XVI. Poslední slova Velké Matky 🐻

115 11 0
                                    


„Hej co to tam děláte" vykřikl muž stojící na okraji uličky. Všichni jsme se za hlasem otočili, načež můj bratr pokynul svým gorilám rukou. Ti se rozběhli proti muži a v druhé chvíli ležela jeho hlava na zemi. V jeho radaru se malá tečka pomalu mihotala, až nakonec zhasla.

Patrik pohlédl na svého bratra, který se až do teď smál.  „Zrůdo," vykřikl Patrik a cítil, jak jeho vlasy vzlétli k nebi. Jeho Bratr ladným skokem přiskočil ke gorilám a pozoroval Patrika. Všichni ucítili, jak se statická elektřina shromažďuje kolem Patrika, vznášejícího se nyní metr nad zemí. Mezi prsty mu mihotaly blesky, najednou se jako lusknutím prstu objevil mezi muži a každou ruku třímal uvnitř hrudi dvou vrahů. Obě srdce vypadla na chodník a dvě tečky pohasly. Nyní se třímal nad svým bratrem, který nebyl vyděšen, spíše vypadal jako hladový vlk.

„Ještě jednou prosím, a popcorn si vezmu taky," řekl a pokusil se Patrika pohladit po tváři, elektřina ho však uhodila při doteku, a on vyletěl z uličky ven. Patrik začal mít mžitky před očima  až nakonec upadl do černé tmy.

„Dost že si se probral," řekl už známý hlas Patrikovi. Ten otevřel oči a okolo sebe spatřil les , a nad sebou Dominika. O kousek dál stál v trávě havran a když spatřil Patrika  při smyslech spustil. „Matka byla poražena, avšak slova zdechliny poselství tobě nese, že tvé vejce se brzy vylíhnou, však pozor si dej neboť, dítě vychováno ke zlu být může," prozpěvoval mu havran do hlavy a pak odletěl.



............ slovo bokem
Mám nutkání se zeptat, zda bych měl pokračovat v akčnější verzi (magie, souboje atd,) nebo navázat na láskyplnost atp 😂 Fakt nevím co byste chtěli 🌹?

Příběh MágaKde žijí příběhy. Začni objevovat