Multimedya : B.A.P - That's My Jam
İyi okumalar...
****************
Penceremin arasından sızan güneş adeda uyku ile birlikte beni kendisine çekiyordu. Sıcak ve parlak ışınların yüzüme vurması, daha da çok uykumun gelmesini sağlıyordu. Genelde okuduğum kitaplarda 'Yüzüme güneş ışığının vurması ile homurdanarak gözlerimi açtım.' diye uyanıyordu karakter. Ben ise adeda uykunun içerisine çekiliyordum sıcak ışınların arasında.
Hey, yazar hanım! Lütfen, bu sahneyi bitirme. Beni yatağım, yorganım, yastığım, garfieldli pijamalarım ve güneşim ile biraz daha yaz. Ya bu sahne bitirilir mi? Günah, günah!
''Hey! Ben geldim, ben! Kalkın lan. Kime diyorum? Salih Amca, Onur, Ozan! Açsanıza kapıyı ulan!''
Birden bir kız çığlığı ile dağınık saçım ve uykulu gözlerim ile yatakda doğruldum. Kafamı kaşırken esnedim. Noluyor yahu?
''Apartmanı ayağa kaldırırım lan açsanıza kapıyı. Salih Amca, bari sen aç ya!''
Kız hala bağırmaya devam ederken yatakdan kalkıp abime baktığımda kıçını dönmüş hala uyuyor olduğunu gördüm. Hey Allah'ım! Kıyamet kopsa kıçını devirip yatacak. Yanına gidip omzunu delercesine dürttüğümde kafasının altındaki yastığı alıp gözleri kapalı bir şekilde arkaya attı. Kafama gelen yastık ile birlikte yeri boylamam bir oldu. Yastığı sinirle elime alıp kafasına fırlattım ve odadan çıktım.
''Kessene kızım sesini! Ne bağırıyorsun sabahın göründe be!''
Minel'in sesini duymamla kapıyı açıp çıktım ve merdivenlerden çıkmaya başladım. Yukarı çıktığımda Minel ve karşımdaki kız birbirlerine kaşlarını çatmış bakıyorlardı. Kız ''Sana mı sorucam arkadaşım? Gir evine.'' dediğinde Minel merdivenlerden çıkmaya başladı. ''Bana bak kızım seni var ya-'' Önüne geçip durdum. Kız da merdivenlerden inip ''Seni varya?'' dediğinde iki elimi açmış birisini Minel'in önüne, diğerini de kızın önüne koyup ''Yeter!'' diye bağırdım. Minel ve kız aynı anda ''Çekil!'' dediklerinde gözlerimi devirip ''Eğer susmazsanız, çikolatasız kalın inşallah.'' dediğimde yine ikisi aynı anda ''Allah korusun.'' dediklerinde hafif kıkırdadım. Kıza dönüp ellerimi belime koydum.
''Kimsin?''
''Babam ve annem yurt dışına çıktıkları ve abimin de arkadaşlarıyla son dakika gol atıp Bodrum'a tatile gittiği için bende Salih Amca'ya geldim. Onur ve Ozan çocukluktan arkadaşlarım o-'' ardından ellerini beline koyup ''Bir dakika ya... Ben bunları niye anlatıyorum ki? Kimsem kimim!''
''Sen EXO şapkası ve sert çocuğun çocukluk arkadaşı mısın?'' Bu soruyu kim sordu tahmin edin. Hadi, hadi zor değil. Minel dediğinizi duyar gibiyim. Doğru tahmin!
Kız kaşlarını çatıp ''EXO şapkası ve sert çocuk?'' dediğinde Minel gözlerini devirip telefonunu çıkardı. Onur'un şapkasını alıp çekildiğimiz fotoğrafı açıp kıza uzattığında ''Bu şapkasının sahipi ile sert duruşlu esmer çocuk.'' diyerek güldüğünde kulağına eğilip ''Onur ve esmer çocuk diyebilirdin.'' diyerek fısıldadım. Omuzlarını silkelemekle yetindi söylediklerime karşı. Kız gözlerini pörtletip telefonu bir hışımla Minel'in gözünün dibine sokup ''Sen o şapkayı mı taktın?'' dediğinde ikimizde şaşkın yüzlerle karşımızda ki deli kıza bakıyorduk. Minel telefonunu alıp ''N'abıyorsun kızım? Delirdin mi?'' dedi. Tam kız bir şey diyecekken kapının açılması ve pijaması dizlerine kadar sıyrılmış, saçları birbirine girmiş, esneyen bir Onur görmemizle hepimiz yukarıya bakmaya başladık.
Onur ağzını açıp konuşacaktı ki kız merdivenleri çıkıp Onur'un karşışına dikiltikden sonra tokat attığında, Minel ile elimizle ağzımızı kapatıp şaşkın gözlerle bakmaya başladık. Onur ise gözlerini devirip ''Yine noldu Deniz Hanım?'' ''Ne mi oldu? Oldu ne mi? Lan, sen koskoca EXO şapkasını nasıl başkasına verirsin? Ben demedim mi o şapkayı sadece ben takacağım diye? Lan EXO şapkası ulan o EXO!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Yazı Ben Tura
MizahGündüz kadar parlak, gece kadar karanlık... Yıldız olmak isterdim. İnsanların gece gökyüzüne baktığında kimilerinin saydığı, kimilerinin ağlarken, kimilerinin de gülerek baktığı bir yıldız olmak isterdim. Gecelerin benim olduğu bir yıldız olma...