Part 25.

1.1K 77 9
                                    

Gemma:

"Ehm.. Liam? Nejdeš si so mnou pozrieť film? V obývačke sedí už aj Bella." spýtam sa ho. Že by bol nejak príjemný povedať nemôžem. Bonnie povedala že by sa tak nechoval keby som nebola Harryho sestra. Je to že vraj čisto jeho tvrdohlavosť. "Nie." odpovie. Povzdychnem si a prídem k nemu na postel na ktorej leží a pozerá do stropu. Ľahnem si vedľa neho a s ním mykne. "Čo robíš?" "Ja nechápem čo máš za problém Liam. Som Bonniina sestra rovnako ako ty jej brat. A tiež Harry je jej brat.“ "Pozri ja proti tebe nič nemám, ok? Ja mám len niečo proti tomu Bie.. neviem čo a tým buznam." povie stručne a svoj pohľad znova uprie do stropu. "Ako myslíš." poviem stroho. "Tak ideš pozerať?" poviem a jemne do neho šťuchnem prstom na čo sa trocha zasmeje. "Ach, fajn ale pomôž mi a podaj mi tie barle." povie a kývne k barliam opretím o stenu pri posteli.

Postavím sa a podídem ku barliam kým on sa posadí. Podám mu ich a spoločne sa presunieme do obývačky k Belle. "Nemožné." povie prekvapene Bella keď zbadá Liama a mňa. Ona je celkom mimo z toho že Bonnie je moja a Harryho sestra. Je belieberka ale že vraj chalanov má tiež celkom rada. Liam sa trocha zasmeje a sadne si vedľa nej a z ruky jej vytrhne čips. "Hej ten je môj!" povie nahnevane a buchne ho po hlave na čom sa zasmejem. "Tak sa pozeraj čo sa s ním stane." povie a pomaly si ho vkladá do úst a pomaly ho prežúva. Zakrútim hlavou a sadnem si vedľa nich. "Čo sa ide pozerať?" spýta sa Liam a usmeje sa na mňa milo. Najradšej by som ho zjedla taký je chut... Čo to do čerta trepem je to nevlastný brat mojej sestry.. Ale len nevlastný.Povie hlas v mojej hlave. TICHO!

"Ehm.." zadrhnem sa. "Rýchlo a zbesilo 1." poviem. "Super" povie a rozvalí sa na svojom mieste ešte viac. Bella pustí film a tým sa moja pozornosť okolia vypne.

Čo to do čerta má byť s mojou hlavou? Veď mám pri jeho úsmeve totálne motýle v bruchu! To sa nesmie stať!

Bonnie:

"Ste si istý že je dobré piť pred odletom? Keby ste nevedeli letí sa zajtra ráno" poviem im pre informáciu. "Ale veď to nebude zas tak veľa sestrička len dve fľašky pre všetkých" povie Hazz a hodí na mňa puppy face. Prevrátim očami "Fajn a čo sa ide robiť?" spýtam sa a práve sa ku mne postaví Niall a počúva nás.

"Čo keby sme si zahrali fľašu?" zakričí Louis a všetci začnú prikyvovať. "Ale s vyzliekaním" poznamená po tichu no ja ho počujem. "Louis ja sa.." "Hrá sa s vyzliekaním!" zakričí Perrie ktorá už zrejme má niečo v sebe. Fajn tak teda sa bude aj vyzliekať nechcem ich opiť...

Všetci si posadáme do kruhu a Harry do stredu položí prázdnu fľašu od Coli. Roztočí ju a padne to... na mňa... To vážne neni možné... "Tak že milovaná sestrička pravda alebo odvaha?" povie. "Pravda?" poviem zo strachom. "Kedy si prišla o panenstvo?" povie s úškrnom. Really!? Lepšiu otázku nemohol vymysleť? "Ehm.. keď som mala 17" poviem a pozriem sa do zeme.

Keď som o to prišla bola som opitá a nič si z toho nepamätám presne ako pri Niallovi. Vlastne s nikým okrem Joshuu a Nialla som nespala.

"Ktorý kokot..!" povie nahnevane Harry. "Harry nerieš to bola som opitá a on tiež nič si z toho nepamätám!" poviem mu. "KTO TO BOL?!" "Môj bývalý" poviem potichu.

Na druhý deň pred odletom na letisku....

"Kde sú?" poviem vystrašene Niallovi. Chceli sme si pred odletom kúpiť niečo na jedenie a keď sme prišli späť do salóniku nikto tam nebol. "Halo?" zakričí Niall. "Kde trčíte!" vbehne na nás Liam ktorý vojde cez nejaké drevené dvere. "Poďte už nás idú púšť!" povie a hneď sa otočí a kráča späť odkiaľ prišiel. S Niallom sa na seba pozrieme a spoločne sa rozbehneme za nim.

Keď prídeme k nim už ich púšťajú do ich súkromného lietadla. "To ste si dávali niekde rýchovku alebo čo?" povie zo smiechom Zayn. "Nie ale ja by som sa na tvojom mieste nesmiala, včera v noci ste mohli byť s Perrie tichší" poviem a drzo sa na neho usmejem. On sa bez slova otočí a vojde do lietadla. Niall vedľa mňa vyprskne smiechom a ja hneď za nim. "To sa ti podarilo." povie a hrdo si ma pritiahne k sebe a dá mi pusu na líce.

Vojdeme do lietadla a ja si to tu začnem okamžite prezerať. Je to celkom dosť luxusné. Všetko je biele a väčšina vecí je z dreva.

"Kam si sadneme?" spýta sa ma Niall. "Čo tak tam" ukážem na miesto čo najďalej od môjho milovaného bračeka. Niall sa zasmeje ale nenamieta a ťahá ma tam. Keď si už sadneme na svoje miesta ja k oknu a Niall vedľa mňa zavolá na nás zo smiechom Harry. "Pre čo tak ďaleko?" "Pýta sa ten pravý" poviem zo smiechom a počujem aj Louisov smiech. "Louis nesmej sa!" povie Harry a viem si ho predstaviť ako ho buchol po hlave teda môžem sa tam aj otočiť ale nechce sa mi.

Niall si vytiahol čipsy ktoré otvoril a hneď ako si išiel dať prvý do úst som ho zastavila. "Niall počkaj!" skríkla som po ňom. "Čo sa deje?" spýta sa vystrašene. Ja mu schmatnem ruku v ktorej ma čips a zjem mu ho rovno z ruky. "Hej! Ten bol môj!" "A ja som čo?" poviem ako že urazene. "Ty si moja najmilovanejšia, najkrajšia, najpracovitejšia, najmilšia, najsexy priateľka na svete s ktorou čakám bábo ktoré budem milovať rovnako ako teba ale..." povie no ja ho umlčím bozkom ktorý je dlhý a dávame do neho všetku našu lásku. 

"Ehm, ehm..." odkašle si niekto. S Niallom sa od seba odtiahneme a pozrieme sa na dotyčnú osobu čo je nejaká letuška ktorá mi celkom dosť čumí na priateľa. "Áno?" poviem podráždene po dlhej chvýli ticha a pozerania na seba. "Ehm.. prišla som oznámiť aby ste sa zapásali za chvíľu vzlietame a po vyštartovaní Vám oznámime kedy sa môžete odpásať." povie a falošne sa na mňa usmeje. "Super, ďakujeme za informáciu." poviem a falošný úsmev jej opätujem a ona odíde. "Páni.. čo to bolo?" spýta sa Niall trocha zarazene. "Neviem" odpoviem. Opriem sa bez slova o svoje sedadlo a zapášem sa.

Po 4 hodinách...

Zobudím sa na spiacom Niallovi. Áno zaspali sme cez deň ale tých 5 hodín sa nedá inač vydržať. Pozerali sme film, jedli sme, pili sme pomarančový džús na litre, hrali karty ale nakoniec sme šli spať. Ja by som asi ešte spala keby ma niečo netrafilo do hlavy.

Siahnem si na predmet vo vlasoch a zistím že sú to pistácie. Opatrne sa postvím aby som Nialla nezobudila a pozriem sa do zadu na tých štyroch pánov ako sa tvária že spia aj keď vidím ako sa Louisovi mykajú jemne kútiky úst. Namierim si to na neho a trafím ho presne do čela. "Hej!!" zvolá na hlas a postaví sa. "To je vyhlásenie vojny!!" zvolá a hodí do mňa asi 10 ďalších pistácii. "Hej čo sa deje?" započujem Niallov ospalí hlas keď v tom do neho Harry hodí pistáciu. Keď si to Niall prezrie pokrčí ramenami a zje to. V tom do mňa niekto trafí a ja sa už neubránim a zoberiem naše arašidy v čokoláde a začnem ich po nich hádzať. Niall sa po chvíľke pridal keď videl že to nezvládam sama. "Hej! Čo sa tu deje! Mohli by ste sa ukludniť a nerobiť nám tu bordel? " "Prepáčte" povie Liam a keď odíde všetci sa začneme smiať. 

Cute disaster (Niall Horan) ✔Where stories live. Discover now