Leżała tak cały dzień nie ruszając się . Choc nie byłem dla niej kimś ważnym ale zależało mi na niej . Nie byłem typowym bar boy ' em ale zazwyczaj byłem z dziewczyna tylko na jedna noc . A przy niej jest inaczej . Czuje się taki ... To uczucie mnie niszczy jest moja słabością Musze się go pozbyć jak najszybciej . Robię źle dla niej i dla mnie ale Musze ja teraz chronić . A jeśli się zakocham lub ona się zakocha ? NIE NATHAN ONA BY SIE NA PEWNO NIE ZAKOCHALA W KIMS TAKIM JAK TY I ONA NAWET NIE WIE CO TY ROBISZ OBOK NIEJ , NIE JEST SWIADOMA JAK JA NARAZASZ I ZE JESTES W GANGU TRZYMAJ SIE OD NIEJ Z DALEKA BO JA SKRZYWDZISZ I TWOI WRODZY BEDA MIELI PUNKT PRZEWAGI NAD TOBA ! Podopwiadała mi moja podświadomość ale nie wiem czemu zależy mi na niej Musze ja Taraz chronić przed tym światem i jego złem . Patrzylem tak na nioł i nagle poruszyła palcem !
- Jon ! Kate poruszyła palcem !
- Serio ?! To bardzo dobrze budzi się ze śpiączki !
- Kate , Kate słyszysz mnie ?
- Nathan spokojnie daj się jej wybudzic
- Musze wyjść
Wyszedł em z pomieszczenia i zapalilem papierosa . Robilem to tylko w tedy kiedy byłem czymś bardzo zdenerwowany .
# Kate
Co się ze mną dzieje juz nie widzę czarnego obrazu tylko powoli zaczynam widzieć barwy prawdziwego świata . Poruszalam palcem następnie noga i ręką . Aż w końcu otworzylam szeroko oczy . Zobaczylam młodego chłopaka nademna miał mniej więcej tyle samo lat co ja . A tak wgl to gdzie ja jestem ?
------------------------------------------------------
Wiem ze rozdział nie jest długi ale wystawie dziś jeszcze parę rozdziałów bo mam natchnienie do pisania a przynajmniej się postarał . Mam nadzieje ze się podoba moje opowiadanie . Jeśli tak to prosiła bym o zostawia nie gwiazdek i komentarzy . Miłego czytania ❤❤❤😉😉😉😉😊😊😊