7. BÖLÜM

76 46 0
                                    

Hemen yola düştüm çünkü kaybedecek vaktim yoktu Zişan'ın çalıştığı kafenin kapısından içeri girdim eski yerime oturdum ve yine beklemeye başladım Zişan'ın beni bulmasını bekliyordum epeyce ilerliyordu bu defa Zişan değil başka biri durttu beni
_  buyrun ne alırdınız?
Ben de hemen Zişan ı sordum fakat o Zişan'ın  bugün izinli olduğunu söyledi hemen kalktım ve Zişan'ın bana seslendiği sokağa doğru gittim sonunda sokağa varmıştım ama her yer o kadar sessizdi ki bir yaprağın yere düşerken bıraktığı sesler adeta sokakta yankılanıyordu sessizlik kadar karanlıkta hakimdi....
Zişan ı burada da bulamayacaktım
Yarını beklemeliydim gün doğumunu izliyordum belki de saçma sapan bir aşk dizisinden bile daha sacmaydi ama yapacak bir şey bulamamıştım  saat 12:00 a geliyordu ben yola koyuldum o sokağa doğru ilermedim kafeye gittim ve Zişan'ın burada garson değil de patron olduğunu ve kafeye geceleri geldiğini öğrendim.
O kadar çaresizdim ki sanki sigara almak için girdigim bir bakkaldan veresiye istediğim için azarlanmis gibiydim...
Ama ne olursa olsun benim onu bulmam gerekiyordu belki de bu soru işaretlerinin kilit noktası Zişan dı.
Zişan o çantayı aldıktan sonra kayipalara karışmıştı ben her yerde deliler gibi onu arıyordum ama neden arıyordum ???
Acaba gerçekten kilit noktası olduğu için mi yoksa sadece onu görüp gözlerine dalmak için mi ?
Her şey çok garip ilerliyordu aradan bir süre geçtikten sonra tekrar o kafeye gittim Zişan ı bulmak ümidiyle
Kafeye adım attım ve Zişan ı gördüm çok sevinmistim....
Bir anda önüme iki kadın geçti onlar önümden geçene kadar Zişan kalkmıştı ordan. Hemen bir garsona sordum Zişan nerde?
Garson bana Zişan hanım yok dedi ben bir terslik olduğunu düşünüyordum onların bu söylediğini inkar ederek az önce burda olduğunu dile getirdim onlarda benim söylediğimi inkar etti Zişan hanım yok kardeşim neden anlamıyorsun.
O kadar çaresizdim ki ne yapacağımı bilmiyordum belki de ben Zisan'in peşinden koşarak hata yapıyordum ümidim okyanularda boğulmuş gibiydi...

İNTİKAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin