"ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲဟ .. နင္ေရာဘာၾကားေသးလဲ "
TVေရွ႕မွာဇလံုႀကီးနဲ႔ထမင္းသုတ္ေတြစားရင္း drama ၾကည့္ေနတဲ့ သူမကိုၾကည့္ရင္း Baekhyun က Suhoကိုေျပာျခင္းပါ ..
"မသိဘူး ..တစ္အိမ္လံုးကိုလည္းသန္႔ရွင္းေရးေတြလုပ္ေနတယ္ ..သိမ္းထားတဲ့ပန္းကန္ေတြလည္းထုတ္ေဆးေနတယ္ဟ ..ေဆးရံုကဆင္းလာၿပီးကတည္းကတစ္ခုခုပဲ .."
မိုးရြာထဲမွာလဲက်ေနလို႔အဆုတ္အေအးပတ္ၿပီးေဆးရံု၂ရက္တက္လိုက္ရေသးတယ္ေလ .. Baekhyun ကကုတ္ေခ်ာင္းေခ်ာင္းနဲ႔Luhan နားသြားထိုင္ၿပီး ..
"Lulu ... နင္ဘာေတြျဖစ္ေနတာလဲ .. "
"ဘာဖစ္လို႔တုန္းဟ .. ငါဘာသာေနေနတာကို "
သူမကTvကိုအၾကည့္မလႊဲဘဲျပန္ေျဖေတာ့ Baekhyun ကေခါင္းကိုတဗ်င္းဗ်င္း ကုတ္ရင္း စိတ္ရႈပ္သြားဟန္နဲ႔ ..
"နင္အရင္ကအဲ့ေလာက္အစားမပက္စက္ပါဘူး .. ၿပီးေတာ့အခုလို Drama ၾကည့္ဖို႔အခ်ိန္ေပးတတ္တဲ့သူမွမဟုတ္တာ .. နင္ေနေကာင္းရဲ႕လား .. "
နဖူးကိုစမ္းဖို႔လွမ္းလာတဲ့လက္က သူမစကားေၾကာင့္လမ္းတစ္ဝက္မွာတင္ရပ္သြားတယ္ ..
"ငါOh Sehun နဲ႔လမ္းခြဲလိုက္ၿပီ "
သူမပံုကဘာမွမျဖစ္သလိုပင္ .. အစားအေသာက္မပ်က္ ..
"နင္ကအဲ့ဒါေၾကာင့္စားပိုးနင့္ၿပီးေသေအာင္ကိုယ့္ကိုကိုယ္ေသေၾကာင္းၾကံေနတာလား .. ေပးစမ္းငါ့ကိုအဲ့ဇလံု .. "
ဗ်က္ကနဲလုခံလိုက္ရတဲ့ဇလံုကိုျပန္ဆြဲယူရင္း
"နင္မသိဘူးလား .. လူေတြကဝမ္းနည္းေလ ပိုစားေလပဲ .. "
သူမစကားေၾကာင့္ Baekhyun က ဇလံုကိုျပန္ေပးရင္း ..
"ေျပာပါဦး ..နင္ပဲလက္မလႊတ္ေပးႏိုင္ဘူးဆို ..အဲ့ဒါဆိုလည္းအဆံုးထိဆြဲထားမွေပါ့ .. "
တကယ္တမ္းကငါ႐ူးခဲ့တာ ..
နင့္အတြက္ ငါကအေရးပါတယ္ထင္ပီး
ငါ့ကိုယ္ငါအထင္ႀကီးေနမိတာ .."အခုမရေတာ့ဘူး .. ၾကားလူရွိလာၿပီ .. သူမိန္းမတစ္ေယာက္ကိုခ်စ္သြားၿပီ ..ငါ့ကိုလမ္းခြဲဖို႔ေတာင္းဆိုတယ္ေလ .. ငါစိတ္ကုန္ေနၿပီ .. ငါဆြဲမထားခ်င္ေတာ့ဘူး .. "
YOU ARE READING
The Day We Meet [H♡H]
Random[Zawgyi × Unicode version] Hun is lu's ex boyfriend who break up in past .......