Author P.O.V
Maldives ↑
"Waaa cantiknya Maldives ni kan oppa?! Tak sabar nak pergi jalan²!"
"Yea, oppa tak sabar untuk malam ni."
Chorong senyap. Alamak! Dia kena cari alasan untuk larikan diri dari Taehyung. Tapi, macam mana?
"Ala chagi, please~~~ omma, appa, ommonim, abeoji semua nak cucu and anak buah tau. Tapi, kalau kita tak try, mana nak dapat?"
Taehyung mendekatkan dirinya dengan Chorong yang sedang duduk di katil. Chorong memandang Taehyung lama dan mengeluh.
"Okay. Salah saya sebab asyik larikan diri dari oppa. Tapi, lepas ni, no more okay?"
"Ha?! Kalau kita ada baby nanti, takkan baby tu taknak adik? Chagi please?"
"Whateverlah. Kalau oppa takda time saya beranak, no more baby!"
Taehyung smirk. Dia try nak usik Chorong tapi gagal sebab Chorong dah lari masuk toilet. Mestilah, diorang penat. Dari Korea terbang ke Maldives. Tapi penat tu kurang sebab pemandangan dekat Maldives ni cantik, tenang je tengok.
Chorong keluar dari toilet dan terlihat Taehyung yang terlentang, tidur. Dia mendekati Taehyung dan mengusap kepala Taehyung.
"Chorong akan try jadi wife yang baik okay? But it must take time. Be patient. Saranghae."
Chorong mencium dahi Taehyung. Taehyung tersenyum. Taehyung bukan tidur pun, dia tutup mata je, tu pun hampir nak terlelap. Tapi bila Chorong datang, terus segar, tapi still tak bukak mata. Dia rasa bahagia sebab akhirnya Chorong cakap 'saranghae' dekat dia walaupun bukan face-to-face. Chorong segera memakai baju dan menelefon parentsnya dan mentuanya, memberitahu yang mereka selamat tiba di Maldives.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Taehyung P.O.VAku bangun dari tidur dan mendapati Chorong takda dekat sebelah aku. Dia pergi mana pulak~
"Eo? Oppa dah bangun?"
Ohmakkau! Terkejut aku. Dari mana pulak dia muncul? Waaa segarlah harini!
"Chagi nak pergi mana harini?"
"Pantai?"
"Okay. Oppa nak cuci muka kejap. Tukar baju."
"Tukar baju?"
"Yelah, takkan nak pakai baju tu? Bukan yeoja pakai bikini ke?"
"Ya!"
Aku lari masuk toilet. Saja nak sakat dia. Aku tau dia takkan pakai punya. Aku teringat kata² dia semalam. Tapi, dia betul² cintakan aku ke? Or baru nak cintakan aku? Aku taknak bertepuk sebelah tangan.
"Chagi?"
Hilang lagi dia ni. Ha, nanti mesti muncul dekat mana². Pakaian aku simple je. Shorts dengan t shirt biasa.
"Saya taknak pergi!"
Dia dekat mana? Dengar macam dalam almari je. Nak check tak? Tapi dia buat apa dalam tu? Aku pun bukak almari tu dan......
"Argggggghhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!"
"Aduh, aduh. Sakitnya~"
Wtf~ Chorong pakai bikini! Shy² cat pulak wife aku ni~ meh sini dengan oppa~
"Chagi keluarlah~ buat apa dalam tu~"
"Pergi jelah sorang²! Jangan kacau saya!"
"Nanti oppa cari yeoja lain kang."
"Pergilah!"
"Tak jealous?"
"Just go!"
"Fine~"
Aku baring atas katil. Tak syok la dia tak ikut. Aku nak dia ikut sekali. Baru dapat sweet² dengan dia. Tapi, kenapa dia pakai bikini tu? Aku gurau je kot. Ke, dia rasa dia kena pakai sebab aku?
"Argh! Ish! Buat apa lagi kat sini?!"
Aduh! Lagi sekali aku kena. Aku nampak Chorong nak masuk toilet tapi aku cepat² peluk dia dari belakang. Dia cuba nak lepaskan diri, tapi tak boleh.
"Lepaslah!"
"Chagi, oppa gurau jelah. Tak pakai baju tu pun takpa. Saja je oppa nak test wife oppa ni. Btw, you look damn hot babe!"
Chorong senyap. Aku mencium pipinya. Aku memusingkan badannya dan dia menundukkan kepalanya. Aku perasan muka dia merah padam. So cute!
"Pandang oppa."
Dia menggeleng.
"Pandanglah~"
Sekali lagi dia menggeleng. Aku memegang dagunya dan mendongakkan sedikit supaya mukanya dapat aku lihat dengan jelas.
"Chagi malu ke?"
Chorong senyap. Anak matanya memandang lantai. Sah! Dia malu. Aku mendekatkan mukaku dengannya lalu kami cium. Kami menikmati, lama. Aku dah tak boleh kawal nafsu aku. Aku pun mengangkat Chorong naik ke katil. Dia menggeleng. Aku membuat puppy eyes dan dia mengalah. Pada pagi itu, bermulalah hari indah kami~
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
(Assalamualaikum, annyeong! Update for today! Huhu lmbt kn update? Sorry sngt². Btw, korg dh tgk Apink Rolling Music Teaser? Hyo blum. X pe, Hyo tgk nnti okay. Mesti sdp kn lgu diorg? Lgu Only One tu sdp la! X bleh imagine cmne diorg punye dance. Oklah, gotta go! Saranghae!)XOXO,~Hyonely~
YOU ARE READING
Am I Married A Girl? [MALAY]
RandomChorong, seorang yang ganas dan lasak dipaksa berkahwin dengan Taehyung, seorang yang lembut dan sopan santun. Mampukah mereka menyesuaikan diri dan dapatkah mereka menukar perwatakan masing²? Start: 30.07.2016 End: 08.06.2018 Cover by: @cteysarah ❤