Żyje

71 5 3
                                    

# Nathan

- Nathan ! Kate się juz całkowicie obudziła - krzyknol do mnie zadowolony z siebie Jon

Od razu popedzilem do pomieszczenia w którym znajdowała się dziewczyna

- O matko Kate nareszcie się obudzilas ! Wszystko dobrze ?

- Gdzie ja jestem ?!

- Spokojnie jak się czujesz ?

- Gdzie ja do cholery jestem Nathan wy tez mnie porwaliscie ? Ile juz tu czasu jestem ?  Moja mama i Cho pewnie umierają z niepokoju !

- Spokojnie skarbie Jesteś w...w.... Moim domu

Jon dziwnie się na mnie spojrzał zastanawiałem się która część go zdziwiala kiedy powiedziałem do Kate skarbie czy ze jest w moim domu . Wydaje mi się ze ta pierwsza czesc .

- Aha , ale mnie głową bolo i co jatu robię ?

- Zdrowiejesz - powiedział Jon usmiecbajac się do nie - Pamiętasz wgl cos co się działo ostatnio ?

- Tak...- powiedziala drzacym głosem .

- Spokojnie nikt cie juz nie skrzywdzić - mówił dalej Jon z tym swoim uśmieszkiem na twarzy

Byłem cholernie zazdrosny ! Ale sam nie wiem o co ? Kate nie bylamoja dziewczyna ani nikim z rodziny . Ale Jon ? Nie na pewno do tego nie dopuszcze !

- Kate odpoczywaj - powiedziałem - Jon choć porozmawiamy - warknolem

- Dobra ?

- Juz

Kiedy wyszlismy z pokoju kierowalismy się do dużego pomieszczenia pod domem ( cos w rodzaju piwnicy )

- Co ty odwalasz ?

- Nic !

- Odwal się od Kate

- Bo co mi zrobisz ?

- Nie zapominając się jestem ważniejsza osoba w naszym gangu !

- Gang nie ma nic do gadania w sprawach sercowych - i wyszedł

- Jon - warknolem jeszcze ale juz go nie było

Zostałem sam w pomieszczeniu zastanawiając się co zrobię jak strace Kate ?  DOBRA NATHAN NIE PLANUJ NIC Z KATE ONA CIE NIE CHCE JESES TYLKO DUPKIEM KTORY MA DZIEWCZYNY NA JEDNA NOC I TYLE ALE JONOWI NIE POZWOLE SKRZYWDZIC KATE O NIE ON JEST NAWET GORSZY DOEMNIE ! NAWET POTRAFI MIEC 2-3 PANIENKI NA JEDNA NOC NIEPOZWOLE ALE KATE SIE W NIM ZAKOCHALA A ON JA WYKORZYTAL . SAM NIE WIEM CO CIAGNIEMNIE TAK DO TEJ DZIEWCZYNY ALE MA ONA COS CO NIE POZWALA MI O NIEJ ZAPOMNIEC I JAK MYSLE O NIEJ TO NIE CHCE JUZ BYC TAKIM DUPKIEM KTORY MA LASKI NA KAWALEK  . MUSZE SIE ZMIENIC  MOZE W TEDY COŚ DO MNIE POCZUJE  ...
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mam nadzieje ze się podoba 😉 Następną część pojawi się juz nie długo ❤ piszcie komentarze co sadzicie a jeśli się wam podoba to zostawiajcie gwiazdki 😊

Przyjaciel mojego brata Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz