From fan to love chapter eight

1.5K 32 0
                                    

p.o.v. Romy

''He met Owen hier, Rein is even bezig'' ''Huh, Owen? Van mainstreet. Serieus..?'' ''Ja duhh, wie anders. Je weet toch dat Rein ''de'' Rein van Duivenboden is?'' lees ik op mijn beeldscherm, ik laat mijn telefoon vallen. 'wat is er ?' vraagt Marijn die zoals altijd weer iets aan het kapotmaken is. 'ehh' stotter ik. 'omg appt Rein je ?' schreeuwt Marijn. Ze pakt mijn mobiel af en leest het. 'OH MY GAWDD' roept ze en ze begint te typen. 'wat doe je ?' vraag ik lachend. 'ik ga iets vragen, of Daan Rein heeft opgehaald vandaag. "hoihoi, Marijn hierr, is Daan er ook ?" typt Marijn ik lees mee. "hoooii Daan hier" Marijn schreeuwt het uit. "botste ik vanmiddag tegen je aan? "  vraagt Marijn, we barstten in lachen uit. "Dat kan best, ben jij dat knappe meisje met bruine ogen en bruin haar?" Marijn word rood en ik ga stuk van het lachen om haar rode hoofd.

p.o.v. Rein

'owwwwhhhh Daan heeft sjans' roept Owen. iedereen lacht om Daan zijn rode hoofd. 'oke jongens genoeg gekloot we gaan weer verder' roept onze manager. Ik en Daan verkloten onze hele solos omdat ik alleen maar dacht aan Romy en Daan aan Marijn. toen het uiteindelijk luktte en alles opgenomen was ginge we met zn allen naar Rein want we bleven daar slapen! 'Ik heb een idee' roep ik naar de jongens.

From fan to love [ fanfiction Mainstreet 16+]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu