ကၽြန္မဆံုးျဖတ္ခ်က္အရ ကၽြန္မ Fan Fan နဲ႔ကၽြန္မအနာဂတ္ကို ျဖတ္သန္းဖို႔ ေရြးခ်ယ္ခဲ့တယ္ .. အခ်ိန္အၾကာႀကီး Fan Fan နားမွာေနခြင့္ရမယ္လို႔ ကၽြန္မထင္ခဲ့လို႔ပါ .. ကၽြန္မတို႔ ဖိတ္စာေတြေဝရင္း ေနာက္တစ္ပတ္မွာ က်င္းပမယ့္ Wedding အတြက္ရင္ခုန္ေနမိတယ္ .. Fan Fan သေဘာက် ေန႔လည္စာကို ၿမိဳ႕ျပင္မွာထြက္စားခဲ့ၾကတယ္ .. ဒါေပမယ့္ ကံၾကမၼာက ဘယ္လိုမ်ား ရက္စက္လိုက္ပါလိမ့္ ..
▪▪▪▪▪▪▪
"Yah ... ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ ?? ဟမ္ ... အခုပဲေရာက္တယ္ သတင္းဆိုးက ေစာင့္ႀကိဳေနေတာ့တာပဲ .. Lulu ဘယ္လိုေနေသးလဲ ?? "Baekhyun တစ္ေယာက္ Seoul ေရာက္ေရာက္ခ်င္းၾကားရတဲ့ သတင္းေၾကာင့္ ေျခမကိုင္မိလက္မကိုင္မိျဖစ္သြားရတယ္ ..
"Luhan က အေသးစားဦးေႏွာက္ေသြးယိုတာ နဲ႔ ေျခေထာက္က်ိဳးတာေလာက္ပဲျဖစ္တာ .. တကယ္ကေလ .. တကယ္က .... Wu Yifan Ssi ကအေရးေပၚမွာ .. "
"Suho ah .. အိမ္ျပန္ၿပီးနားလိုက္ေတာ့ေလ .. နင္လည္းေန႔ေစ့လေစ့ႀကီးနဲ႔ကို ေနာ္ .. Xing .. Suho ကိုေခၚသြားလိုက္ပါ .. "
အရမ္းကိုပင္ပန္းေနတဲ့ Suho ကိုျပန္နားခိုင္းလိုက္ၿပီး ပိုးသတ္ခန္းကေနျပန္ေရႊ႕လာတဲ့ Lu ကိုအေျပးသြားၾကည့္ရတယ္ .. Chanyeol ကေတာ့ Yifan က အေရးေပၚမွာမို႔ အခန္းေရွ႕ကေနသြားေစာင့္ေနတယ္ ..
"Lu ah ... ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ .. Suho ေျပာေတာ့ ၿမိဳ႕ျပင္ကအျပန္ ကားတိုက္တာဆို ?? နင္ကသတို႔သမီးေလာင္းေလ .. နင့္မဂၤလာပြဲကိုတက္ဖို႔ငါလာတာေလ .. နင္ကဒီလိုလွဲေနေတာ့ ငါကဘယ္လိုလုပ္ရမွာလဲ .. "
Lu ရဲ႕ ေသြးမရွိစြာေဖြးစြတ္ေနၿပီး ဒဏ္ရာအနည္းငယ္ရေနတဲ့ လက္ဖဝါးကိုဆုပ္ကိုင္ရင္းေျပာမိတယ္ .. Luhan ကို ညီမေလးလို သမီးတစ္ေယာက္လိုကို သေဘာထားခဲ့တာ .. သူငယ္ခ်င္းထက္ကိုပိုၿပီး သံေယာဇဥ္ထားခဲ့တာပါ .. Yifan ဆို Chanyeol ကိုအျမဲ ေယာကၡမႀကီးလို႔ စတတ္တယ္ .. Luhan က Chanyeol နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေမြးစားထားတဲ့ သမီးမို႔တဲ့ေလ ..
"Baekhyun ... Lu သတိရၿပီလား ?? "
မနက္ေစာေစာေရာက္လာတဲ့ Suho ကိုၾကည့္ရင္း သက္ျပင္းခ်မိတယ္ .. ညက Chanyeol ေရာ သူေရာ ျပာယာေတြခတ္ခဲ့ရတာမလား .. Yifan ကအခုထက္ထိ ခြဲစိတ္ခန္းထဲက ထြက္မလာေသးဘူး .. Lu ကလည္း ေသြးေပါင္ေတြက်ေနလို႔ ေယာက်္ားတန္မယ့္ မ်က္ရည္က်ခဲ့ရတယ္ .. Suho ကိုေခါင္းခါျပေနတုန္း ညည္းညဴသံတစ္ခုေၾကာင့္ Lu ကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ မ်က္လံုးမပြင့္ေသးေပမယ့္ မ်က္ႏွာေလးက ရႈံ႕မဲ့ေနတယ္ ... ဆရာဝန္ေျပးေခၚေတာ့ ဆရာဝန္က သူမကိုေမးခြန္းေတြေမးတယ္ ..
أنت تقرأ
The Day We Meet [H♡H]
عشوائي[Zawgyi × Unicode version] Hun is lu's ex boyfriend who break up in past .......