17💩

26 2 0
                                    

Właśnie szykuję się do szkoły. Postanowiłam na ten outfit

Słodka mała dziewczynka hue hue

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Słodka mała dziewczynka hue hue . Pomalowałam się również delikatnie i założyłam białe conversy . Zjadłam tosty i ruszyłam w strone szkoły. Na szczęście nie była tak daleko, tylko dwie ulice stąd. Odrazu pełno oczy na mnie . Tak jestem nowa i co ? Gdy weszłam do szkoły też dużo osób na mnie spojrzało . Weszłam do sekretariatu.
- Dzień dobry jestem Leila Will , jestem tu nowa i nie wiem jakie mam teraz lekcje...
- Witaj Leila jestem tutaj sekretarką i miło ciebie zobaczyć. Zaraz przyjdzie twój kolega z klasy i razem z nim pójdziesz na lekcje . A tutaj masz plan lekcji.
- Bardzo dziękuję =)
I wszedł chyba najprzystojniejszy chłopak ever na świecie 😍
- Cześć jestem Nathan *. Ty jesteś ta nowa ?
- Tak. Cześć ja jestem Leila . Miło mi cię poznać .
- Mi ciebie również . To co idziemy ?
- Tak oczywiście
I poszliśmy pod klasę. Na moje szczęście mamy godzinę wychowawczą .
- Jak się czujesz w nowej szkole ?
- Całkiem dobrze =)
- Chcesz poznać moje dwie przyjaciółki ?
- No okej
Poszliśmy do dwóch dziewczyn jedna blondynka a druga czarno włosa ...Czekaj czekaj przecież to Bianka !!!
- Cześć Bianka !!!
- O hej Leila
- Cześć ja jestem Lucy 💋
- No to jesteś w naszej paczce od teraz.
- Cieszę się
Drum drum drum i dzwonek zadzwonił. Na początek usiadłam z Lucy.
- O widzę że jest nasza nowa uczennica. Może wyjdziesz na środek i opowiedz coś o sobie ?
- Wsumie czemu nie ? No to ja jestem Leila . Pochodzę z Los Angeles. Musiałam przeprowadzić się z pewnego powodu ale to nie istotne. W maju skończę pełne 16 lat a tak to jestem jeszcze 15 latką. Raczej to wszystko. Mogę zająć już swoje miejsce?
- Tak dziękuję
I tak lekcje minęły mi szybko.
- Leila a czemu musialas sie wyprowadzić ? - zapytała bianka
- Kiedy indziej wam opowiem dobrze ?
- Spoczii mała - powiedział Nathan
- Mała jest twoja pała ja mogę być ewentualnie niska. Ale nie jestem ani mała ani niska .
-Zluzuj majty bejb.
W takich rozmowach wyszliśmy ze szkoły.
- Lucy.....
- Tak ?
- Wybacz że pytam ale wyglądasz mi na taką elitę szkolną czemu akurat z nimi się zaczęłaś przyjaźnić ?
- Byłam w elicie szkolnej. Ale nie pasowało mi ich otoczenie nie czułam się dobrze aż w końcu ZnalazłAm prawdziwych przyjaciół.
- Aha ciekawie widzę. Dzięki że mnie odpowadziliscie . Paa - pocalowalam wszystkich w policzek i poszłam do pokoju . Odłożyłam torbę i zeszłam na obiad . Rodzice jak to rodzice pytali o szkołę a ja wszystko im śpiewająco odpowiedziałam. Po obiedzie poszłam odrobić lekcję i weszłam na fb

3 zaproszenia do grona znajomych
Nathan Drake
Lucy Grey
Bianka Preis
150 wiadomości w grupie ,,Unicors"

Unicors Lucy: Oo i jest nasz unicors Leila

Unicors Nathan : ta w końcu hahah

Unicors Leila : hahah ludzie ładny spam aż tak mnie kochacie ?

Unicors Bianka : No ba... hahha xd
Unicors Leila : ja spadam ludzie bajo

I wyłączyłam Facebooka. Poszłam wziąść prysznic i wybrałam się w moją piżame w puschenny ( te koty z fb)
I poszłam zjeść jogurt z musli . Po zjedzeniu poszłam spać .

***

Jestem w jakiejś klatce. Czuję ból we wszystkich miejscach. Nagle słyszę trzask drzwami
- Cześć suko tęskniłaś ?
- Kim jesteś ?
- Twoim największym skarbem słoneczko =)
-Ethan ?
- Zgadza się kochanie :-* Nareszczie Cię odnalazłem . Kocham Cię skarbie. - i wpił się w moje usta . Zaczął mnie macać wszędzie aż doszedł do krocza. Pomału ściągnął moje spodnie . Zostałam w samych majtkach. Chciał już ściągnąć materiał majtek gdy ktoś wbiegł do klatki ale nie wiem kto.....

Obudziłam się cała zaplakana . Patrzę na wyświetlacz iPhone 5:49. Eh no trudno zacznę szybciej się przygotowywać do szkoły. Poszłam wziąść dluuuuugą kąpiel .

Witam 💋 Dziś nowy rozdział troszeczkę dłuższy .

*Nathan ( czyt. Natan , Nejtan )


Bajka ? Nie, Życie 🌍😍 ZAWIESZONA Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz