Part20

240 27 3
                                    

Chorong P.O.V

Macam mana dia boleh ada dekat sini! Omma dengan appa ni! Sengaja bawak dia ke apa! Arghhhh!

"Kenapa ada dekat sini?"

Lantak aku la! Huh! Menyebok je!

"Chorong, kenapa taknak cakap ni?"

"Go to hell la! Apahal datang sini! Just go to your girlfriend!"

"Correction, ex-girlfriend."

"I don't care!"

Aku bangun dari dudukku dan pergi. Tak boleh ke dia bagi aku tenang? Ish boleh sakit jiwa aku macam ni.

"Chorong, stop!"

Taehyung menahan tanganku. Aku merentap dengan kasar. Taehyung mengeluh. Aku memeluk tubuh.

"I'm sorry okay? Oppa tau oppa salah. And pasal baby kita--"

"Not your baby! It's mine!"

"Chagiya~ janganlah macam ni. Okay, to tell the truth, yeoja tu first love oppa and oppa terkejut sangat sampai lupa chagi. I'm very very sorry about that."

"First love memang mempengaruhi seseorang kan? So, I think I must go back to my first love then."

Kataku dengan nada sindiran. Dia nak aku buat macam tu? Boleh je.

"Dahlah! Jangan ikut aku! Pergi dekat what-so-called ex-gf kau tu! Aku tau, selama aku dekat rumah halmeoni, kau selalu keluar dengan dia and lupa pasal aku. Jangan tanya siapa yang bagitau aku. Btw, macam mana kau boleh ikut omma dengan appa datang sini eh?"

"About that, oppa yang nak ikut. At first, diorang berusaha pujuk oppa supaya tak ikut. They're acting weird. Lepas beberapa jam, baru diorang bagi oppa ikut sebab fed up dengan kata² oppa. Chagi, can you just forgive me?"

"No! Bagi aku masa nak maafkan. Aku takkan balik rumah selagi aku tak maafkan kau. That's it."

"Nak balik tak ni? Dah senja."

"Aku naik cab je."

"Orang dah offer, nak jugak naik cab."

"Lantak la!"

"Okay². Take care."

Aku menjeling. Aku nak pergi melencong dulu before balik rumah halmeoni. Bosan la. Dahlah ada namja tak guna tu! Hrmm rasa teringin nak makan spagetti la.

European Taste

Masa aku tunggu spagetti aku sampai, aku nampak someone yang familiar. Bukan ke tu..... yeoja yang peluk Taehyung dekat airport? Dia dengan siapa tu? Kena ambil gambar ni.

"Miss?"

Terkejut aku. Spagetti!!!!!

"Gomawo."

Dia menunduk hormat dan pergi. Hrmm bila aku fikir balik pasal 'first love', betul ke kita tak boleh lupakan first love kita? Tapi, aku boleh je lupakan Luhan and sayangkan Taehyung. Dia lagi teruk, dahlah dengan yeoja tu lepastu Yuju. Haih, agak² lepas Yuju ada lagi tak.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Taehyung P.O.V

Besar sangat ke salah aku sampai dia taknak maafkan aku. Hmm agak² siapa yang bagitau dia pasal aku selalu keluar dengan Irene eh? Jimin? Takkan dia. Dia pun tak tau aku keluar dengan siapa. Nugu!!!!

Am I Married A Girl? [MALAY]Where stories live. Discover now