Part 28.

1K 75 3
                                    

"Pane bože Aly!" zakričím a pribehnem k nej a začneme sa objímať. "Ehm... asi je zbytočné vás predstavovať, očividne.." povie zo zarazeným výrazom Justin. "No asi aj áno keď že by si mi predstavoval sesternicu.. teda nevlastnú sesternicu." poviem zo smiechom a Aly sa na mňa divne pozrie. "Ako nevlastnou?" "Ja nie som pokrvne Rey ale Styles som adoptovaná bez súhlasu pravých rodičov." poviem trochu smutnejšie. Ešte stále som sa o tom nerozprávala s Annie. Zistila som vlastne od Gemmi že mám ešte jedného nevlastného otca a Des sa s Annie rozišli už dávno.

"Zlatíčko to mi vysvetlíš a to rýchlo! Justin donesieš nám na terasu kávu?" hodí na neho prosebný pohľad a on sa zatvári asi že´Vyzerám ako slúžka?´a odíde preč.

Alyson ma vedie niekam cez sklenené dvere a zrejme, iste to bude tá terasa. Keď vídeme uvidím nádhernú veľkú záhradu s ešte väčším bazénom. "Potom stiahneme Justina do bazéna ale teraz idú vážne debaty dievča." preruší moje myšlienkové pochody Aly. Posadíme sa na drevené sedačky a za chvíľku nám prinesie Justin tri poháre kávy zrejme aj pre seba a posadí sa k nám.

".. a teraz k aktualitám to je tak že počas Harryho narodenín sme sa všetci totálne zliali a tak nejak som sa vyspala s Niallom. Na ďalšie ráno sme sa išli spolu po spoločnom prebudení naraňajkovať do Starbucksu a tam som stretla Joshuu a pohádali sme sa za tú strednú..." "Počkať myslíš Stefersona!? Toho Joshuu Stefersona?" pozrie na mňa neveriaco Alyson. "Áno toho čo som s ním chodila a bol to môj jediný kamarát až kým som nestretla Em." "A čo ja?" oduje na mňa spodnú peru. "A pravda že ty si tu bola vždy až kým si sa neodsťahovala do tej Kanady.." "Hej ja za to že tam chceli rodičia nemôžem." povie a ja len chápavo prikývnem. "Fajn dopoviem to.. no proste som sa s ním pohádala potom som nahnevane zobrala jedlo a nechápajúceho Nialla do parku kde sme sa najedli a začali sa rozprávať.. na koniec to skončilo tak že sme spolu chodili a o dva dni na to sme išli všetci na chatu. Tam mi po pár dňoch zavolal doktor že Liam a otec mali autonehodu a.. " zasa. Zasa sa mi zlomí hlas. "Otec je na tom veľmi zle. Stále sa neprebral z kómi.." poviem a Aly ma okamžite objíme. "To bude v pohode je silný pozri čo z vás vychoval. Rozumných a dobrých ľudí a Bella je síce trocha opantaná mojim milovaným, krásnym a úžasným priateľom ale aj tak je veľmi silná a rozumná." povie a usmeje sa na mňa čo jej opätujem. "Ja viem.. ale bojím sa" poviem skleslo. "Dobre, to preberieme zasa neskôr pokračuj.." " No.. keď som sa to dozvedela nezvládla som to a odpadla som.. keď som sa zobudila bola som v nemocnici a prišla sa so mnou porozprávať sestrička ktorá mi povedala ..." "odmlčím sa a pozriem na ich nedočkavé výrazy. Nepovedala som to zatiaľ ani Justinovi. "že som tehotná!" poviem a Justin len zostane nemo hľadieť na mňa a Alyson sa rozžiari radostne tvár. "To je vynikajúce! Aspoň niečo dobré máš okrem Nialla." povie a začne ma objímať."Páni to som nečakal. Moja super, úžasná kamoška čaká dieťa s kamarátom..." povie a už sa na mňa usmieva aj Justin.

Neskôr...

"Vážne tu nechceš ostať?" spýta sa Aly. "Nie už pre mňa Niall ide." uistím ju a posledný krát objímem keď pred domom zastaví Niall. "Tak ahojte na koncerte." poviem a objímem posledný krát ešte Justina a idem k autu do ktorého ihneď nastúpim. "Ahoj" povie Niall a hneď si ma aj cez tú prekážku zvanú bezpečnostný pás pritiahne a dá mi dlhú pusu na peri ktorú zmením na bozkávanie. "Mali by sme už ísť." poviem s úsmevom a otočím sa na vysmietu Alyson a Justina. Zakývam im spolu s Niallom a vydáme sa na cestu.

"Tak ako bolo?" "Super zistila som že Justin chodí s mojou nevlastnou sesternicou Alyson a povedala som im o tej nehode, o Harryho narodeninách, o nás dvoch a o bábätku." poviem a usmejem sa na neho. "A čo na to povedali?" spýta sa s úsmevom na periach a rýchlo na mňa pozrie no hneď pohľad vráti na cestu. "Že nám to prajú a že to nečakali a sú radi.. " poviem keď mi zapípa SMS.

Vytiahnem mobil a ako inak je to od toho neznámeho JS ktorého som si už aj uložila do kontaktov ako JS.

JS: V tých plavkách u toho Biebera si bola neskutočná miláčik :* (Už čoskoro ;))-JS

"Kto ty píše?" spýta sa ma zvedavo Niall. No ták vymysli niečo Bonnie!! "Ehm.. operátor" vyhŕkne zo mňa a najradšej by som sa pleskla po čele a povedala si aká som blbá. On sa zasmeje. "To neznášam..." povie a po zvyšok cesty sme sa bavili celkovo o blbostiach.

Cute disaster (Niall Horan) ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz