Part 1. Pííp,pííp,pííp... "Veď je víkend prečo zvoní!" natiahnem sa po mobil a vypnem budík, nastavený na 5:10. Ľahnem si a snažím sa zaspať. Počkať v sobotu som bola na tej párty u Sabíny a deň na to som piekla tortu čo znamená že je...PONDELOK!!! Vyletím z postele k šatníku, odkiaľ si vyberiem spodnú bielizeň a čierne obtiahnuté rifle. Na to si dám bielu blúzku a vtrhnem do kúpelne kde si rýchlo prečešem vlasy, čo mimochodom je dosť ťažké keď že ich mám po pás. Štvú ma ale ostrihať si ich nedám, na to ich mám až príliš rada. Sú ostro červené a každý mi ich obdivuje, aj keď nemajú čo obdivovať. "Bonnie kde toľko si! Poď už!" počujem otca. "Idem oci!" zobrala som si mobil a kľúče od domu, hodila som si ich do kabelky a rozbehla sa za nimi. V predsieni som si vybrala čierne topánky na asi 5 cm podpätku. Nikdy by som to nenosila pokiaľ by ma baby vo firme nespacifikovali že sa viac hodí na budúcu majiteľku nosiť podpätky než Supry, BK-ejky alebo Vansky. Je to nepohodlné a bolia z toho nohy ale pretrpieť to musím. "Nastupovať odchádzame Bone!" "Nevolaj ma Bone oci! Nie som žiadna kosť ale Bonnie!" "Dobre, dobre..ale už nastupuj!" zasmial sa na mojom výraze ktorý bol rozhodne nahnevaný. Sadla som si dopredu a čakala kým otec vyrazí.
"Dobré ráno!" ozval sa Liam zo zadu. "D-dobré. Liam čo sa ti stalo?" "Malo by sa mi niečo stať?" "No nevyhodil si ma z predného miesta ale sadol si si do zadu. Čo sa stalo?" "Len jednoducho som dospel." "Jasnééé... ty a dospieť. Chceš ma rozosmiať braček?" poviem s úškrnom na tvári. "Priznaj si to. Ty a ja, nikdy nedospejeme. Vždy budeme ty blbci čo podpálili v 15 kuchyňu lebo sa snažili variť na otcove narodeniny pizzu." pousmial sa! Konečne! Niečo sa mu stalo a ja to zistím. "Fajn ide sa decká!"
"Vystupovať! Sme tu!" oznámi otec ako keby sme to nevedeli. Zoberiem si veci a vystúpim z auta. Keď už všetci boli pripravený vošli sme do veľkej modernej budovy. "Bonnie!! Ahoj!" zakričí Sarah, je to recepčná pri vstupe. Je to dlhá, štíhla bruneta a dobre sa s ňou rozpráva. "Ahoj!" zakričí John. On je ochranka spolu s ešte jedným chalanom ktorý je o 4 roky starší ako ja. Volá sa Oliver. "Ahojte!" odzdravím. "Bonnie poď ukážem ti tvoju kanceláriu." "Áno." dopoviem a idem za otcom a Liamom do výťahu.
Vystúpili sme na 4 poschodie a prídeme k skleneným dverám. Otec mi s úsmevom otvorý a ja vojdem. Zrazu na mňa vyskočí moja stará kamarátka Emily.
"O môj bože! Emily! To nie je možné!Neverím!" objímali sme sa a poskakovali pri tom ako blázni, ak si to viete predstaviť. Bola som taká rada že ju vidím. Nevideli sme sa hádam sto rokov. "Tak ver!" " Čo tu robíš?" "Hmm...ja neviem, asi, tu budem pracovať ako tvoja asistentka!!!" povedala nadšene. „To je úžasné!!" zasa sa objímame ako bláznivé."Ehm... Bonnie choď sa trochu udomácniť do svojej kancelárie. Tak ako aj Liam, alebo každý vyššie postavený pracovník, máš svoj vlastný ateliér. Rozdiel je ten že ty a Liam, ho máte hneď pri sebe" ukáže na dvere v ľavo. "Emily je tu už prevedená a oboznámená s priestormi, nie len tu ale aj v celej budove." "Super ďakujem." otec mi len kývne a vyberie sa k odchodu no vo dverách sa zastaví. "A ešte niečo. Zajtra máš prvých zákazníkov." "Kto to je?" "To ja neviem len mi volali že či máme niekoho voľného že by prišli." "Aha... ok. Dal si im môj kontakt?" "Ja som im ho dala." odpovie Em. "Super! Tak sa ide pustiť do udomácnenia." "Dobre zlatko a veľa šťastia v kariére lebo tu už nad tebou, ani Liamom nedržím ochrannú ruku." "Ja viem a ďakujem za všetko." Usmeje sa a odíde.
"Táák...“ natiahne to slovo čo najviac môže. „Čo keby si sa tu rýchlo udomácnila a večer by sme skočili do nejakého dobrého klubu?" Nejak sa mi nechce ale ona nedá pokoj. "Hmm... fajn ide sa." "Super! Nečakala som že tak rýchlo povolíš." povie s úžasom. "Ja by som ani nepovolila keby som nevedela že by si mi aj tak nedala pokoj." "Pravda.." povie a zasmeje sa. "Tak kam sa chceš pozrieť ako prvé šéfka?" "Uhm.. asi do kancelárie a potom sa mrknem na ten ateliér. „Fajn!“
Po práci...
„Tak o 19:00 pred tým klubom Night ?" "Ok vidíme sa." zakývam jej a nasadnem do taxíku. „Kam to bude?“ ozve sa taxikárov znudený hlas. Nadiktujem mu adresu a idem domov. Mám ešte hodinu než sa máme s Em stretnúť pred klubom a ja stále neviem čo na seba. "Kam sa chystáš sestrička? Rande?" povie zo smiechom Liam. "Ešte to tak! Idem s Em do klubu ale neviem čo na seba." "Ukáž.." príde ku skrini a vytiahne fialové šaty bez ramienok.. "Tu máš obleč si to nech viem ako to vyzerá." povie a vrazí mi šaty do rúk. Za chvíľu som oblečená a musím povedať nevyzerá to zle. "Hmm... daj si tieto topánky." podá mi čierne lodičky s ostňami. "Super!!! A kto je tu pán?? Ja som pán..." "No iste.. ale toto ti vyšlo." "Ja viem lebo som úžasný.." "Akurát tak úžasný narcis." poviem zo smiechom. "No hahaha..." prevráti očami. "To fakt?" "Čo?" "Ty si na mňa prevrátil očami?" poviem a začnem sa mu smiať. Zakrúti hlavou a odchádza z izby. "A ďakujem!!" zakričím na neho. "Máš to u mňa!" "Jasné.." pozriem sa na hodiny a je 18:32. To aby som išla. Vystúpim z auta, mimochodom Liamovho a idem ku vchodu do klubu. "Hej!! Bonnie tu som!" otočím sa a tam stojí Emily v čiernych šatách. "Ahoj!" príde ku mne a objíme ma "Ahoj.." "Dobre vyzeráš ideme?" "Ďakujem aj ty a ideme." prídeme ku SBS "Máte 18 slečny?" "Som Bonnie Rey, áno mám a riadim jednu z najväčších spoločností ktoré zariaďujú tie najdrahšie akcie! Tak sa ma nepýtajte na takéto veci!" "To môže povedať hocikto.." vytiahnem preukaz a strčím mu ho pred ksicht. "Stačí!?" "Prepáčte slečna Rey môžete ísť..." "Slečna Rey máme pár otázok!... Bonnie prosím jednu otázku... Slečna Bonnie.." "Do riti kto im povedal že som tu?" "Preukaz!" "Ona je so mnou" poviem a ukážem na Em. On sa zarazene pozrie na Emily. "Môžete ísť." "Ďakujem." "Bonnie neviem ako to vedia ale dnu sa nedostanú." "Dúfam." "Poď ide sa zapíjať!" Prídeme ku baru a barman, mimochodom veľmi sexy barman sa nám hneď venuje čo je zázrak. "Prajete si krásky?" "Dve w.." začne Em ale ja jej do toho skočím. "Na začiatok dve trojité vodky" "Ostré..." zasmejem sa barmana ja prevrátim očami a odvrknem: "Ani nie.." Za chvíľu nám podá objednávku "Nech sa páči na mňa." žmurkne na mňa. Usmejem sa na neho a s Em si štrngneme a hodíme to do seba. "Ako to robíš červená?" "Ja mám vedieť?" zasmejem sa. "No neviem ako ty ale idem si zatancovať. Ideš?" "Ja ešte nie." "Fajn tak sa vidíme." odíde.
YOU ARE READING
Cute disaster (Niall Horan) ✔
Fanfiction"Ja som ti len chcel povedať že.. no..." "Ty to asi nehovoríš často, čo?" poviem zo smiechom no on sa na mňa ublížene pozrie, čomu neodolám a tento raz ho pobozkám ja. No len takú malú pusu na peri. "Tak že áno?" spýta sa. "Ona tu bola nejaká otázka...