6 ağustos 2019
Allahım! Ben ne günah işledimde böyle birisi çıktı karşıma? Yer yarılsada içine düşsem. Resmen ortağım olacak olan kişiye hödük demiştim! Ah benim salak kafam. Şimdi adam tabikide vazgeçer Duru. Ben olsam şuan çıkar gider yeni bir ortak aramaya çıkardım.
Zorla gülümsiyerek,"Bende memnün oldum Emir bey. Hoşgeldiniz." dedim otuz iki dişimi gösterek. Adamın eli hâlâ havada kalmıştı. İnsan bir akıl felan eder. Karşımda müslüman bir kadın var. Herhalde elimi vermiyeceğim sana. Tanımadığım kadın Emir beyin yanına yaklaşıp kulağına birşeyler fısıldadıktan sonra elini indirip cebine soktu.
"Hoşbulduk. Ozaman şey başliyalım." Merve'ye bir bakış atıp kulağına yaklaştım.
"Kızım bu işi berbat etme. Vallaha rezil olurum. Bak bunu becer sana istediğin herşeyi alacağım." dedim fısıldiyarak. Merve gözlerini kocaman açıp bana baktı.
"Siz hiç merak etmeyin Duru hanım. Bende." deyip göz kırptı. Emir bey ve diğer ortakları tek tek sandalyelere dizilirken bende Pelin'in yanına oturdum. Pelin bana, "Herşey yolundamı?" diye sorduğunda, "Bilmiyorum" dedim. Merve bilgisiyarı açtığında elini herşey yolunda diye işaret etti. Pelin kulağıma eğilip, "Emir beyde taş gibi." dedi. Adama baktığımda bize gülümsiyordu. Acaba duymuşmuydu. Pelini durttup, "Sus kızım ayıp" dedim. Pelin omuzlarını silkip Merve'nin slayt gösterisine baktı. Hadi be kızım. Başarabilirsin.
"Hoşgeldiniz öncelikle." dedi ortak adaylarımıza bakarak. Herkes başını aşağı yukarı salladığında devam etti.
"Biz bir reklam şirketi olarak sizinde reklamlarınızı yapabiliriz diye düşünüyorum."
Gözlerimi yumdum. Ne yapıyordu bu kız? Elimle anlımı ovaladım. Sanırım hayallerimden şuan vazgeçebilirdim. Şirketim olma hayalımı gerçekleştirmiştim fakat "Emir beylerin" çalıştıkları şirket ile çalışmayı çok ama çok istiyordum. İşimi büyütmek istiyorsam şuan dua etmekten başka çarem yoktu.
"Evet efendim! Duyduk duymadık demeyin!" dediğinde ayağa kalktım. Şimdi susturmasaydım birdaha susmazdı. Yanına gittiğimde herkesin bize baktığını fark ettim. Emir beyde dahil. Mervenin yanına yaklaştığımda,
"Tamam Merveciğim devamını ben getiririm." dedim biryandanda insanlara gülümsiyerek. Merve şaşkınca, "Eminmisiniz Duru hanım?" diye sordu. "Evet Merve hemde hiç olmadığım kadar." dediğimde Merve az önce oturduğum yere oturdu. Derin bir nefes alıp insanların karşılarına geçtim.
"Tekrardan hepiniz hoşgeldiniz. Öncelikle kendimi tanıtmak istiyorum. Ben Duru Yiğit. Bu şirketin sahibiyim. Aslında bu tür konuşmaları yapmaya hiç alışık değilim." dedim gülerek. Heyecandan her an bayılabilirdim.
"Bence başarı her insanın içinde vardır ve herkes bir olsa bile bir şans hak eder. Değilmi?" dedim insanlara bakarak. Herkes başını tekrar aşağı yukarı salladığında gülümsedim.
"Ben buralara gelmek için çok mücadele ettim. Hayallerimin peşinden koştum. Önüme çıkan engelleri görmezden geldim ve başardım. Bu başarıya sizide dahil etmek istiyorum. Yani demem o ki; size söz veriyorum bizimle çalışmaktan pişman olmiyacaksınız. Teşekkürler dinlediğiniz için." Kafamın domates gibi kırmızı olduğundan emindim. Ah şu kalabalık ortamlarda utanmamda olmasaydı iyidi. Yerime oturmak için yol aldım. Merve ayağa kalktığında bende yerime oturdum. Göz ucuyla Emir'e baktığımda ne kadar içten dinlediğini fark ettim. Bu adamda birşey vardı. Hadi hayırlısı.
"Duru hanımından dediği gibi bizimle çalışmaktan hiç pişman olmiyacaksınız." Emir bey ve yanında oturan adam fısır fısır konuşuyorlardı. Pelin'e dönüp baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebeğe Dokun
SpiritualitéBir gün olurda bir kelebek konarsa avuçlarının içine, ona dokun olurmu? Şanslısındır elbet. Çünkü o kelebek seni özenle seçmiştir. Fakat gideceğinide unutma. Onu hapsedersen ölür. Bırakırsan uçar gider. Sadece dokun. İncitmeden.. canını yakmadan. Ba...