9💖

22 4 0
                                    

Kobieta podała mi zdjęcia . Moje serce stanęło mi na  moment. Moim oczom ukazały się moje zdjęcia.
-Ale co to jest ?
-Jak widać twoje zdjęcia
-Ale skąd one były w celi ?
- Uciekinier to Ethan  Wilow
-Że co ?!!
-Ale on był jeszcze pół godziny po córkę .
-No i też widziałam go jak wracałam
-Jak był ubrany ?
-Tak samo wyglądał jak uciekł z więzienia
- Mamy dla państwa propozycje.
-Jaką?
-Wprowadzicie się do innego domu a w zamian wprowadzą  się policjanki .
- Dobrze , jeśli to w czymś pomoże.
-Zaraz je przyslemy =)
- Mamy akurat 2 pokoje gościnne wolne więc tam będą panie spaly =)
-Czy mogę już pójść zacząć się pakować?
-Oczywiście . Do zobaczenia Leila
-Do zobaczenia
Odrazu poszłam do pokoju z płaczem. Kurwa dlaczego on ?! Było tak idealnie . Wszystko spiepszyl. Podeszłam do biurka i wyjęłam temperówkę oraz śrubokręt. Odkrecilam żyletki a reszte wrzuciłam do kosza. Śrubokręt odłożyłam na miejsce i weszłam do łazienki . Aby nikt mi nie wszedł kiedy chcę to zrobić. Przyłożyłam ostrze i zaczęłam robić kreski. Krew zaczęła wylewać się jak głupia . Odłożyłam żyletke i zaczęłam myć wodą rękę . Piekło jak cholera. Ale cóż . Zakrecilam wodę i spakowalam do kosmetyczki narzędzie. A kosmetyczkę wzięłam i spakowalam do walizki . I zaczęła się moja podróż do innego domu chwilowo . Spakowalam się jak na 2-3 tygodnie ale co tam ...  Zamknę łazienkę na klucz oraz drzwi żeby mi te babska nie wlazily do pokoju . Z walizką zeszłam na dół gdzie czekali już moi rodzice . Mój kochany tato wziął odemnie walizkę i wyszliśmy z domu . Wsiedliśmy  i wyruszyliśmy w drogę ?
-A do kąd my jedziemy ?
-Raczej lecimy. Lecimy na wakacje skarbie.
-A gdzie ?
- To dopiero się okaże. Niespodzianka
-Mhm ciekawe gdzie.... - Potem odplynelam w kraine Morfeusza



🌍🌍🌍🌍🌍🌍
Ba da bums 😂😂 Trochę krótki no ale cóż 😭😭😭 Dziś dedykuje  rozdział
RoksanaTrela💖💖💖💖💖 I love you 🌍💓❤

Bajka ? Nie, Życie 🌍😍 ZAWIESZONA Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz