"Styles... povedz že to neni tak, ako to vyzerá..." poviem podráždene. "Nó, neviem ako to vidíš ty ale ja to vidím tak, že svoju malú sestričku budem mať pod dohľadom." povie pyšne. "Tak sa poď pozrieť dnu." povie a už ma ťahá za ruku do tej izby.
Vojdeme a ja úžasom vydýchnem. Presne trafil môj štýl. Veľká postel na pravo od dverí s fialovými vankúšmi a veľkou vzorovanou fialovou tapetou za ňou. Veľké biele skrine na oblečenie. Stôl a poličková skriňa na ľavo aby som mala kde pracovať. A nad oknami boli krásne fialové závesy. Všetko bolo proste zladené do fialovo-biela.
"Páni..." poviem v úžase a všetci sa zasmejú. "Ale ja tu nemôžem zostať." "Ale áno tvoj otec to povolil." "Čože!?" poviem prekvapene. To fakt spravil? Aj tak tu nemôžem ostať veď Bella potrebuje niekoho kto sa o ňu postará. "Ale Bella ma potrebuje. Kto sa o ňu postará!" poviem. "Bonnie počúvaj ma. Bella už nepotrebuje opateru a keby predsa tak tam má otca a brata." povie. "Ale.." "Bonnie aj keby si nechcela tak tu proste ostaneš. Ja by som ti nedovolil odísť." povie. Porazenecky si povzdýchnem. "Fajn idem si pre veci." poviem a otočím sa k dverám kde všetci stoja a pozorujú nás. "Vlastne.. všetky tu už máš." rýchlo sa otočím späť na Harryho ktorý vyťahoval z jednej zo skríň kufre.. kopa kufrov. Ako sa to tam do čerta pomestilo? "Ty asi fakt chceš aby som tu bývala čo?" poviem zo smiechom. "Nie som jediný." povie. "Pravda. Všetci chceme aby si tu bola." povie za mnou Niall. Otočím sa k ostatným a oni len horlivo prikyvujú na súhlas. "Fajn povyberaj si to, udomácni sa a mi zatiaľ ideme.. niekam... kto chce kam." povie a rýchlo uteká z izby preč.
Čo to má ako byť? Všetci zdrhli boh vie kam. "Ehm.. nechceš pomôcť?" započujem od dverí keď sa zohnem k prvému kufru. "No.. hodilo by sa. Ďakujem Niall ." "Za málo." povie a ide ku mne.
Otvorím prvý kufor. "Mňa asi porazí!" poviem nahnevane. Niall sa pozrie do kufru a vybuchne do smiechu no mne do smiechu vôbec neni. Všetko oblečenie je hlava, nehlava nahádzané v kufri. "Harold!!" zakričím. "Ja ťa fakt zabijem!"
Všetko uložené, Harry zbití. Som pokojná. Všetci sedíme v obývačke a je asi 19:03h. "Ideme do klubu?" spýta sa Zayn. Všetci odkývnu až na mňa a Nialla. "Mne neni dobre." povie Niall. "Mne sa nechce ale choďte som unavená lebo mi niekto pridal roboti." poviem a podráždene sa pozriem na Harryho ktorý zdvihne ruky ako že sa vzdáva. "Fajn tak ide sa!" povie nadšene Perrie a ťahá Zayna na nohy.
Za 30.min...
"Keby niečo zavolaj" povie El. "Jasné. Neboj sa je tu Niall." poviem zo smiechom. "Fajn." "Nech je dom celý keď sa vrátime. Nie že budete variť" povie prísno Liam a pozrie sa Nialla. "Hej! Nenarážaj!" povie Niall a tvári sa urazene. "Dobre choďte!" poviem. "Ty nás vyhadzuješ?" povie naoko dotknuto Louis a chytí sa za srdce. Prevrátim očami a on sa zasmeje. "Fajn ideme. Ahojte!" povie a ostatný nás tiež pozdravia a odídu.
Keď sa zavrú dvere tak sa s Niallom na seba pozrieme. "Si hladná?" spýta sa. "Ani nevieš ako." odpoviem a potom sa začneme obaja smiať. "Ideme niečo objednať?" "Čínu?" "Platí." povie a vyťahuje z vrecka mobil.
"Ďakujem dovidenia.." povie a zloží telefón. "Tak do pol hodiny by to tu malo byť." "Super!" poviem celá šťastná. "Čo ideme zatiaľ robiť?" "Neviem čo tak sa len tak rozprávať?" navrhne. "Fajn. Do obývačky?" "Ok." odpovie a ťahá ma za ním na sedačku.
"Tak o čom sa chceš rozprávať?"spýtam sa. "Je neviem povedz mi niečo o sebe." "Ja neviem čo.." poviem a usmejem sa na neho. "Tak napríklad ako si žila keď si nepoznala Harryho a nás." povie. Ou, to bude na dlho.. "Tak, čo ja viem. Keď som bola malá zomrela mi mama a musela som sa starať o sestru Bellu a brata ktorý sa totálne uzavrel do seba." " To mi je ľúto" "Nemusí. Mala som samovýchovu a vychovávala som ďalších dvoch súrodencov. Otec tvrdo pracoval aby nás uživil až nastal prelom keď založil vlastnú firmu a peniaze sa z tvrdej práce začali hrnúť." "A čo ty a škola, priatelia.. " "V škole sa mi celkom darilo. Tento rok som dokončila umeleckú školu v odbore priestorový dizajn. A priatelia.. Na základnej škole som bola šikanovaná.. no zlepšilo sa to na strednej kde som spoznala Emily" "To je tá tvoja asistentka?" "Ano." "A chodíš s niekym?" povie zvedavo. Nedá mi to a musím sa zasmiať. "Nie. Ty?" "Nie.." povie smutno.
Ešte chvíľu sme sa rozprávali a ani neviem ako prešla pol hodina a bolo tu jedlo, ktoré sme do seba hádzali jedna radosť. "Som plná" poviem a vyvalím sa na sedačku. "Aj ja.." povie Niall a urobí to isté vedľa mňa. "Ideme si pozrieť nejaký film?" "Fajn a aký?" "Ja neviem, nepozeraj sa a vyber prvý na ktorý siahneš." poviem a on tak urobí. "Je to Pokánie .. čo to do čerta je?" povie a podá mi to. "Ja neviem ale pusť to.“
"Omg to je tak strašne krásne..." poviem s plačom. "To teda je..." povie vedľa mňa Niall tiež zo slzami v očiach. Pozriem sa na hodiny a je 22:24. "Mali by sme ísť spať." poviem. Pozrie sa na hodiny a postaví sa. "Mali." Postavím sa a idem ako prvá hore po schodoch keď zrazu zakopnem a začnem padať dole až kým ma Niall nechytí. Chytí ma presne tak že si pozeráme do tváre. Obaja zamrzneme a iba sa na seba pozeráme. Pomaly sa začneme k sebe približovať a on mi pohľadom behá z pier na oči.
YOU ARE READING
Cute disaster (Niall Horan) ✔
Fanfiction"Ja som ti len chcel povedať že.. no..." "Ty to asi nehovoríš často, čo?" poviem zo smiechom no on sa na mňa ublížene pozrie, čomu neodolám a tento raz ho pobozkám ja. No len takú malú pusu na peri. "Tak že áno?" spýta sa. "Ona tu bola nejaká otázka...