1. ~ En jävla snygging ~

3.4K 70 7
                                    

Emelies perspektiv ❄️

Jag vaknade av vår tjänare, Dorota.

"Emelie, vakna, du vill väl inte komma sent på din första dag?" Sa Dorota samtidigt som hon drog i persiennen.

"Uuushh, jag hoppades på att det var en mardröm? Kommunalskola?" Sa jag samtidigt som jag gnuggade ögonen.

"Japp, seså, klä på dig, frukosten är färdig"

Jag klev av King-size sängen och gick in i badrummet. Efter en snabb dusch, torkade jag mitt långa, bruna hår och satte upp den på en fin tofs som nådde lite över min rumpa.

Jag tog på mascaran och drog över eyelinern till en liten vinge. Jag jag tyckte jag såg hyfsad ut, gick jag in på min walk-in garderob.

Jag tog på mig mina älskade skinny-Jeans och en svart hoodie, och skinnjackan. Till skor hade jag mina nitkängor. BAAM!! Min outfit är fulländad. Jag tog hissen ner till köket.

Mm..luktar bacon..btw jag är ingen sån omg-jag-åt-typ-1kalorie-mer-än-jag-borde-tjej. Jag äter hur mkt som helst och går inte upp 1 gram. Tur? I think so.

Jag satte mig åt snabbt och drack ett glas juice.

"Hejdå mamma, hejdå pappa"

"Em, glöm inte att sköta dig om du inte gör det ska du på internatskola i Thailand, är det förstått? Detta är din sista chans..." Sa pappa bestämt. Samtidigt som mamma nickade.

"Ja ja..." Sa jag trött och kilade ut. Jag gick in i min svarta Lamborghini, och körde ut ur herrgården.

På vägen blastade jag The Monster - Rihanna från mina högtalare samtidigt som jag sjung med och rappade eminems del förstås . Jag fick Bitch-blickar från några tjejer som jag pekade långfingret till.

När jag kom fram till den fulaste skolan ever....parkerade jag min snygga kärra och gick in genom skolans ingång, jag känner allas blickar på mig, vissa började fan viska, redan? -.- De borde va rekord eller något.

Jag fortsatte gå med huvudet upp och en lurig leende, gött. Det finns några söta killar som jag lätt får nummer på. ;)

När jag kom fram till expeditionen, jag tror det var det iallafall, kom en kort liten gammal dam fram och sa:

" du måste vara Emelie?"

"Japp"

"Nå, här är ditt schema och här är ditt lås och koden, behöver du en guide?"

"Jag tror jag överlever, detta är inte direkt den största skolan, haha" mitt skratt tonade bort när jag såg hennes hårda blick.

Emelie. Glöm inte, uppför dig.

Plötsligt kom en tjej fram som liknade vara i min ålder om inte 1 år yngre, jag vet ej för jag är ganska lång för min ålder. Hon hade kort, ginger hår, gullig ansikte och stora svarta bågar.

"Hej, jag heter Alexandria, fast du kan kalla mig Alex. Du måste vara den nya tjejen" sa hon med ett leende och en liten hand ut.

"Aa haha, jag heter Emelie och kallas Emelie haha" sa jag med ett leende och skakade hennes hand.

"Kan du visa mig vart jag ska vara?" Sa jag för att inte ta slut på konvon.

"Ja, ge mig ditt schema bara"

~efter en liten chit chat & dom är framme i klassrummet~

Alex var riktig schyst och vi blev bra vänner. Nu var Alex vid sin bänk och jag framför hela klassen.

"Vi har en ny elev, Emelie Walter som bytte från en privatskola, ni ska välkomna henne....vill du berätta lite om dig själv?" Sa hon när hon vände sig mot mig.

Jag märkte att HELA klassen glodde på mig.

"Nepp" sa jag helt Care-free-igt

Jag kollade igen klassen och mina landade på en kille.

Asså jag har aldrig sett någon så snygg. Seriöst. Hans perfekta hår, perfekta, havsblåa ögon, perfekta ansikte, perfekta ALLT.

Han märkte att jag glodde på han, så han himlade med ögonen och gav mig en lurig leende.

DIZZZZZ (asså den där ljudet när situationen blir fel)

Man ba bitch please...vem e du liksom?

Han har alltså en attityd...fine..

Jag satte mig bredvid Alex och lektionen kom igång men jag hade fortfarande ett par ögon på mig. Haha.

På tal om lektion så måste jag ge han där mongot en läxa...ingen jiddrar med Emelie Walter, playernas player.

LET THE PARTY BEGIN, BABY

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Okej det är kort jag fattar, MEN chilla det kommer mer ge mig baa 30 läsningar så är vi igång

Puss och kram

-Dittsnyggaansikte

Okej det var konstigt men det kändes rätt typ haha..😅😅

Iaf jag ska försöka skaffa en bild på Emelie för er som vill

Har vi ngn directioner? Ja? Nej ?

Ba läs mina andra fanfictions

Tack o hej leverpastej 💋💋

Bad girl and bad boy love (FELIX SANDMAN FANFICTON)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin