From fan to love chapter seven

1.6K 33 0
                                    

P.O.V Daan

Rein en ik liepen het schoolplein af en we stapten samen in mijn ouders auto. Misschien wist hij wel wie dat knappe meisje was. ''Rein? Weet jij wie dat meisje was die langs liep?'' 'Rein dacht na en vroeg:'' Met dat bruine haar en die Romy riep?'' Ik knikte en Rein zei dat ze Marijn heette. Marijn.. Mooie naam.  Tijdens de reis dacht ik steeds aan haar en Rein dacht ook aan iemand. ''Rein, aan wie denk jij?''. Rein mompelde:''Het mooiste meisje die er is...'' ''Vertel is wat over der!'' riep ik. ''Ze heet Romy, en heeft bruin haar. Hele mooie ogen,is heel lief en schattig en knap.'' Ik dacht na en wist het weer waarvan ik Romy kende. Marijn riep haar naam en toen keek ze om. ''Ze was inderdaad best knap'' zei ik. Rein keek me aan met grote ogen en begon me te slaan. ''Hee! Waar slaat dat nou weer op?'' riep ik lachend. ''She's mine!'' grinnikte Rein. Bij de studio aangekomen zien we Owen en Nils al staan. We stappen uit en vertellen direct over Marijn en Romy. Nils is direct jaloers, hij wilt ook zo'n knap meisje. Tijdens het opnemen hebben we zoals altijd weer lol. We zijn echt broertjes, zo voelt het.

 P.O.V Rein

Tijdens het opnemen trilt mijn mobiel de hele tijd. ''Jongens stop even. Iemand appt me steeds!'' Ik pak mijn mobiel en kijk. Het is een onbekend nummer maar ik kan al zien aan de ava wie het is. Romy. ''He Konijntje, snap jij iets van engels..'' ''Ik ben even bezig room, wacht'' Ik pak snel mijn engels boek en maak een foto en stuur het naar der. ''Omg, Thankyou rein. kuskus.'' Omg ze stuurt kusjes. Ik ben waarschijnlijk rood want de jongens komen er direct aangerend. Owen pakt me mobiel af en rent er mee weg.''OWEN HIER MET MIJN MOBIEL!'' gil ik en ren achter hem aan. Na 10 minuten heb ik hem te pakken. Pfoe wat is ie snel. Ik zie wat ie allemaal heeft getypt.. ''He met Owen hier, Rein is even bezig'' ''Huh, Owen? Van mainstreet. Serieus..?'' ''Ja duhh, wie anders. Je weet toch dat Rein ''de'' Rein van Duivenboden is?'' en toen was het stil..

Hee! Weer nieuw hoofdstukje. xx

From fan to love [ fanfiction Mainstreet 16+]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu