím" řekl Patrik a usmál se pro sebe. Vešli do hlavní místnosti a tam spala Rue na Dominikovi. Ten se po nich ohlédl a Patrik slyšel, jak si oddychnul. Vykráčeli po schodech nahoru a Patrik si to rovnou zamířil do koupelny. Teplá voda z něho všechno smyla. A po pádu do jeho nové postele se snažil nevracet, k tomu co se stalo v lese. Postel a povlečení vonělo po hřebíčku a bobkovém listu, což miloval. Všiml si, že se dveře pootevřeli a vykoukla na něj Tomášova hlava, osvětlená ohněm v jeho ruce.
„Kdybys něco potřeboval, jsem hned vedle," řekl a už se obracel.„To platí oboustranně," řekl Patrik a posadil se na postel do tureckého sedu.
„Vážně?" zašeptal a obrátil se k němu. „nechci spát sám," prohodil ještě tišeji a zavřel oči. Patrik se usmál a poklepal vedle sebe. „víš je pro mě těžké si držet odstup" polknul a pokračoval „když cítím to, co jsem více méně necítil ke své rodině," svěřil se a sedl si k Patrikovi.
„Já taky nevím jak to pojmenovat," řekl a pro jistotu dodal „není to podle všeho, co lidé vypráví nemožné? Necelý týden a cítit lásku?" Když to dořekl, cítil, jak se postel otřásla a v další chvíli ležel pod Tomášem.
„Cítíš to také?" vyhrkl na něj Tomáš. A Patrik si nebyl jistý ničím, kromě toho, že mu nevadila Tomášovo blízkost, ale naopak se s ním cítil bezpečně. Jen lehce kývnul a pak ucítil, jak se jejího rty přitiskly na ty jeho. Všechno shořelo, ano mozek jako by si dal oficiální dovolenou. Patrik objal Tomáše a prozatím věděl, že na tom nemůže být nic zlého. Patrik cítil jen chtíč. A tak se stalo, jejich oblečení zmizelo v pár vteřinách. Tomáš si Patrika přehoupl na sebe. Ten toho využil a začal si hrát s jeho bradavkami. Nejdřív ho líbal a dráždil je prsty a pak se tam přesunul jazykem. S tichým stenem Tomáše pokračoval přes jeho vypracované tělo až k podbříšku. Tam se zastavil a chytl oběma rukama jeho chloubu do ruky. Tomáš si zavzdychal a jemně ho chytil za vlasy. Začal ho tlačit k jeho naběhlé chloubě. Patrik ho olízl po celé délce a pak už ho začal sát. Patrik nejdřív nevěděl, zda to dělá dobře, ale cukání i tvrdé tempo určující si Tomáš tahající ho za vlásky a sem tam nějaký ten sten ho ujistili, že to je na správné cestě. Po chvíli ho Tomáš strhl pod sebe a vyhoupl si jeho nožky na ramena.
„Uvolni se, lásko" zašeptal a pohladil ho po vlasech. Naklonil se k němu blíž a Patrik ucítil horký dotyk jeho chlouby na svém otvoru, ale nic se nedělo. Tomáš ho líbal na krku a zanechával tam značení, že Patrik už je jeho a nikomu ho nedá. Tomáš si všiml, jak Patrik vzdychá a jeho obličej červená víc, s každým polibkem co mu udělil. To ho vzrušilo a tak naslinil jeho vstup a přitiskl k němu i jeho chloubu.
Patrik zalapal po dechu a Tomáš do něj vnikl, až na doraz. Patrik chtěl vykřiknout, ale jeho křik mu znemožnily rty, které se přitiskly na ty jeho.
„Neboj, to hned přejde" zašeptal Tomáš a otřel jazykem slzy tekoucí Patrikovi po tvářích. Pak se začal pohybovat v jeho nitru. Patrikovo útroby ho těsně obepínaly a on začal přirážet tvrději. Chytil Patrika pod krkem a držel ho tak aby se moc nehýbal. Již od mala se mu líbilo mít určitou moc nad člověkem.
Patrik přestal vnímat bolest, protože ta přešla v neskutečné vzrušení a blaho. Tomáš přirážel a on cítil, jak se spojují víc a víc. Patrik si začal hrát s jeho bradavkou a druhou rukou se staral o svou chloubu. Pak ucítil, jak se Tomáš propnul a přirazil. Při tomto přírazu oba vydechli a vzápětí stékalo po Patrikovo obličeji jeho vlastní sperma.
........Jáj můj prvni psanej sex je na světě :D Tak jste mě právě textově odpanili :D
No doufám, že to není otřesné :D
Takže hvězdičkujte, pokud Vás to chytlo. Komentujte pokud Vás to nadchlo. A v neposlední řadě hejtěte, pokud vás to znechutilo. :D
:* <3
ČTEŠ
Příběh Mága
FantasiaPokud má nějaká rodina tajemství, bude to ta rodina, která skrývala největší naději ve svém potomkovi. Boj mezi světlem a tmou nebyl nikdy tak nevyvážený.