Taehyung P.O.V
~6 months later~
Dah 6 bulan Chorong mengandung. Dalam masa 6 bulan ni jugak, kitorang dah makin baik. Tapi kadang² aku rasa pelik, kenapa orang mengandung, akan mengidam benda pelik??
"Oppa!!!"
"Nae, nae waeyo? Nak beranak dah ke?"
"Mana ada! Ni hah, baby dalam perut ni lapar."
"Okay.. baby nak makan apa pulak hari ni?"
"BBQ!"
"Arasseo. Oppa beli barang kejap. Chagi nak ikut?"
"Taknaklah. Nak tengok Scarlet Heart."
"Tak habis²."
Aku pun keluar beli barang. Tiba² aku nampak sorang yeoja menangis luar market. Macam familiar.
"Yuju?"
"Ah? Eh, Tae! Buat apa dekat sini?"
"Beli barang. Kau... nangis eh?"
"Hahaha mana ada. Memandai je kau ni."
"Habis? Airmata tu apa? Tak payahlah kau nak tipu aku."
"Fine! Aku break up dengan namchin aku."
"Tabahlah. Aku dah pernah rasa benda tu."
"Ek eleh, tak payahlah nak ungkit."
"Ha, alang² kau ada dekat sini, teman aku beli barang?"
"Chorong tak marah ke?"
"Haahkan. Takpa, aku call dia dulu, pastu kau teman aku."
"Hmm yela. Tak la aku rasa sunyi."
OTP
T-Taehyung
C-ChorongC:Nae wae oppa? Dah beli ke belum?
T: Baru nak beli ni. Ermm, btw oppa terserempak dengan Yuju and dia baru lepas break up dengan namchin dia. So, oppa mintak dia tolong oppa beli barang. Boleh?
C: Ahh jinjja? Kesiannya. Okay, tapi kalau oppa or dia buat hal, jangan harap chagi maafkan oppa!
T: Don't worry chagi.
C: Okay bye!-end call-
"Yuju! Chorong bagi. Shall we?"
Sambil membeli barang, Yuju cerita macam mana dia boleh break dengan namchin dia. Cerita dia cliche je sebenarnya. Dia nampak namchin dia dengan yeoja lain, berpelukan, cium bagai, then Yuju serang and break. That's normal.
"So, how's your life with Chorong?"
"Happy. Dia pun tengah pregnant sekarang."
"Jinjja? Waa nanti aku jadi aunty la ni?"
"Lebih kurang la hahaha."
"Dah berapa bulan?"
"6. Lama betul nak tunggu 9 bulan hmm."
"Asal? Sebab kau tak boleh nak berasmara dana dengan Chorong?"
"Hahah macam tau² je."
"Well, oppa aku selalu cakap macam tu time unnie ipar aku pregnant."
"Okaylah. Thanks sebab temankan aku beli barang² ni. Advice aku, buat masa ni, tenangkan fikiran kau dulu then baru cari namchin lain. Ada yang lebih layak dari yang sebelum ni."
"Termasuk kau?"
"Kurang gula!"
"Hahah aku gerak dulu. Thanks jugak sebab sudi hilangkan stress aku and sudi jadi chingu aku balik. Kirim salam dekat Chorong."
"Arasseo. See you next time!"
Yuju². Nasib lah aku dah takda apa² dengan kau. Kalau tak, mahunya kena hapkido dengan Chorong.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Chorong P.O.VAt first, aku jealous jugak bila dengar yang Taehyung nak keluar dengan Yuju. Tapi bila tau yang Yuju baru lepas break, aku pun berfikiran positif. Yuju tu sebenarnya baik, tapi disebabkan dendam, dia jadi jahat and tak suka dengan orang yang cari masalah dengan dia.
"Oppa dah balik!"
"Palli!!! Baby dah lapar."
"Alololo kesian baby appa ni ye. Appa masak sekarang ye."
"Yeay appa nak masak BBQ!"
"Btw, Yuju kirim salam. Dia pun tak sabar nak tunggu baby kita."
"Jeongmal? Dia okay tak?"
"Macam orang break up la. Tapi dah okay sikit lepas borak² dengan oppa. Kitorang cerita macam², dah serupa makcik² kampung yang suka gossip."
"Oppa la ketua gang gossip tu."
"Hahaha of course!" *flip hair*
Malam kitorang dah tak makan sebab dah banyak makan daging petang tadi. Wow so delicious. Aku nak beli baju baru la esok. Sebab aku rasa perut aku dah besar and tak sesuai dengan baju ibu mengandung sebelum ni. Maybe yang haritu aku beli kecil, so kena beli yang lain.
"Oppa, esok kita shopping nak?"
"Shopping? Chagi larat ke?"
"Chagi nak beli baju lain la. Bukan nak shopping apa pun. Lepas dah beli, baliklah."
"Okay²."
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
(Assalamualaikum, annyeong! Huaaa sorry guys sbb dh lame x update. Hritu format phone then lupa nk download wattpad blik lel. VICTON! VICTON! Give a lot of support to them! They gonna debut next Wed! I'm gonna stan them. The one and only rookie boy group that I stan this year 😂. Btw, korg nk Hyo sllu update berape chapt each day?)XOXO,Hyonely
YOU ARE READING
Am I Married A Girl? [MALAY]
AcakChorong, seorang yang ganas dan lasak dipaksa berkahwin dengan Taehyung, seorang yang lembut dan sopan santun. Mampukah mereka menyesuaikan diri dan dapatkah mereka menukar perwatakan masing²? Start: 30.07.2016 End: 08.06.2018 Cover by: @cteysarah ❤