Duru'nun Ağzından
Yengemi beklemek için Doğan ile dışarı çıktık. Aramızda sekiz yaş vardı. Ama ben ona abi demek istemiyordum. Neden bilmiyorum ama sanırım ondan....."Duru?"
"Efendim Doğan -zar zor yutkunduktan sonra- abi?"
"Abi derken?"
"E,aramızda sekiz yaş var. Benim sana abi demem daha doğru olur."
"Olmaz! Senin bana abi demeni isteseydim başta düzeltirdim! Duru! Şu son zamanlarda yaşadıklarıma şahitsin. Sende ben nasıl birisiyim?"
"Bunu neden bana soruyorsun ki? Git sevgiline sor."
"Sevgilim? Benim sevgilim yok."
"Peki o yanındaki kız kimdi?"
"Gizem mi? O Duygu'nun en yakın arkadaşı. Biz beraber büyüdük onunla. Duygu'yu üzgün görünce o iki kat üzülmüştü. Bende yanında.....bir dakika ya,sen beni mi kıskandın?"
"Kim? Ben mi? Güzel şaka. Ama ben kimseyi kıskanmam. Hele abi dediğim....."devam edecekken dudaklarıma yapıştı. Başlarda uzaklaşma çalıştım ama o belindeki ellerini daha da sıkılaştırdı. En sonunda pes edip ellerimi ensesine koydum. Ve bingo!!!! İlk öpücüğüm...
Doğan'ın Ağzından
Kadar tatlı konuşuyordu ki dayanamadım yapıştım dudaklarına. Bazıları bizi kınayabilirdi ama umrumda değildi. Ben bu kıza aşık olmuştum. Onun saflığına,masumiyetine,gülüşüne...
Başlarda savaştı ama karşı koyamayıp ellerini enseme koydu. Karşılık verince içimdeki yanar dağların patladığını hissettim. İlk öpücüğüydü. Bu öpüşünden belli oluyordu. Acamiydi ama çok güzel öpüyordu."Duru. Doğan." Duygu'nun sesiyle Duru'dan ayrıldım.
"Yengeciğim? Abim iyi mi?"
"Senin abin iyi. Sanırım benimkisi değil."diyerek gözlerini bana çevirdi.
"Duygu...."diyerek söze girdiğimde Duru araya girdi. "Yengeciğim dinle beni. Lütfen."
"Duru,al benim arabaya git."diyerek arabasının anahtarlarını ona uzattı.
Duygu'nun Ağzından
Duru arabaya gittikten sonra abime döndüm."Ne yaptığını sanıyorsun?!"
"Ne yapıyormuşum?"
"Sen farkında değilsin galiba. Duru senden sekiz yaş küçük. Ona istediğini yapma hakkını sana kim verdi?"
"Ben."
"Kim olarak?"
"Onu seven kişi olarak."dediğinde şaşırmıştım. Kendime gelerek "Sen Demir'in yanına git. Annemlere söyle evlerine gitsinler. Ben Duru ile bize geçiyorum. Seninlede sonra konuşacağız."dedim ve arabaya ilerledim. Hızla kapıyı açıp bindiğimde Duru'yu ağlarken buldum.
"Duru?"dediğimde ellerini yüzünden çekti. Bana baktı. Gözünden bir iki yaş aktı.
"Neyin var?"
"Be-benim yüzünden o-ona kızdın."
"Hayır. Ona kızmadım. Ama bu kızmayacağım anlamına gelmez. Sonuçta seni zorla öptü. Bu bir....."sözünü keserek "Zorla değildi." dediğinde şaşırmıştım. Duru da abimi seviyordu. Sessiz kalma hakkımı kullanarak önüme dönüp arabayı çalıştırdım.
***********
Eve gelince arabayı park edip aşağı indim. Duru da indikten sonra arabayı kilitleyip ilerlemeye başladım. Duru kolumun altına girince gülümsedim. Saçını öpüp yüzüne baktığımda hâlâ asıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik
ChickLit"Siz,Rıfat Gündoğan'ın kızı,Duygu Tutku Gündoğan,Demir Yılmaz'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?" Demir'e dönüp gülümsedim. Mikrofona yaklaşıp "Evet!!!"diye bağırdım. "Siz,Gökhan Yılmaz'ın oğlu,Demir Yılmaz,Duygu Tutku Gündoğan'ı, eşiniz olarak k...