Aku dengar ada orang menjerit , oh lebih kepada mengerang. Aku buka mata aku. Kat mana ni? Aku kena kidnap ke? Aishh !!!!
"Baekhyun!"Aku nampak Baekhyun terbaring macam orang mati . Jap..jap. Mana Sehun?! Aku pusing-pusing ... oh. ARGHHH
Aku terus berlari ke arah Sehun , darah tak berhenti mengalir daripada hidung dia. Aishhh. Aku goyangkan badan dia.. lama tu, baru dia bangun.
"Da Hee?"Dia terus peluk aku. Aku hairan giler. Ape yang jadi ni sebenarnya? Kenapa aku tak kena apa-apa tapi yang lain bukan main berdarah?
Aku lepaskan pelukan tu. "Ape yang jadi ni sebenarnya? Kita kat mana?"
"Ni semua salah aku ! Maafkan aku.." Sehun macam takut giler, suara bergetar macam nak nangis. Ni mesti drama lagi. Tak Bersamamu, KL Gangster. Tahu sangat. Aku pergi ke arah Baekhyun pula. Aishh my ex crush
"Baekhyun, kau ok?"
Macam yang aku dah agak, dia gosok kepala dia yang kena pukul tadi. Dia pandang aku macam orang hilang akal.
"Aaaaaa Da Hee-ah ! Sakit giler! Kita kat mana ni?!"
Hmm bagusnya Baekhyun. Elok-elok sunyi, ni dah jadi chaos . Aku dan Baekhyun terus kerumun dekat Sehun yang tak berhenti-henti lagi darah keluar daripada hidung. Aku lap darah tu dengan sapu tangan.
"Go Da Hee , Byun Baekhyun... dan anak omma.. Ooh Sehun. Lama tak jumpa."
Aku, Baekhyun sesama terbeliak. Terjojol keluar bhai mata. Tu ke omma Sehun? SCARY
Sehun tak mampu nak cakap apa-apa. SPEECHLESS. Baguslah tu. Hmmm
"Jangan apa-apakan kitorang!"
Baekhyun dan Sehun pandang aku semacam jer. Apa salah aku nak cakap macam tu? Biarlah. Fikir aku takut dengan omma dia? Aku terus bangun bila dia nak ambil kayu besbol. Tapi..
DUSH
Aku terjatuh depan Sehun . Aku terasa bendalir panas mengalir.. ya.. tu darah aku. Baekhyun nak belasah mak dia, tapi mak dia ada bawa geng pulak... semak!
Baekhyun tarik aku untuk blah.. tapi aku tak sanggup biarkan Sehun sorang-sorang.. Kesian dia. Aku suruh Baekhyun panggil polis dan Baekhyun terus tinggalkan aku dan Sehun. Aku dengan kepala yang tak cukup darah ni pun kenalah WWE. Nasib baik aku khatam semua siri WWE.Aku nak tumbuk seorang tapi Sehun tak bagi. Peninglah dia ni! Sehun tolak aku ke belakang dia tetiba.
"Kalau korang nak pukul dia, pukullah aku."
Wah dia dah gila ke? Nak mati ke ?!
YOU ARE READING
heartbeat . sehun
Fanfictiona typical school students' love story. karya pertama taehyuntext. you'll cringe HAHAHA