ဟိုးအေဝးက ခ်စ္သူ ...
နင္ထြက္သြားပီးတဲ့ေနာက္.....
ငါခဏခဏၾကည့္ေနမိတယ္ ျပကၡဒိန္ကိုေလ ..
မထင္မွတ္ပဲ ငါေရာက္သြားတတ္တာက
နင္နဲ႔အတူသြားဖူးတဲ့ေနရာေလးေတြကိုေပါ့ ..
ငါေသာက္ျဖစ္တာကလည္း နင္ႀကိဳက္တဲ့ ေကာ္ဖီခါးခါးပဲျဖစ္ေနတယ္ ..
ၾကည့္မိတိုင္းပိုလြမ္းေအာင္လုပ္တာက ငါ့ ph ထဲက နင့္ပံုေတြ ...
Lu .... တကယ္ပဲ ကံၾကမၼာက ငါတို႔ကိုခြဲလိုက္ၿပီလား ...
၇ႏွစ္ရွိၿပီေနာ္ ... နင္ထြက္သြားတာ ...
ငါေလ အခုခ်ိန္ထိ မေန႔တေန႔ကလို နာက်င္ေနတုန္းပဲ ...
ငါနင့္အစား Yifan ဆီေရာက္ျဖစ္ပါတယ္ ...
နင္ေရာဘယ္လိုလဲ Lu ... က်န္းက်န္းမာမာနဲ႔ ေပ်ာ္ရႊင္ေနတယ္မဟုတ္လား ...
"Happy Birthday Su Jin ေလး ... "
ထိုအသံေၾကာင့္အေတြးေတြ ပ်က္သြားရသည္ .. Kyung Soo က လက္ေဆာင္ကို Suho ဆီလွမ္းေပးရင္း ၾကမ္းျပင္မွာထိုင္ေဆာ့ေနတဲ့ Su Jin ကိုခ်ီလိုက္ေတာ့ Su Jin က တခစ္ခစ္နဲ႔ရယ္ျပတယ္ ...
"Ah ! Sehun ေရာက္ေနၿပီပဲ ... "
ကၽြန္ေတာ္ကျပန္ရယ္ျပရင္း
"အင္း ... ေရာက္လာၿပီလား Kyung Soo "
Kyung Soo ကဘာမွမေျပာင္းလဲပါ .. အရင္ကလိုပိန္ပိန္ပါးပါး နဲ႔ ဂ်င္းေဘာင္းဘီ T shirt အပြတို႔ကို ဝတ္တုန္း ...
"Suho ah ... Yixing ေရာ .. "
Suho ကေတာ့ နည္းနည္းျပည့္ျပည့္ေလးျဖစ္လာကာ .. အိမ္ရွင္မပံုေပါက္လာသည္ ...
"ရွိတယ္ .. Xingho ကို Toilet လိုက္ပို႔ေနတယ္ "
"လာပါၿပီဗ်ာ .. Kyung Soo ေရာက္ၿပီလား .. Jongin ေရာ .. "
Xingho လက္ကိုဆြဲရင္းထြက္လာတဲ့ Xing ကေတာ့ အရင္အတိုင္း အလုပ္ရႈပ္ေနတဲ့ အိမ္ေထာင္ဦးစီးပါပဲ .. Lu မသြားခင္က ေမြးတဲ့ သူတို႔သားေလး Zhang Xing Ho ေတာင္ ၇ ႏွစ္ရွိေနၿပီေလ ..
"အမေလး ... ပါပါတယ္ကြာ ... ဘယ့္ႏွယ္ .. ငါ့မွာကားပါကင္လည္းထိုးရေသးတယ္ .. မယ္မင္းႀကီးမက လက္ေဆာင္ေလးသယ္ၿပီး ဆင္းသြားတယ္ .. ငါ့ႏွယ္ ဒီကိုမနည္းေရာက္လာတာ .. ဓာတ္ေလွကားေတာင္ သူမ်ားႏွိပ္ေပးလို႔ "
VOUS LISEZ
The Day We Meet [H♡H]
Aléatoire[Zawgyi × Unicode version] Hun is lu's ex boyfriend who break up in past .......