#2 Paczka

47 6 1
                                    

Po przyjściu ze szkoły i kawiarni zastała mnie paczka przed drzwiami :) Zapewne od Avon wyczekiwana przez 3 tygodnie no ale cóż ;) Otworzyłam dom, wzięłam pudło,*przyznam że nie było małe ani za lekkie* ściągnąłam biale conversy i z ,,prezentem" oraz torbą pomaszerowalam do swojego królestwa. Mój pokój nie jest zbyt duży . Ściany są białe z fototapetą Paryża dokładnie wieży Eifla A panele są koloru brązowego.Na przeciwko wejscia jest duże białe łóżko po lewej stronie Wielka,szara szafa natomiast po prawej czarne biurko z drewna jakiegoś tam xd nigdy mnie to nie obchodziło . Ważne ze mam gdzie odrabiać te zasrane lekcje :) Dobra postawiłam na biurko tą paczkę i dalam torbę na podłogę . Pomyslam ze otworze ją potem . Zeszlam na dol aby przygotowac późny obiad bo jest okolo 18 wiec uznajmy to jako kolację. Zrobiłam omleta na słodko i zasiadalam na kanapie w salonie i włączyłam jakiś serial :) Po zjedzeniu odłożyłam talerz i widelec do zmywarki . Włączyłam telewizor i poszłam do pokoju aby otworzyć w końcu tą cholerną paczkę. Nic wielkiego tam nie było oprócz 5 mgielek,5 pomadek i 1 tuszu do rzęs . Czego chcieć więcej ? Kosmetyki pochowalam do szafki która była ukryta w szafie * chodzi o tą szafę która reklamują, kiedy kobieta ćwiczy i wszystko wywala ćwicząc " a pudełko zanioslam do kosza na śmieci . Spojrzałam na zegarek i była godzina 20:30 .Postanowiłam zamknąć dom i pójść się wykąpać . Wzięłam moją pizame z misiami i wyruszalam pod prysznic. Wyszłam około 21:30 ,zazwyczaj krótko się kąpie no ale wiedziecie umyć głowę zmyć makijaż chociaż ja aż tak nie chce sie malować jak połowa mojej szkoły *czyt.plastiki*. Zawinelam włosy w turban i poszłam oglądać Top Model . Około 23 moja mama z tatą wrócili z pracy akurat pracują razem w dużej międzynarodowej firmie . Przywiatalam się i powrocilam do oglądania . Nie bylo nic zadane więc po top model poszłam spac ;)

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Eluwa! Jak się podoba? Powracam z nowym rozdziałem
Rozdziały będą co 2 dzień . Jak narazie będą sporadycznie ponieważ mam aż 5 sprawdzianów w ciągu tych dwóch tygodniu i na początek grudnia !!!




Gwiazdkujcie , komentujcie !!!! ❤❤❤

Bajka ? Nie, Życie 🌍😍 ZAWIESZONA Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz