7❤

30 3 0
                                    

Rano obudziłam się cała zaplakana. Miałam straszny koszmar. Śniło mi się że mój tato zdradził mamę. Na szczęście to tylko sen a raczej koszmar.  Wyczogalam się  z łóżka i zeszlam po schodkach do biurka i zaczęłam pakowac książki i piórnik do szkoły. Podeszłam do szafy aby wybrać swoj dzisiejszy outfit . Postawiłam na białą bokserke, białe jeansy i białe trampki converse. Uszykowany outfit i czystą bieliznę wzięłam do łazienki i zaczęłam się szykować . Ubrana zaczęłam się malować. Nalozylam podkład potem trochę różu,następnie zrobiłam kreski eyelinerem i na koniec pomalowalam brzoskwioniową szminką usta. Wyciągnęłam jeszcze prostownice . Włączyłam do kontaktu aby się nagrzala. W tym czasie kiedy zaczęła się nagrzewac to rozczesalam wlosy. Akurat kiedy skończyłam rozczesywac włosy to sprzęt był gotowy do użycia. Gotowa wyszłam z łazienki i wzięłam torbę . Zeszlam do kuchni i zrobiłam sobie kanapki z sałatą i pomidorem za równo do szkoły jak i na teraz. Zjadlam oraz schowalam do torby. Wzięłam na wszelki wypadek kurtkę i byłam gotowa na wyjście. W 5 minut doszłam na przystanek autobusowy. Kolejne 5 minut minęło i autobus przyjechał. Usiadłam i zaczęłam przeglądać social media . Przed szkołą czekała na mnie  Ariana z  Lucy . Lucy to też nasza przyjaciółka ale nie taka jak dla mnie jest Ari lub ja dla Ari. Przywitalam się z nimi buziakiem w policzek i weszłyśmy  do szkoły aby pójść pod klasę od polskiego.
-Leila Will
-Obecna
-Zauważyłam, że jestes ale zapraszam do tablicy.
- No okej.
-Więc powiedz mi czym jest czasowniki.? Na jakie pytania odpowiada ?
-Czasownik mówi nam o czynnościach . Odpowiada na  pytania : Co robi ? Co się z nim dzieje ?
-Okej,dobrze  a powiedz mi co teraz Alan robi ?
- Siedzi
- Zrób z tym czasownikiem zdanie na tablicy
Napisałam zdanie o Alanie i jak siedzi udając aniołka . Pfff lubię go no...ale.... to tylko przyjaciel .
-Bardzo dobrze . Dostajesz 6 z odpowiedzi ustnej .
-Dziękuję
I powróciłam na miejsce. Odpytala kilka jeszcze uczniów i zaczęliśmy powtarzać czasownik bierny . Jak sama powiedziała mamy za tydzień sprawdzian więc będziemy powtarzać do skutku. Po polskim miałam matematykę po matematyce historię po historii technikę po technice 2 wf.
-Leila a co ty się dziś tak wystroilas ?
-Tak jakoś wyszło a co ?
-Nic ... Czy między Tobą a Alanem coś jest ? Co na to Ethan ? Zabije Alana jeśli dowie się że wy jesteście razem .
- Ile razy mam ci powtarzać . Nie jestem z Ethanem. W dupie mam zdanie jego i niech spierdala . I z Alanem nie jestem to tylko mój przyjaciel .
-Yhm zobaczysz jeszcze będziecie razem.
- Ta chyba u Ciebie w snach kochana.
- Wgl to idziemy po wf do kawiarni ?
-No możemy a potem pójdziemy do mnie . Mam dla ciebie niespodziankę.
-Nie mogę się doczekać 🙂
-Pff...Wyczuć ten sarkazm suko
-Wiem szmato.
-Pierdol się a teraz powiedz mi jedno...
Jak tam ty i David?
- Przyjaciele TYLKO przyjaciele.
-Tak sobie tłumacz.
-Ej a co z twoimi urodzinami ?
-Wiesz co ? Kompletnie o nich zapomniałam powiem ci . Mam jeszcze czas. Urodziny mam w maju a jest luty jakbyśmy nie patrzyły.
-W sumie 😂😂 -zasmialysmy się obie .

Właśnie wracamy ze szkoły i idziemy do mnie . Zdziwi się jak zobaczy mój pokój. Oj zdziwi. Otworzyłam drzwi i naszym oczom ukazał  się mój śliczny pokój.
-O .... mój......Boże...... Ten pokój jest cudowny ..!!!! Chyba będę u ciebie częściej spać !!!
- Jak tam chcesz mam dużo ci do powiedzenia. W sumie dzis  jest czwartek mogłabyś u mnie spać do niedzieli. Jeśli tylko chcesz .
-Jeszcze się pytasz ?! Oczywiście że tak.
-Potem się spakujesz ok?
-Ok.

Po 3 godzinach  poszłyśmy do niej aby się spakowala. Spakowana wyszła z pokoju i poszłyśmy do mnie . Weszłyśmy jeszcze do Tesco po słodycze i picia. Byłyśmy blisko już mojego domu gdy zaczepił nas podobny chłopak do Ethana. Nie to nie on . Nie bój się.
-Cześć kochanie :-*
-Kim ty jesteś?
-Jak to nie poznajesz mnie ?
-Nie....
-To ja Ethan. Byłem po Ciebie. Ale twoja mama powiedziała że Ciebie nie ma więc darowalem sobie i poszedłem i teraz spotkałem was teraz. Tęskniłem za Tobą. Kocham Cię💕💓💝💖❤
-Ale ja Ciebie nie kocham. Proszę zrozum to. Idź już. Nie przychodz po mnie juz nigdy więcej . 
-Jeszcze mnie pokochasz ! Wypierdalaj już
Ucieklysmy z pola widzenia i weszlysmy do domu. Moim oczom ukazal się Zack. Mój brat wrócił !!!!
-Zack !!!!! 😭- rozplakalam się ze szczęścia
-Cześć księżniczko. Tęskniłem za Tobą ❤ O i hej Ariana . Nic się nie zmienilas
-Hej Zack miło Cię znów widzieć =) Przytulilismy się na przywitanie . Brakowało mi go . Strasznie .
Nie opowiadalam wam o nim bo nie miałam  o czym gadac . Wyjechał do collage. Bez słowa a teraz wraca .

- Chodź Ari idziemy do pokoju
-spoczii
I tak nam minął wieczór =)

~~~~~~~~~~
I się narobilo😂😂😂 Hejo hej !!! Powracam z nowym rozdziałem !!!
Przepraszam za błędy !!!!

Do kolejnego !!!


Bajka ? Nie, Życie 🌍😍 ZAWIESZONA Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz