10.BÖLÜM

57 33 5
                                    

Arkadaşlar yeni bölüm geldi keyifli okumalar umarım beğenirsiniz...


Bunca çıkmazın içinde ne yapacaktım? Nasıl bir yol izleyecektim...

Çok yorgundum biraz soluklanmak ve bir de çay içmek için bir kafeye girdim, herhangi bir masaya oturdum.
Çayımın gelmesini bekliyordum nihayet gelmişti çayım  içtikten sonra hesabı ödeyip düştüm yola.
Her zaman oturduğum banka vardığımda  beni farklı sürpriz karşılamıştı bu defa.
Bankın arasına koca bir "T" harfi yazmışlardı. Peki neden hangi amaçla...
Belki de belli bir amaçları yoktur ben paronayakça davranıyordum oturdum banka ve yarın Karun açmayı nasıl bulacağıma dair planlar yapmaya başladım.
Acaba her şeyi boş verip bu gece kapısına mi dayansam mi? Ama olmazdı o benim ailemi öyle bir yok etti ki kimsenin haberi bile olmadı ben de aynısını yapmalıyım peki nasıl? 
Her şeyden önce kafamda kesinleşen bir planım vardı ama Karun amcaya değil Zişan'a dair.
Onun çalıştığı kafeye gitmeyecektim bu aralar biraz zaman geçtikten sonra bir anda gidecektim ve onu orda bulacaktım. Bu planların ardından koca bir çığlık attım bu çığlık içimin taşkınlığıydı.
Kalktım Karun amcanın o lüks mahallesine gittim bekledim bekledim ama bir şey yok
Kesin yine Karun bey amca yurt dışı tatilinde. Mahalleyi iyice anlamaya çözmeye çalıştıktan sonra sahile inip biraz hava almak istedim o denizin sarhoşluğuyla ben de sarhoş olmak istiyordum.
Ben sorulardan sarhoş oluyorum peki o neden sarhoş oluyor neyse vardır onunda bir bildiği.
Iyice yürüdükten sonra yine banka doğru yürüdüm ve yine bir sürpriz...
Bu defa taşa sarılı bir kağıt bankın üzerinde duruyor merak ettim açtım nedir diye bilgisayar çıktısı olarak yazılmış koca bir "P" harfi...
Bunlar beni kuşkulandırıyordu belli ki dün banka yazılan ve buraya bırakılan bu kağıdın birbirleriyle bağlantısı vardı.
Ama bu harfler bana neyi anlatıyor."P" ve "T" harfleri...
Çok anlamsız bunlar bir anda durdum ve düşündüm başka harf mi kalmadı "T" ve "P" harfleri...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 25, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İNTİKAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin