Part22

220 25 6
                                    

Chorong P.O.V

Nervous gila!!! Baby nanti keluar macam mana eh? Huhuhu~

"Chagi, kenapa ni? Nampak risau je."

"Nervous la. 1st baby kan. Oppa teman chagi dekat dalam ehh?"

"Op-pa teman?"

"Yea. Kenapa!!"

"Okay². Kalau oppa pengsan, jangan marah oppa bila oppa dah sedar."

"Jangan la tengok darah. Tengok je chagi yang huduh ni."

"Eishh. Mana ada giant baby oppa ni hodoh. Dialah manusia yang paling cantik oppa pernah tengok."

"Ingat sweet? Orang tengah takut ni!"

Taehyung gelak kecil tengok perangai aku. Huaaa omma!!!! Chorong takut.

"Chorong, awak dah ready?"

OMG! Kalau cakap taknak, nanti terberanak aku dalam bilik ni. Aku pun menganggukkan kepala.

"Oppa!!~"

"Gwaenchanha. Everything is gonna be alright."

Taehyung memegang erat tanganku ketika masuk ke dalam wad persalinan. Family aku & Taehyung tengah tunggu dekat luar. Aku harap aku boleh buat yang terbaik.

"Okay encik, kalau tak boleh tengok darah, pandang wife encik okay."

Taehyung pun pandang aku. Dia sempat nak main². Wink la, duck face la, buat senyum petak dia la.

"Ready?"

Taehyung pandang doktor & like cakap something then dia pandang aku. Aku tengok doktor tu pandang tempat lain. Apakah???

"Chagi, genggam je tangan oppa okay? Jerit nama oppa. Oppa akan ada tepi chagi."

"Kenapa dengan oppa ni?"

"Oppa pun nervous. Chagi.. nak something boleh?"

"Apa dia?"

"Kiss?"

"Ish! Orang nak bersalin--"

"Please~"

Kurang jawa! Dia potong ayat aku! Haih, disebabkan husband, kena ikut cakap dia.

"Palli! Nanti lambat pulak baby kita nak keluar."

Taehyung terus menciumku dengan lembut. Kenapa aku rasa tak sedap hati eh? Tiba² aku rasa ada air dekat pipi aku. Taehyung nangis ke?

"Goodluck chagi."

"Oppa, gwaenchanha?"

"Nae. Oppa nervous + happy sangat. Sebab tu nangis ni. Jangan fikir macam²."

"Okay. Doktor, saya ready."
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Taehyung P.O.V

~3 hours later~

Aku kena tunggu dekat luar. Bukan sebab doktor tak bagi aku teman Chorong, tapi nak bersihkan baby semua. Dengan Chorong yang dah tak sedar.

"Siapa husband Mrs. Chorong?"

"Saya."

"Sila masuk."

Am I Married A Girl? [MALAY]Where stories live. Discover now