《17》

2K 185 9
                                    

ကၽြန္မရံုးကToiletဝင္ေနတုန္း .. လက္ေဆးတဲ့ေနရာကေကာင္မေလးေတြေျပာေနတာကိုကၽြန္မၾကားမိတယ္ ..

"ဟယ္ .. သူကဘယ္လိုလူမ်ိဳးလဲဟ .. တကယ္ပဲ ဥကၠ႒ကိုအရယူမလို႔လား "

"ဥကၠ႒က Team Leader နဲ႔ ခ်စ္သူေတြဆို .."

"သူကဂရုစိုက္မယ့္သူလား .. "

ၾကားရတဲ့စကားေတြေၾကာင့္ဘယ္သူ႔ကိုေျပာေနတာလဲလို႔ေတြးမိတယ္ ..ကၽြန္မတို႔CompanyမွာCanada ႏိုင္ငံသားေတြရွိေပမယ့္ Asia တိုက္သားေတြမ်ားတယ္ .. ဖိလစ္ပိုင္ေတြ တရုတ္ေတြ ထိုင္းေတြပါမက Korea ေတြ Japanေတြပါရွိတယ္ ..ဒါမယ့္သူတို႔ေျပာေနတာဘယ္သူမ်ားလဲ ..ကၽြန္မအေတြးထဲေမ်ာေနတုန္း..ကံဆိုးခ်င္တာလား? ..ကံေကာင္းခ်င္တာလား? ..မသိတဲ့တိုက္ဆိုင္မႈမ်ိဳးၾကံဳခဲ့ရတယ္ ..

"Ofcause .. I like him .. He is handsome .. And Mr.Wu is very attractive  .. Yep .. He has fiancee but I don't care .. She's not beautiful .. I think ..their relationship is just like friend .. ha ha .. "

ကံေကာင္းလြန္းစြာသူမအဂၤလိပ္လိုေျပာေနသည္ ..သူမကိုကၽြန္မသိသည္ ..သူမက Mie လို႔ေခၚတဲ့ဗီယက္နမ္အမ်ိဳးသမီး ..Fan Fan ရဲ႕အတြင္းေရးမႉး ..အသက္ေတာ့ ၂၃ေလာက္သာရွိဦးမည္ ..ကၽြန္မတို႔ထက္၃,၄ႏွစ္ေလာက္ငယ္တယ္ ..သူမကဖုန္းတေျပာေျပာနဲ႔ျပန္ထြက္သြားတယ္ ..ဘာလို႔ ..ဘာလို႔မ်ားကၽြန္မခ်စ္တဲ့သူေတြကိုကၽြန္မဆီကယူသြားမယ့္သူေတြအျမဲရွိေနတာလဲ ..

"Mie .. Today Schedule ?? "

"There you are .. "

Yifan ..Mie ေပးတဲ့စာရြက္ကိုၾကည့္ေနတုန္း

"Knock Knock .. Fan Fan အလုပ္မ်ားေနလား .. တျခားမဟုတ္ဘူး .. ေန႔လည္စာစားဖို႔ Appointment လာယူတာ .. "

ကၽြန္မတို႔ Hangu လိုေျပာေနတာကို သူမကသိခ်င္စိတ္ျပင္းျပစြာၾကည့္ေနတယ္ .. Fan Fan ကနာရီတစ္ခ်က္ၾကည့္ရင္း ..

"ဒီေန႔စက္ရံုကိုခဏသြားမလို႔ ..ျပန္လာရင္မွီပါ့မလား .. "

"ဒါဆိုလည္း dinner ေပါ့ .. အိမ္မွာေတြ႕မယ္ေလ .. "

"See U " 
----
Dinner Time အတြက္ ကၽြန္မေစာင့္ေနခဲ့ေပမယ့္ သူေရာက္မလာခဲ့ဘူး .. ေနာက္ဆံုး ကၽြန္မအိပ္ရာဝင္လိုက္ရတယ္ .. သူျပန္မလာခဲ့ဘူး ..

မနက္ခင္းေနေရာင္စူးစူးကမ်က္ႏွာေပၚျဖာလာေတာ့ တစ္ဖက္ကိုလွည့္လိုက္တယ္ .. ဟင္ ! ဘာနံ႔ပါလိမ့္ ??? ထိုအေတြးနဲ႔အတူထထိုင္လိုက္ၿပီး မီးဖိုေခ်ာင္ဘက္ကိုထြက္လာေတာ့ ..

The Day We Meet  [H♡H]Where stories live. Discover now