תודה רבה לLagoona7Blue@ המדהימה על הכריכה המושלמת!
אוקיי אז סיפור חדש???? אין לי מושג מה אני עושה עם החיים שלי תהנו ביי
״מה בדיוק הבעיה פה?״ קלואי שואלת אותי בעוד אני מוציאה מהמקרר את קרטון החלב ושופכת אותו על דגני הבוקר שבקערה.
״כלום, זה פשוט שאין לי ממש מה לעשות שם,״ אני עונה באדישות.
״קלייר, תבואי בשבילי! את יודעת שאני אשתכר עד כדי כך שלא יהיה לי איך לחזור,״ היא אומרת במבט מתחנן.
״אז את בעצם אומרת שאת רוצה שאני אהיה המלווה האחראית שלך? האמ, תני לי לחשוב על זה...... לא.״ אני עונה בגלגול עיניים.
״אבל קלייר!״, היא רוטנת.
״תלמדי לקבל סירובים בחיים שלך, קלואי,״ אני אומרת ברוגז ומכניסה כף מלאה בקורנפלקס אל תוך הפה שלי.
״את מעצבנת,״ היא אומרת ומשלבת את ידיה.
״ואת ילדותית. משהו חדש?״ אני עונה.
״לפעמים באמת קשה לי להבין איך לעזאזל אנחנו אחיות תאומות,״ היא אומרת בעצבים.
״היקום המסתורי,״ אני אומרת בקול ציני ועוברת לסלון, מדליקה את הטלוויזיה שבדיוק משדרת את אימה אמריקאית.
״טוב, יודעת מה? אז אני אלך למסיבה לבד ואני אהנה כמו שמעולם לא נהנתי, ואת תישארי תקועה בבית מול הטלוויזיה המזדיינת ולא תעשי כלום, כרגיל.״
״אוכל, אל תשכחי את האוכל,״ אני מעירה לה.
״מה?״ היא שואלת במבט מבולבל.
״אני אשאר תקועה בבית מול הטלוויזיה, ואני אטחן אוכל. שכחת את האוכל,״ אני עונה ומגחכת.
״את מטריפה אותי!״ היא צורחת ונעלמת אל תוך המסדרון.
--
״אני נותנת לך הזדמנות אחרונה לשנות את דעתך,״ קלואי אומרת לי ומניחה את ידיה על המותניים.אני גונחת, עוצרת את הטלוויזיה, ומעבירה את מבטי אליה.
אני בוחנת אותה. היא לבושה כרגיל בשמלה קצרה וחושפנית ונעלי עקב גבוהות. איך היא מצליחה ללכת עם הדבר הזה בכלל?
״מה את רוצה?״ אני שואלת ברוגז.
״תחליטי סופית, את באה או לא?״ היא שואלת.
״לא. כבר אמרתי לך שלא.״
״את בכלל יודעת של מי המסיבה הזאת?,״ היא שואלת.
אני מגלגלת את עיניי. ״כן, היא של לואי טומלינסון, וממש אין לי חשק ללכת למסיבה של הבן זונה הזה.״
כל כך קצר שאני לא יודעת אם להחשיב את זה כפרק בכלל חה חה
YOU ARE READING
Asshole ➢ Louis Tomlinson
Fanfictionקלייר מרטין היא האדם הכי אנטי חברתי שאי פעם תפגשו. היא שונאת כל אחד. ברצינות, כל אחד. האדם היחיד שהיא מעריכה ונותנת לו את הכבוד שמגיע לו היא אחותה התאומה, קלואי. למרות עצם היותן תאומות, הן אינן זהות כלל. שלא כמו קלייר, קלואי היא בחורה כריזמטית וה...