23👿

13 2 0
                                    

Jesteśmy już w szpitalu. Zmierzamy w stronę sali mamy Mojego chłopaka.
-To ja zostanę tutaj a ty idź do mamy =)
- Nie, idziesz ze mną ...
-Na pewno?
-Tak jesteś moją dziewczyną więc idziesz i nie opcji
Właśnie stanęliśmy przed drzwiami. Pomalutku Nathan  je otworzył i ujrzelismy małego chłopczyka który siedział obok łóżka. A w łóżku leżała blondynka. Miała około 38 lat.
-Nathian jetes w kionciu ! - krzyknął mały
-Nie krzycz tak. Leila to mój młodszy brat Tommy. Tommy to jest moja dziewczyna Leila
-Cjes Lejlja
-Cześć szkrabie =) - uśmiechnęłam się przyjaźnie do chłopczyka. Nathana mama spała.
-Nath...
-Tak?
-Weźmy małego na spacer. Twoja mama i tak śpi. A on będzie tutaj sam siedział ?
- Masz racje skarbie. Zostawie tylko kartkę dla mamy zeby sie nie martwila. Gdy mój chłopak szukal kartki ja zaczęłam ubierać malca. Gdy ubralam go to jeszcze popatrzyłam czy nic nie zapomniałam. Pod łóżkiem był rysunek. Wzięłam go i szybko schowalam do torebki.

^^^
Właśnie jesteśmy na placu zabaw i jemy lody włoskie. Tommy się bawi z innymi dziećmi a my sobie siedzimy przytuleni do siebie.
- Co będzie z małym ?
- W sensie?
- Spędzi noc w szpitalu czy jak?
- Jeśli to nie problem to czy mógłbym spać ze mną u was ?
- Nie to nie problem. Mam dużo miejsca w pokoju.
-Dziekuje - i pocałowal mnie
-Tommy wracamy !!! - krzyknęłam za malym. Odrazu przyszedł. Wzięłam go za rączkę i poszliśmy do domu Natha po rzeczy dla niego i małego.

***
Właśnie jemy jajecznicę.
-Nathian baldzio doble ci miogie jescie?
-Jasne - wziął talerz i nałożył kolejną porcję.
-Dziękuję - podziekowalam, odłożyłam i poszłam przyszykowac kąpiel dla małego oraz spanie.

°°°
Mały już śpi. A my właśnie lezymy razem w tuleni.
-Skarbie....
-Tak ? -zdziwilam się troche..
-Wykapiemy się razem?
- Ale....
-Ale?
- My jeszcze się nie widzieliśmy nago ani nie było pierwszego razu.
-To tylko zwykła kąpiel. Wiem że nie jesteś gotowa na seks więc poczekam i pocalowal mnie w czubek głowy. Gdy to zrobił odszedł do łazienki.



Wiem wiem wiem. Znów mnie długo nie było. No ale wiecie. Brak weny, dużo nauki = mało czasu. Ale jest wkońcu ! Miłego czytania ❤😭


Bajka ? Nie, Życie 🌍😍 ZAWIESZONA Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz