1. bölüm

189 72 19
                                    

Yozlaşmış bir ülkede kurbanlaradan oluşan bir aile...
Aşkla imtihan edilen iki genç evet! Hedefimde onlar vardı yeni kurbanlarım onlardı onlar mutlu olmaya çalışırken benim imtihani daha da zorlaştırmam gerekiyordu. Artık diller susacak sadece intikam konusacaktı bilinmeyen sokaklarda çığlıklar yükselecek çıkışlar kanla kapatılacaktı hayat adına oluşturulmuş bütün probagandalar kaldırılıp yerini kibir ve intikam alacaktı tüm zorluklar göze alınıp savaşılacaktı. Bunları yapabilirler miydi imtihanin zorluğu bu kadarla kalacak mıydı?
Sorular beynimi kemirirken birden oturduğum durak dolamaya başladı. Gereksizce konuşmalar hunharca yükseliyordu.
Benim orda oturma sürem dolmuş, yalnızlığa bürünmüş yeni bir mekan aramam gerekiyordu. İnsanların damarlarında gezen amaçsızca aşklar, sevgiler bunlatmıştı beni. Bunları köreltecek yeni fikirler bulmalıydım.
Derken arkamdan biri dürttü beni "yavrum daha kaç yaşındasın, bu gece vakti buralarda ne işin var ailen merak etmez mi seni ? " Çok sinirlenmiştim sanane dercesine bakıp ordan uzaklaştım ve yalnızlığın hüküm kazandığı bir banka oturdum sanki gözlerim buzlanmıştı hiçbir şeyi göremiyordum. Acaba k9tü bir şey mi yapıyorum diye düşünmekten alı koyamadım kendimi. Ve bir an duraksatıp etrafı gözetmeye başladım. Oratlıkta gezen kendini mutlu zannedip kahkaha atan aptal aşıklar adeta bana birer cevap olmuşlardı. Ve daha da hırslanmıştım. Bu dünyadaki eşitsizlik beni çok zorluyordu kendi ütopyama çekilmenin vakti gelmişti. Oranın yöneticisi bendim oranın bütün kanunları benim elimdeydi. Ve tek bir kural vardı herkes nefret edecek, kin tutacak ve intikam alacaktı. Böyle düşünürkeb sabahın ilk ışıkları belirmişti,yeni bir nefret takvimi kopmuştu saatler adeta senelerle eş değerdi. Artık kalkıp takibe başlamalıydım yeni bir küstahlığa sahtece bir mutluluğa son vermeliydim.
İntikam durağına geçtim bekliyorum. Ve kurbanlarım ortaya çıktı bu gece 00:00 da işi bitirmeliydim. Takipteyken bir anda gözümden kayboldular ne olduğunu anlayamadım saat 23:00 a geliyordu ve ansızın bir çığlık sardı ortalığı bellik ki arka sokakta bir şeyler oluyordu. Hemen oraya gittim ve fark ettim ki benden önce davarnmışlardı hedefime ulaşamadım ve bir anda siren sesleri yükselmeye başladı bunlar polis olmalıydı. Derken oradan hızlı adımlarla uzaklaşmaya başladım iyice uzaklaştıktan sonra yine düşüncelerim beynime hükmetmeye başladi. Benim hedefimi kimse bilmiyordu acaba başkası da benimle aynı hedefte miydi ? Yoksa başkalarının hedefide ben miydim ????

İNTİKAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin