~3.Bölüm~

236 19 2
                                    

Derin bir nefes alıp toplantı salonunun kapısını açtım. Yalancı gülümsememi yüzüme yerleştirdim. Demir masaya oturmuştu bile. Yanına ilerleyip yanağına öpücük kondurdum.

"Sevgilim? Çok geç kalmadım umarım."

"Hayır birtanem. Arkadaşlarda yeni geldi."gülümseyip yanına oturdum. Masaya koyduğum elimi tuttu.

"Sorularınızı alalım mı?"diye sordum sırıtarak.

"Duygu Hanım ne zaman Amerika'dan döndünüz?"

"Bir hafta oldu."

"Peki Demir Bey ile ne zaman nişanlandınız?"

"Üç gün önce."

"Ona nasıl aşık oldunuz?" Hadi ama. Bu sorunun geleceğini tahmin etmedim. Hocam,çalışmadığım yerden sordunuz.

"Babalarımız ortak olduğu için arada sırada buluşurduk. Arkadaşlarımızla denize gitmiştik. Ben gözümde güneş gözlüğü ile şenzlogta güneşleniyordum. Demir denizden çıktı. Saçlarını düzeltiyordu. Sonra bana bi bakış attı. -Demir'e döndüm- O an maviş gözlerinde boğulmak istedim." Külliyen yalan! Demir tutuğu elimi öptü.

"Demir Bey? Peki siz nasıl aşık oldunuz Duygu Hanım'a?" Demir'in gözlerinin içine baktım.

"Boğazda yürüyordu. Bir yandan da yanağından süzülen inci taneleri siliyordu. Hemen yanına gittim. Ne olduğunu sordum. En yakın arkadaşı Gizem ile kavga ettiğini söyledi. Ona rahatlamasını söyledim ama o ağlamaya devam ediyordu. Bir insan ağlarken bu kadar tatlı olmaz. Ben Duygu'nun masumeyitine,sevgisi ve verdiği değere aşık oldum." Yok böyle bir şey! Adam çalışmışta gelmiş. En yakın arkadaşımın ismini öğrenmiş. Kim bilir daha neler neler öğrenmiştir???

"Düğün ne zaman?"

"İki gün sonra."

"Neden o kadar erken? Yani erken değil mi? Duygu Hanım hamile mi yoksa?"

"Arkadaşlar biraz yavaş. Duygu hamile değil. Biz sadece birbirimize çabuk kavuşmak istiyoruz."dedi ve bana bakıp gülümsedi.

"Başka soru?"

"Gazeteye koymak için öpüşürken resminizi çekebilir miyiz?"

"Ciddi misiniz?"

"Sizin için sorun olacağını sanmıyorum. Sonuçta nişanlısınız."

"Hayır. Sorun olmaz. Ben sadece şaşırdım."diyerek Demir'e döndüm. Bana yaklaşmaya başladı. Bi elini saçlarımdan geçirirken diğer eli yanağımdaydı. Baş parmağı ile yanağımı okşuyordu. Ellerimi bileklerine koydum. Dudakları dudaklarımla buluştuğunda gözlerimi kapattım. Ona karşılık vermiyordum. Ama karşı koyamıyordum da. Allah'ım bana yardım et lütfen! Benden ayrıldı. Gözlerimi açıp gözlerinin içine baktım. Bu yanlıştı!!! Hayır değildi!!! Biz nişanlıyız!!!!! Ayağa kalktı. Elimden tutarak beni de ayağa kaldırdı.

"Arkadaşlar bugünlük bu kadar yeter. Ne dersiniz?"

"Bir daha tekrarlayalım."dedi Fırat Bey. Toplantı salonundan çıktığımızda elimi Demir'in elinden çektim.

"Odama geçelim. Şu gelinlik damatlık olayını konuşmamız gerek."

"Olur."diyerek ellerimi göğsümün altında bağladım. Yavaş yavaş yürümeye başladık. Demir'in odasının önüne geldiğimizde sarışın bir kız karşımıza dikildi.

"Demir,sevgilim kim bu kız?" Tahmin etmeliydim. Demir'in exleri.

"İpek senin ne işin var burada? Ayrıca nişanlımla düzgün konuş."

Zoraki EvlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin