Dívka se prudce posadí na posteli a s námahou oddechuje, když se zmateně rozhlédne po pokoji. Pohlédne na budík stojící na stolku vedle postele, který ukazuje skoro 4 ráno. Po chvíli se s výdechem položí zpět do polštářů, když si uvědomí, že to vše byl jen sen a vrátí se o těch pár hodin zpět na Harryho oslavu.
Všechno bylo fajn i po odeslání té fotky, chvilku se nic nedělo, a pak to začalo. Komentáře, zprávy, její twitterový účet si vlastně doslova dělal co chtěl, ale zatím nic hrozného. Při každé vibraci telefonu se podvědomě napnula, nakonec jí Niall telefon vzal a prostě ho vypnul a vrátil jí ho až, když jí vezl domů.
S úsměvem vzpomíná na toho blonďáčka, který se snažil, aby si večer užila naplno, což se mu vlastně povedlo, dokud jí po půlnoci nedovezl domů a ona nezapnula telefon. Čekala to už od té chvíle co mu řekla, že ho miluje.
Ne nebrečela, jen si ty zprávy četla a probírala v hlavě uplynulých 24 hodin, během kterých se jí život změnil o 360°. Ale ona má lásku, jeho lásku a ničím se momentálně nenechá zastrašit. Z jejího rozjímání jí vyruší příchozí zpráva na telefonu. Rozklikne displej a musí se usmát, když si smsku přečte.
Niall: Spíš lásko? Jasně je to asi blbá otázka ve čtyři ráno, ale já nemůžu spát a tak nějak jsem doufal, že ty taky ne. Miluju tě Tery a stýská se mi. :*
Dívka se potichu rozesměje svým krásným zvonivým smíchem, který se dotyčnému chlapci na druhé straně tolik líbí a rozhodne se mu odepsat, protože už asi neusne a vlastně se jí také strašně moc stýská. I když ho viděla naposledy před pár hodinami.
Niall: Nespím lásko, právě jsem se probudila z dost ošklivého snu, a myslím, že už neusnu. Stýská se mi a miluju tě :*
Zprávu odešle a čeká až Niall odepíše, ale k jejímu překvapení se rozezní vyzvánění příchozího hovoru a na displeji se objeví Niallova fotka pořízená před pár hodinami. Dívka hovor přijme a její srdce se zastaví, když opět slyší ten známí irský přízvuk.
„Lásko jaký ošklivý sen" to je první co Niall vyhrkne, když se hovor spojí a Tery se musí usmát jeho starostlivému tónu. „Ni to je v pohodě, jen...jsem si večer četla nějaké zprávy a komentáře...takže můj mozek na to reaguje trochu...jak to říct....unáhleně" dívka se snaží vysvětlit svůj sen, ale Niall se nenechá jen tak odbýt.
„Zlato jaké zprávy? Myslíš na twitteru, je to hodně zlé? Tery jestli ano řekni mi to, tohle chci všechno vědět ano" dívka se usměje, protože tak nějak doufala, že to řekne. Vypoví mu tedy sen, který se jí zdál a dostane se jí ujištění, že tohle se opravdu nikdy nestane, protože Niall se o to postará. Od teď je tu on pro ni jako ona pro něj.
„Dnes je koncert lásko, a já se tak těším, že tam budeš se mnou, nemůžu se dočkat až budeš opět se mnou" touha potom být s ní se nedá z jeho hlasu přeslechnout. Dřív než si Tery uvědomí co řekla vypadne z ní bezděky těch pár slovíček „A co ti v tom brání Ni, mě je tu bez tebe smutno. Můžeš si mě přece odvést k sobě" když to dořekne je na druhé straně telefonu chvilku ticho a když už neví co si má myslet ozve se úlevné oddychnutí a nadšený hlas Nialla. „Jedu si pro tebe lásko, sbal si věci od teď bydlíš u mě" dívka chce ještě něco dodat, ale už slyší jen obsazovací tón telefonu, jelikož Niall hovor prostě ukončil.
Dívka pár vteřin těká pohledem mezi telefonem a displejem budíku, který ukazuje 5 hodin ráno a pak se začne smát. On pro ní opravdu jede v pět hodin ráno, i když za pár hodin se musí jet připravovat na dlouhý koncert. Opravdu pro ni jede? Odpověď na otázku dostane okamžitě, když jí přijde další smska.
Niall: Jsem u tebe za dvacet minut. Ni.
V tu chvíli ji dojde, že to myslel opravdu vážně a bleskově vyskočí z postele, bohužel k její smůle se jí nohy zamotají do deky a ona skončí s velkou ránou na podlaze. Začne se nezastavitelně smát, a nemůže přestat ani, když do pokoje vběhne Sára a hned za ní Dominik a oba ještě na ní rozespale koukají a nechápou čemu se směje v pět hodin ráno na podlaze u postele zamotaná do deky.
„Zlato nestalo se ti opravdu nic" vyptává se Sára pořád dokola, když jí pomůžou se vymotat z deky a ona se konečně může pořádně nadechnout, když přejde ten záchvat smíchu. Dívka ji ujistí, že je v pořádku jen trochu utrpěla její sebevědomí a hodí polštář po Dominikovi, který stojí ve dveřích a přemáhá záchvat smíchu.
„Prosím tě jak jsi se vůbec ocitla na té zemi Terezo" Sára se snaží vyzvědět co tomu předcházelo a nechápavě sleduje Terezu jak běhá po pokoji a snaží se sbalit věci než dorazí Niall, a ta jí to mezitím všechno vysvětlí. Akorát když dokončí vysvětlování, ozáří okno pokoje světla přijíždějícího auta a Tery začne ještě víc panikařit, protože je pořád ve věcech na spaní. Situaci nakonec vyřeší Sára, když jí zastaví a snaží se jí uklidnit.
„Terezo klid v klidu se převlékni, Dominik mu otevře a já nám zatím udělá kávu, ano jenom klid holka ty jsi úplně mimo" ze smíchem pozoruje dívku která se nakonec také začne smát a poděkuje své tetě, která stále z úsměvem na rtech a s mrknutím odchází z dívčina pokoje pozdravit nenadálou návštěvu a udělat brzkou ranní snídani.
Lásky moje zde dnešní druhá kapitola jen pro vás. Bohužel na další budete muset počkat až do neděle. Zítra odjíždím a vracím se až v neděli odpoledne. Ale vy to vydržíte, vy jste moje šikulky. Takže jako vždy komentáře a hvězdičky velmi potěší. Velké díky předem vám všem ♥♥♥
Vaše Nat a Terka
ČTEŠ
We Were Destined *Niall Horan*✔
Fiksi PenggemarPříběh o lásce, ve kterém se vlastně může shlédnout každý z vás. Příběh psaný pro mě momentálně hodně blízkou osobu. Příběh o jehož ději se možná zdá skoro každé z nás. Co když třeba jednou. S úsměvem na tváři každou noc a možná i den sníme o tom je...