Part 20.

1.1K 70 7
                                    

"Už tam sme?" poviem unudene už asi po 1000069 krát Harrymu ktorý je za volantom. "Nie!" povie už zúrivo na čom sa začnem smiať. "Je ti niečo smiešne?" povie. "Áno. Ty." poviem s úškrnom.

Idem s ním iba ja no každý vlastne ide vlastným autom len ja a baby čo myslím Perrie, El a Sophia. Všetky idú zo svojimi priateľmi len ja musím ísť s mojim žiarlivým bratom. Mal by si niekoho nájsť...

"Harry?" "Nie ešte nie za 20 minút." povie unudene Harry. "Nie a Harry potrebujem aby si zastavil aj tak sme posledný." "Prečo?" povie a rýchlo po mne šibne pohľadom. "Pre boha ty si celá bledá, dúfam že nebudeš chorá! "povie a hneď zabrzdí na čo okamžite bez slova vybehnem z auta ku nejakým stromom. Sme totiž na lesnej ceste.

Strašne ma napne a ide zo mňa všetko čo som po ceste ale aj doma požrala. Počujem ako nejaké auto cúva no nemôžem sa tam pozrieť lebo ma stále napína. Zabočujem buchnutie dverí a ako za mnou niekto beží.

"Bonnie! Si v poriadku?" príde ku mne vystrašená El. Ja naznačím rukou nech chvíľku vydrží a zasa ma napne. Po chvíli keď som si istá že je to už v pohode, tak si utriem ústa do vreckovky a pozriem na jej ustrašení výraz. "Už je to v pohode." poviem a usmejem sa. "Si si istá?" "Áno len mi prišlo nevoľno." poviem. "Nie si tehotná že nie." povie na mňa. "Prosím ťa a s kým?" "No predsa s Niallom." "El ja som s ním spala len včera." "Ale môže sa to prejavovať. U každého je to iné." "Ale ono sa to prejavuje po dvoch týždňoch." poviem vystrašene. "Môže aj nemusí." "Veď mám za dva dni dostať tak asi nebudem tehotná." "Ako myslíš ale keby niečo ja som ti to hovorila." povie. "Ok." odvetím a usmejem sa na ňu. "A teraz bež do auta nech sme už tam." povie a postrčí ma. "Jasné už idem nestrkaj do mňa" poviem a začnem sa smiať.

Vystúpime s Harrym z auta a hneď za mnou príde Perrie. "Čo sa ti stalo?" "Nič len mi prišlo trocha zle." poviem a zahľadím sa na tú chatu. "Páni.." poviem očarene.

Je to skorej veľký drevenený dom s veľa oknami ale má to svoj efekt. "Je to nádherné." poviem a Zayn sa objíme Perrie a zasmeje sa. "To je, pre to sme chodíme odpočívať" "Fajn všetci dnu ideme sa vybaľovať!" zakričí Liam od dverí. Všetci už idú keď ma za zadu niekto objíme na čo sa zasmejem. "Chýbala si mi princezná" povie a dá mi pusu na líce. "A to len na líce?" poviem smutno a otočím sa mu tvárou. "Nie" povie a pobozká ma teraz už na peri. "Hej hrdličky! Poďte už dnu lebo Harryho porazí." zakričí na nás Louis na čom sa zasmejeme. "Ideme?" opýta sa ma Niall. "Samozrejme aby nezačal ešte viac žiarliť." poviem zo smiechom. "Ja som to počul!!" zakričí z domu Harry a potom už počujeme len smiech. To nás aj počúva?

Dôjdeme dnu a vidíme už len to ako sa každý snaží vyniesť kufre hore schodmi. Popozerám sa po miestnosti a vidím ten svoj modrý. Podídem k nemu a zoberiem ho na ruky. "Nechaj to zoberiem ho ja." "Ja nie som malomocná zlato." poviem. "Ja viem ale aj tak nevieš ktorá izba." povie a ako malé dieťa mi vyplazí jazyk na čo prevrátim očami. "Fajn prosím zober môj kufor." poviem a podám mu ho. "Pre boha čo si si všetko brala?" "Len to čo potrebujem" poviem a žmurknem na neho.

Vídeme hore a Niall ide do najvzdialenejších dverí v tomto dome. Otvori ich a mi vojdeme do nádhernej sýto zelenej izby s prírodným drevom. Na jednej zo stien oproti posteli je tapeta lesa. 

"Wau.. začína ma to viac a viac prekvapovať" poviem a on sa zasmeje. "Je to na novo prerobené. Pred tým to bolo inakšie ale toto som dal prerobiť aby to nebolo stále to isté" povie a usmeje sa na mňa. "Je to nádherné poviem a podídem k nemu. Okamžite ma objíme. "Milujem ťa princezná." "Aj ja teba." poviem s hlavou zarobenou v jeho hrudi.

"Hej!! Čo tak večerný táborák!?" zakričí z dola Zayn. "Bude mäso?" zakričíme s Niallom na raz na čom sa začneme smiať lebo to bolo synchronizovane. "Poďte dole!" zakričí zo smiechom späť.

Cute disaster (Niall Horan) ✔Where stories live. Discover now