Po tom ako Harry odišiel do svojej izby sme išli všetci do kuchyne niečo navariť.
"Na čo máte chuť?" spýtam sa. Všetci sa začnú prekrikovať a hádzať dopredu aby boli čo najbližšie pri mne a aby som ich ja počula. "TICHO!!!" zakričím po nich a všetci stíchnu. Tak sa mi to páči chlapci. "Keď že sa na ničom neviete dohodnúť objednáme pizzu." poviem.
"Pizzááááááá!!!!!!" zakričím keď zaplatím poslíčkovi. Všetci sa hneď ku mne nahrnú z každého kútu domu len Harry stále trucuje. "Tak že.." poviem a zoberiem dve pizze. "Dve pre Zayna" poviem a podám mu ich. "Tri pre Louisa a El. Mimochodom kedy príde?" spýtam sa. ""Neviem asi za 15 min." povie a odkráča zo svojou pizzou už preč. "Dve pre Liama" podám mu krabice. "Ďakujem" "A tri osobitne pre Niallika." poviem a podám mu ich. Liam zo Zaynom tu stále stoja. "A ty chceš zjesť tie štyri?" spýta sa prekvapene Niall. "Nie ja idem zaútočiť na Harryho žalúdok." poviem a mrknem na neho. Zoberiem krabice s pizzami a idem hore k jeho izbe.
Krabice položím na zem a zaklopem. "Vypadni nech si hocikto." povie Harry z poza dverí. Prevrátim očami zoberiem si krabice znova do rúk a vtrhnem dnu. "Povedal som že.." "Ja nie som hocikto." poviem mu "A mimochodom som tvoja záchrana žalúdku" poviem. "Bonn.." "Nevadí ale Niallovi by si sa ospravedlniť mal vieš že je inakší ako ty alebo ja." "Ja viem asi som to prehnal." "Asi? Harry ty si po ňom hučal." "Idem sa mu hneď teraz ospra.." "Najprv sa najedz a nechaj aj jeho." poviem a on sa zasmeje. "Dobrý nápad. Tak čo si mi doniesla?" povie a začne sa načahovať po pizzi. "Hej! To bude aj moje!" poviem. "Ale iste že áno. Mohli by sme dnes ísť aj s Gemmou von čo na to povieš. Napríklad na kávu." "Pre boha! Ja mám mať stretnutie s Olim!" "S kým?" "Nikým!" poviem a vytiahnem mobil z vačku.
Pohľadám jeho meno a stlačím volanie. Po chvíli mi to zdvihne. "Bonnie!" povie radostne: "Oli tak platí dnešok?" "To som sa chcel spýtať aj ja lebo si mi v tedy neodpísala." povie. "Prepáč ale mala som veľa práce." "Áno videl som v správach a novinách." "Čo si videl?" "Poviem keď za hodinu dôjdeš do Starbucksu" "Tak dobre, ahoj." "Ahoj." povie a zloží. Čo do horúcich pekiel videl v novinách?
"Tak že to s Gemmou preložíme na zajtra." "Ak budeš taký dobrý." poviem a milo na neho zamrkám. Zasmeje sa "Čo by som pre teba nespravil."
Posadila som sa k stolu kde sedí Oli. Pravda že si ma nevšimol bol zabraný do svojho mobilu. "Ehm.. ehm..." odkašlem si. On sa zrazu zľakne a mobil mu vyletí z ruky. "Ježiši kriste prepáč nevšimol som si ťa." povie a ospravedlňujúco sa na mňa pozrie. Zasmejem sa "Nevadí." "Tak že čo si dáš?" "To čo si zaplatím." "Zasa?" povie a hodí na mňa jeden z tých jeho krásnych úsmevov. "Zasa." Prídeme k predavačke. "Dobrí deň prajete si?" "Dobrý ja si prosím jedno karamelové late" "A ja vanilkové" povie." "Spolu?" "Áno.." „Nie"povieme naraz. "Áno." povie Oli na našu našu objednávku a zaplatí.
"Tak o čom si to hovoril do telefónu?" spýtam sa ho keď si sadneme späť na svoje miesto.
"O tom že sa ťaháš zo štyrmi mužmi." povie pokojne no v očiach mu vidieť žiarlivosť. Pre boha nič spolu nemáme tak čo mu je!? "Čo?" poviem nechápavo. "Ja, Bieber, Styles a Horan. Mam ešte menovať ďalších? Určite sú." povie pohŕdavo. Čo si ten mysli? Že som nejaká lacná žena z klubu?! Tak na toto ja nemám. " Ty si fakt idiot!" "Ja! To ty spiš s tromi ďalšími a oni ti asi nestačia lebo si snažíš omotať aj mňa okolo prstu!" "Oh bože daj mi silu aby som ho nezabila!" poviem a napodobním modlenie. "Za prvé. Ty a ja spolu nič nemáme, to ty si ma pozval von. Za druhe. Biebera som spoznala v deň keď si ma pozval a bolo to len pre to že som robila oslavu pre jeho kamaráta. Za tretie. S Horanom nič nemám a nikdy som nemala spoznala som ho vo štvrtok!" poviem teda skorej kričím na neho a všetci sa na nás pozerajú. "Ahaa.. Tak že Styles..." "Harry je môj brat ty idiot!" "Čo?" "No vieš Oli. Mal by si si najprv všetko zistiť skôr než povieš nejakú blbosť!" poviem nahnevano. "Sorry.." povie a ospravedlňujúco sa na mňa pozerá. "V pohode ale najprv sa pytaj a netrep niečo o čom nič nevieš.." "Rozkaz!" povie a obaja sa zasmejeme. "Dnes je to asi posledný raz čo sa vidíme tu v Londýne." "Prečo?" pozriem sa nechápavo a on sa zasmeje. "Sťahujem sa do Ameriky."
Ešte hodinu sme sa rozprávali a zistila som že zajtra na obed odlieta. Že vraj ma príde pozrieť a ak pôjdem niekedy tam taj mam zavolať.
Teraz kráčam za chalanmi lebo mi Harry písal že mam dôjsť a má pre mňa s chalanmi prekvapenie.
Stojím pred dverami a načahujem sa na zvonček aby som zazvonila čo sa hneď ako ho stlačím stane. Po chvíli mi dvere otvori nejaká blondína. Není to náhodou tá Perrie?? Ešte som sa s ňou nestretla lebo podla toho čo mi povedal Zayn bola niekde na koncerte. "Ahoj, ty si?" povie a celú si ma prezrie. "Ja som.." začnem no pravda že Niall to dopovie za mňa cestou ako sa ku mne rozbehne "Bonnieeee!!!!" zakričí a už ma ťahá do objatia. "Ahoj Nialler ako sa máš?" poviem no on neodpovedá len ma silnejšie stlačí. "Niall dusíš ma!" poviem a Perrie sa na nás smeje. "Som rad že si prišla." povie. "Ale dlho tu nebudem lebo ma zabiješ." poviem a on sa hneď odtiahne "Hups, prepáč." povie a hodí na mňa zasa ten neodolateľný pohľad. Zasmejem sa "Mne to nevadí." poviem a otočím sa k Perrie ku ktorej už ide Zayn a za nim aj ostatní chalani. Pristúpim k nej, " Dokončím to. Ja som Bonnie Re..." "Styles" zakričí Harry. "Rey!" poviem ale nesmeruje to Perrie ale Harrymu. "Styles a už sa o tom nebavím. Už si aj právne Styles a nezmeníš to." povie a vyplazí na mňa jazyk.
Čo to povedal!? Pravne? "Ty si mi zmenil priezvisko bez môjho zvolenia!" poviem nahnevane. "Nie automaticky to bolo zmenené keď sme dali na políciu podklad o podvode." povie. "Máš šťastie!" poviem a on sa zasmeje. " Aj tak by si normálne nosila meno Styles." povie. Prevrátim očami a vrátim svoju pozornosť Perrie. " Tak nakoniec Styles." poviem jej a usmejem sa na ňu čo mi opätuje. "Ja som Perrie Edwards." povie a miesto podania rúk sa rovno objímeme ako by sme sa poznali celé roky.
"Dobre a teraz to dôležité!" povie Harry a niekto mi dá cez oči šatku. "El!" zakričím a chcem sa otočiť no podrží ma tak že nemám šancu, len počujem ako sa zasmiala. "Ahoj Bonnie."
Konečne to mam na tisíc krát zaviazane. "Tak mame pre teba prekvapenie sestrička tak že sa nezľakni teraz. Ok?" "Fajn.." poviem neisto. Zrazu mi niečo teda skorej niekto podrazí nohy a ja mu padnem do rúk. " Môžete mi povedať ktorý debil to je?" spýtam sa a všetci sa zasmejú "Ja.“ ozve sa mi Niall pri uchu. "Super.."
Po natriasaní, z čoho som zistila že ideme po schodoch, a počúvania rozhovoru o nejakej blbosti ma konečne pustili na zem.
"Teraz ti dám dole šatku dobre?" povie tento raz Liam. "Tak na čo čakáš?"
Pomaly mi ju dá dole a ja zostanem stať ako obarená na mieste potom čo vidím. Drevené dvere v bielej farby s nakreslenými fialovými kvetmi na nich. Bože to nemyslia vážne.
YOU ARE READING
Cute disaster (Niall Horan) ✔
Fanfiction"Ja som ti len chcel povedať že.. no..." "Ty to asi nehovoríš často, čo?" poviem zo smiechom no on sa na mňa ublížene pozrie, čomu neodolám a tento raz ho pobozkám ja. No len takú malú pusu na peri. "Tak že áno?" spýta sa. "Ona tu bola nejaká otázka...