- Mamo, tato, Leila chcę wam coś powiedzieć...
-Co takiego synku ?....- No bo..... Moja dziewczyna jest w ciąży.... i bierzemy za 4 mięsiące ślub ....
- To świetna wiadomość !!!!- Zgadzam się
- No ja też. Cieszę się że będę ciocią :) - odparłam
Po moich słowach poszedł do kuchni po jedzenie. Wyglądało smakowicie :) A zgadnijcie co to?
Kanapki... Hehe żartowałam a tak na prawdę to sałatka z wędzonym kurczakiem.Kolacja minęła bardzo szybka .
- Dziękuję :) BYło pyszne :)- Nie podlizuj się
- Wal sie Zack - pokazłam mu język
- Spoko po kolacji to zrobię
- Oj dzieciaki ... _ zaśmiała się mama
- Ide do pokoju, cześć- Dobranoc :)
I poszłam do pokoju. Położyłam się pod ciepła kołderkę i odpłynęłam.
* Sen*- Leila ale ja cię kocham ! Nie mozemy być przyjaciółkami ! Ja ciebie serio kocham !
- Ariana proszę ogarnij się i sobie tak nie żartuj .
- Kurwa ja nie żartuje ... Zrozum to- Nie .... Nie.... Kurwa niee....
Obudziłam się i leżałam na podłodze... Zajebiście .... Ten sen był chory i realistyczny i chory. Wziełam telefon i jego jasność oślepiła mnie do granic możliwości była dopiero 3:50 a wstajemy o 5 . Dobra trudno zacznę już teraz się szykować żeby potem Zack nie darł mordy. Wzięłam czarną bluzkę i spódniczkę w kwiaty. Powędrowałam do łazienki , gdy usłyszałam głos mojego brata chciałam powiedzieć ,, Książe nie może spać ? " ale pochamowałam się gdy usłyszałam jego rozmowe- Ethan, kutasie nie dostaniesz mojej siostry. Mówiłem masz ją zostawić bo jak nie to podam ciebie sam na policję chuju. Odpierdol się od mojej rodziny raz na zawsze. Nara .
O cholera..... Czy on właśnie rozmawiał z Ethanem, który sprawił, że byłam ćpunką i alkoholiczką? Tak byłam ćpunką i alkoholiczką . Uratował mnie Zack od tego nałogu. Weszłam do swojego pokoju i gdy przechodził koło moich drzwi otworzyłam i sie przywitałam .
- Czemu moja śpiąca królewna nie śpi?- Miałam zjebany sen .
- Jaki?- Nieważne :) Idę się szykować na wyjazd. Odsuń się
- A ładne proszę?
- Wypierdalaj...- Nie tak ostro siostro :) Idź
- Pff... fujara- Że co?????
I szybko wbiegłam do łazienki i się zakluczyłam . Zdjęłam pizame i popatrzyłam na nadgarstek . Nic prawie nie widać ... Wcale . Zaczęłam się ubierać i wyszłam po lokówkę i kosmetyki . Podłaczyłam sprzet do kontaktu i zaczęłam się malować . Postawiłam dzis na podkład, kreski eyelinerem, pomalować rzęsy i usta . i gotowe jeszcze wystarczy zrobic loki i jestem gotowa . Zaczęłam kręcić i po około 15 minutach byłam gotowa. Zeszłam na dół, aby zrobic naleśniki dla wszystkich . Zobaczyłam starszą kobietę, która juz robi nam wszystkim śniadanie.
- Dzień dobry :)
- Dzień dobry :) Smacznie pachnie ;)- Dziękuję z czym sobie życzysz naleśniki?
- Poproszę z nutellą i bananem
- Już się robi :)
I podała mi talerz :) Jak smacznie pachniało też tak smakowało . Ranek minął mi bardzo miło w gronie rodzinnym . Po śniadaniu ruszylismy na lotnisko .
**********Witam! Dziś nowy rodział ;) Na zyczenie pewnej fanki . Tak RoksanaTrela mówię o Tobie :) Udław się nim ;*** Kcc <3
WSZYSTKICH WAS I LOVE YOU <3333
GWIAZDKUJCIE I KOMENTUJCIE ;) TO MOTYWUJE
CZYTASZ
Bajka ? Nie, Życie 🌍😍 ZAWIESZONA
RomansJedna osoba może zniszczyć wszystko. Nawet jeśli tej osoba już nie ma przy tobie. Zniszczy ci przyjaźń z najlepszą przyjaciółką, zrobi z ciebie narkomankę i alkoholiczkę, ale STOP. Nie będzie nikt Tobą pomiatał i zacznij żyć od nowa . Książka opow...