Bir an beni takip ediyorlar mı diye düşünürken arkamdan sessizce bana doğru ilerleyen biri olduğunu fark ettim ansızın arkamı döndüm yine o adam ve yine aynı cümle "yavrum daha kaç yaşındasın bu gece vakti buralarda ne işin var ailen merak etmez mi seni" fakat bu defa değişik bir ifadesi vardı sanki hedefimi o avlamış gibi ne yapmam gerektiğini bilmiyordum nasıl bir şeyle karşı karşıya olduğumu bilmiyordum ben kuşkulu gözlerle bakarken o kahkahalarla arkasıni dönüp gitti...
Ve yine nefretin ışıkları yeniden doğuyordu yapacak bir şey bulamıyordum ne takil edecek kurbanlar ne de durakta oturmamı gerektiren hedefler vardı sanki etraf kan kokusu aramaktaydı.
Bomboş bir sokakta ilerlerken birde duvara yazılan bir yazı takıldı gözlerime " BELİRLEDİĞİNİZ HEDEFLERDEN NE PAHASINA OLURSA OLSUN ASLA VAZGEÇMEYİN"
Aslında doğruydub hedefimin kimin avladığını bulmalıydım. Ve o sokağa gittim. Sokağa giriş yaparken çıkmaz bir sokak olduğunu fark ettim fakat ilgimi çeken sokağın adıydı "KURBANLARDAN BİRİ DE SENSİN" çok garipti ama girmeliydim. Yavaş yavaş ilerlerken birden ayağım bir şeye takdı ne olduğunu anlayamamıştım evet! O bir cesetti ama kimin ? Yüzünü çevirdim ve belirlediğim kurbanlardan biri olmalıydı gece olduğu için olduğu için yüzünü tam anlamıyla çıkaramamıştım. Peki diğeri nerdeydi ? O sokağın başına kadar nasıl gelmişti ya da onu kim getirmişti ?
Sanki beynim donmuştu hiçbir şey düşünemiyordum yapmam gereken tek bir şey vardı oda ilerlemek. Attığım her adım bir merak yankısıydı fakat bu yankıya birden iniltiler karışmaya başladı etrafıma kuşkulu gözlerle baktım kanlar içinde yatan bir kadın bir an acımaya başlamıştım fakat unutmamalıydım ki bir zamanlar oda mutluluğun esiriydi.
Böyle düşünürken tekrar ilerlemeye başlamıştım ilerledikçe kan kokusu keskinleşiyordu sokağın sonuna gelmiştim ve duvara yazılan "HEDEFİMDE SEN DE VARSIN" yazısı kuşkularımı körüklemişti bunu tek bir sebebi vardı ki oda yazının kanla yazılmış olmasıydı artık geri dönmeliyim derken tam o sırada şimşekler çakmaya başladı ve ardından yağmur sanki boğacakmıs gibi yağmaya başlamıştı yere düşen her yağmur damlasının kanla karışması sokağı kan gölüne çevirmişti zamanın nasıl geçtiğini anlayamamıştım ben yavaş yavaş geri gelirken yine o iniltiyi duymuştum ve yanına yaklaşmıştım bana alaylı gözlerle "biri de sensin" diyerek elini yüzüme uzatmıştı avuçları sanki kandan bir mühürdü bana dokunmasına izin vermemiştim bu defa gerçekten çok korkmuştum yanından uzaklaşmalıydım peşimi bırakmayan soru işaretlerine bir yenisi eklenmişti onlardan biri de sensin derken ne demek istemişti ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Mystery / ThrillerAşka olan intikam duygusunu kalbinin doruklarında yaşatan Revan'ın aşkla imtihanı...