Od neznámeho:Už čoskoro láska :* -JS
Kto je JS? A čo bude čoskoro? A pre čo láska?
Moje telo pohltil strach. Niall mi nepísal veď práve sa na neho pozerám ako behá za loptou a ani nikto z chalanov to nepísal zo srandy tak kto je do čerta JS?
Bonnie:Kto si?
Odoslané. Sakra čo ak je to nejaký vrah? Chvíľku počkám s pohľadom na telefóne až kým mi nepípne nová správa ktorú okamžite s rozklepanými rukami otvorím.
Od neznámeho: Ty ma nespoznávaš miláčik? Asi ma ani nevidíš tak si tým svojim Horanom posadnutá.. ale ja na teba dozerám a musím povedať že v tom tričku s výstrihom vyzeráš vážne SEXY. Ale škoda že napríklad tie tvoje legínky kazí nápis tej priteplenej skupiny inač máš skvelé nohy v nich. Vlastne si celá krásna a len a len moja.. -JS
Počkať on ma sleduje! To vážne neni vtipné! Okamžite sa začnem rozhliadať po okolí ale nič nevidím okrem kričiacich a blázniacich sa chalanov pri futbale. Však ako by som mohla niekoho aj zbadať medzi toľkými stromami. Je to celkom lesnatí park a divím sa že to v tom teple prežije.
Od neznámeho: Ja viem láska že ma chceš vidieť ale aj na to čoskoro dôjde :* -JS
Bonnie:Neviem kto si ale strašíš ma! Ak ma nenecháš na pokoj budem nútená to nahlásiť na polícii.
Od neznámeho: Poslúž si ale neviem ako to potom skončí s tými ktorých máš rada miláčik ;) A okrem toho polícia by ma ani nenašla. Uvidíme sa zlatko pa :* -JS
Hneď ako to dočítam počujem ako motorka od cesty zavrčí a vyštartuje. Chalani si to nevšimnú no ja viem že toto neznačí nič dobré... Ten chlap tu naozaj bol a to ma straší.
Na ďalší deň ráno...
"Už si oblečená?" spýta sa ma Niall keď vojde do kúpelne. "Ano môžeme ísť na raňajky." poviem.
Na sebe mám čierne chachimomma, tigrovanú obtiahnutú športovú podprsenku a na to dlhé, volné,biele tielko ktoré odhaľuje tigrovanú podprsenku. Na nohách moje milované čierne supry ktoré som už nemala snáď milión rokov kvôli práci ale keď že som tehotná mam sa na čo vyhovoriť.
"Páni.. si.. ehm.. sexy!" povie slintajúci Niall. Zasmejem sa no hneď ma smiech prejde po tom čo si spomeniem na včerajšok. "Deje sa niečo Bonnie?" spýta sa ma ustarostene. "N-nie nič sa nedeje len som hladná." poviem. Zasmeje sa. "Ide sa jest!" zavelí a ťahá ma za ruku preč z izby.
Dôjdeme do jedálne kde je celkom málo ľudí. Pohľad mi padne na chalanov ktorý tam kombinujú rôzne druhy raňajok. "Čo si dáš?" spýta sa ma Niall. "Hmm.. mám chuť na rohlík zo syrom, salámou a maslom. K tomu kávu s mliekom." poviem zasnene lebo som fakt hladná. "Choď ku chalanom donesiem ti to miláčik." povie a vlepí mi pusu a potom odíde k pultom s jedlom.
Ja prídem k stolu a okamžite ma všetci s úsmevom pozdravia. "Aj vám dobré ráno." poviem a posadím sa k ním. O niečom diskutujú ale ja sa moc nezapájam až kým nepríde Niall s jedlom. Chcem sa hneď napiť z kávy no hneď ako zacítim vôňu toho nápoju viem že to káva neni. "Niall? Čo si mi priniesol na pitie? Toto káva na 100% neni." poviem a pozriem sa na neho. Hodí na mňa nevinný výraz a povie. "Ja som ti radšej doniesol kakao neviem či je vhodné aby si pila kávu." povie a ja si povzdychnem. Začína mi to liezť na nervy tá ich starostlivosť. "Niall ale ja kávu piť môžem." poviem no okamžite sa nám do rozhovoru pripletie Harry. "To nech povie doktor a keby niečo najedz sa rýchlo za chvíľku tu je." povie a usmeje sa na mňa. "Super.." poviem a začnem jesť.
"Vyzerá to dobre slečna Bonnie." povie mi doktor ktorý si pozerá výsledky krvné a všetko okolo zdravia. "Keď budete v tretom mesiaci môžem Vám povedať viac o bábätku a keď budete v piatom tak zistíme aj pohlavie." povie mi s úsmevom. "Ďakujem. Tak že zatiaľ všetko v pohode?" spýtam sa pre istotu ešte raz. "V úplnom poriadku." uistí ma. "To som rada" vydýchnem si.
Doktor si pobalil svoje veci a rozlúčil sa zo všetkými a odišiel. "Tak čo to bude!!" skočí po mne okamžite vysmiati Louis. "Louis!" poviem zo smiechom. "To čo to je zistíme až o päť mesiacov a ja nie som poriadne ani po prvom." "Aha.." povie smutne ale hneď sa zasa usmeje. "A ako to vyzerá" spýta sa ma Niall ktorý si ma okamžite vtiahne do objatia. "Že vraj to vyzerá výborne a nie sú žiadne problémi." poviem s hlavou zaborenou v Niallovej hrudi. "To som rád" povie mi a ešte viac si ma pritíska k sebe v objatí. "Hromadné objatie!!!" zakričí Harry a už sa na nás všetci tlačia na čom sa s Niallom smejeme.
"Fajn chalani kto ma odvezie k Justinovi? Som s nm dohodnutá" poviem. "Čo je to za otázku pravda že je." povie Niall a ťahá ma od všetkých. "Ďakujem idem si len pre mobil a tak.."
Pred Justinovím domom...
"Keď budeš chcieť domov.." "Zavolám ti alebo ma odvezie Justin zlatko" poviem a vtisnem mu bozk na peri. Usmeje sa na mňa "Dobre. Potom mi povedz koho si to našiel a či je aspoň na neho milá a dobre varí" povie Niall a ja sa zasmejem "Fajn pa" poviem a vystúpim. Keď prídem ku dverám otočím sa na Nialla ktorý mi zakýva a odíde. Načiahnem sa k zvončeku a zazvoním .
"Idem!" započujem Justinov hlas a keď otvori dvere hneď má na tvári ten jeho úsmev. "Ahooj!!!" zakričí a hneď ma vtiahne do objatia v ktorom ma zatočí. "Áááá.. Justin udusíš ma!" poviem zo smiechom."Prepáč..." povie s nevinnou tváričkou. "Tak kde je tá tvoja zázračná víla ktorá by ťa mala unormáliť?" spýtam sa s rozžiarenou tvárou. Zasmeje sa a zakričí "Alyson už tu je tá kamarátka!!" zakričí a za chvíľku do chodby príde osoba ktorej meno je Alyson.
KAMU SEDANG MEMBACA
Cute disaster (Niall Horan) ✔
Fiksi Penggemar"Ja som ti len chcel povedať že.. no..." "Ty to asi nehovoríš často, čo?" poviem zo smiechom no on sa na mňa ublížene pozrie, čomu neodolám a tento raz ho pobozkám ja. No len takú malú pusu na peri. "Tak že áno?" spýta sa. "Ona tu bola nejaká otázka...