7. Bölüm "Teklif"

120 14 5
                                    

8 ağustos 2019

Dengemi kaybedip yere düşecekmiş gibi oluyorum. Son anda asansörün koluna tutunuyorum. Bu adam bildiğimiz kafayı yemişti.

"Ne?! Nasıl? Yok artık." diyorum ve Merveyi yanıma çağırıyorum. Bu gerçek olamazdı. Merve karşımda durduğunda bana şaşkınca bakıyor.

"Beni cimciklermisin?" diye soruyorum.

Hâlâ şaşkınca bakmaya devam ediyor.

"Cimciklermisin?" diyorum biraz daha yüksek bir ses ile.

Merve yutkunup elimi cimcikliyor. Gözümü kapatıp tekrar açıyorum. Bu gerçekti!

"Odama buyurun Emir bey." diyorum. Emir bey başıyla onaylayıp önden yürüyor. Şoktaydım. Emir bey kapıyı arkasından açık bırakıyor. Odama girip sandalyeme oturuyorum. Emir bey arkamızdan kapıyı kapatıyor. Karşıma oturuyor.

"S..siz az önce.."

Sözümü kesiyor.

"Sana yardım etmek istiyorum."

"Neden ama? Neden bana bu kadar ilgi gösteriyorsunuz? Beni tanımıyorsunuz bile!" diyorum şaşkınlığımı üzerimden atarak.

"Yardıma ihtiyacın varmı yok mu?" diye soruyor ciddiyetle. Yüzümü başka tarafa dönderiyorum.

"Var."

Gülümsüyor.

"Fırsat ayağına geldi işte. Bırak sana yardım edeyim. Fakat benimde bir şartım var." dediğinde yüzümü tekrar ona dönüyorum. Tek kaşımı kaldırıp,

"Neymiş o?" diye soruyorum.

"Kızıma annelik yapmanı istiyorum."

NE!

KIZIMI VAR.

"Anlamadım?" Bugün şok üstüne şok geçiriyordum.

"Sevdiğim kadın.. Öldü.." Yutkunuyorum. Diyelim ki bunu kabul ettim. Annem ve babama ne diyeceğim? 'Anne! Baba! Ben birisyle evleniyorum fakat onu bir çocuğu var." Mı demem lazım? Hayır olmaz.

"Ailem bunu kabul etmez." diyorum nefesimi dişarı üfleyerek.

"Sevmediğin birisiylemi evlenmek istiyorsun yoksa?" dediğinde haklı olduğunu düşünüyorum.

"Peki neden ben?" Omuzlarını silkiyor.

"Öylesine."

Masadaki sürahiden bardağa su dolduruyorum. Cevap bekleyen genç adama bakıp,

"Tamam kabul." diyorum ve elime bardağı alıp içiyorum.

"Sağ ol." Gülümsüyorum.

"Sende. Ama bir şey var. Lütfen bir çocuğunun olduğunu ailem öğrenmesin.." Duysalardı kıyameti koparırlardı.

"Sen hiç merak etme. İstediğin zaman gelip seni ailenden isteyeceğiz." deyip yerinden kalkıyor.

"Hoşçakal." diyor ve kapıdan dişarı çıkıyor. Kapının kapandığından emin olmak için kapıya bakıyorum. Başımı ellerimin arasına gömüyorum. Allahım sen yardım et. Sen herşeyin hayırlısını verensin.. Banada hayırlısını nasip et Allahım.

Kelebeğe DokunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin