O mesiac neskôr..
|Niall|
Prešiel mesiac od kedy som pobozkal jej krásne mäkké peri. Mesiac od kedy som ju spoznal. Vlastne celý mesiac prebehol skoro ako každý iní iba Zayn a Perrie oznámili deň svadby. 12.December. 2014. Dnes má byť Harryho úžasná narodeninová oslava ktorá bude úžasná lebo ju pripravuje to najlepšie dievča na svete. Bonnie. Medzi nami sa zmenilo len to že sa z nás stali, vcelku, veľmi dobrý kamaráti... aj keď mi je jasné že som do nej až po uši. Áno. Je to tak. Zamiloval som sa do dievčaťa ktoré je sestrou kamaráta a ona to isté ku mne necíti. Bohu žial.
"Niall!" zakričí na mňa Bonnia od vchodových dverí. Ja sedím na sedačke a pozerám televíziu. "Anoo!!" poviem rýchlo a postavím sa. "Boli už tu s tým jedlom?" "Áno" "Dúfam že si nejedol." "No nie.." "Čo si si dal?" "Len jeden z tých smotanových koláčikov." poviem a snažím sa vyzerať najviac nevinne. Povzdýchne si a zvesí plecia. "Fajn.. " povie a zapozerá sa do zeme no rýchlo zdvihne hlavu ku mne. "Máš tam ešte jeden?" povie. Ach ako ja ju milujem...
Načiahnem sa pre tanier s jedným koláčom ktorý som už nevládal a podám jej ho. "Oh.. ja ťa milujem." "Aj ja." poviem si potichu. "Čože?" povie. "Nič len že nemáš za čo. Cukor ti pomôže na nervy" poviem a usmejem sa.
Ona zrazu položí tanier na skrinku pri nej a podíde ku mne. Schmatne ma za plecia a vlečie na sedačku kde seba aj mňa usadí. "Tak?" "Čo?" pozriem sa na ňu nechápavo. "Čo sa deje? A nehovor že nič!" povie a prísne sa na mňa pozrie. "Nič sa nedeje fakt. Len som unavení. Celú noc som nespal." "Tak sa ide robiť káva lebo pochybujem že dnes budeš spať." povie a začne ma ťahať na nohy až do kuchyne na čom sa zasmejem. "Netreba, ty hlavne prichystaj pre Hazza skvelú narodeninovú oslavu. 20-ka neni každý deň." poviem a obaja sa zasmejeme.
*Crrrrr*Crrrrr*Crrrrr*
Započujeme zvonček od hlavného vchodu. "To už asi budú ľudia z firmy, barman a tak ďalej..." povie a rozbehne sa k dverám.
"Mal by si sa na ňu prestať tak pozerať, ak nechceš aby to vedela." povie niekto za mnou na čo sa zľaknem. "Pre boha Liam nemôžeš na seba aspoň upozorniť?" poviem a on sa zasmeje. "Ja som si najmenej tri krát odkašlal no ty si bol zabraní myslienkami a zavesení pohľadom na nej." povie zo smiechom. "Nie." "Mne to môžeš povedať ja nie som jej brat, ktorý ťa za to zabije. Tak ako to je?" povie a podíde ku mne. "Asi som sa do nej zamiloval.." "To mi je jasné z tých pohľadov, ale prečo nieste spolu? Veď je to na vás vidieť. Doslova to kričí!" povie. "Ona ma nemiluje. Berie ma ako jej kamaráta." poviem smutno a pozriem sa na zem. "Never tomu. Miluje ťa len si obaja nahovárate klamstvá ktoré vôbec nemajú zmysel." "Ty niečo vieš a nechceš mi to povedať Liam?" poviem a pozriem sa na neho spýtavo. "Nie." povie a na sebaobranu zdvihne ruky hore. "Ja len hovorím čo vidím." povie a odíde.
Mám jej to povedať?
BINABASA MO ANG
Cute disaster (Niall Horan) ✔
Fanfiction"Ja som ti len chcel povedať že.. no..." "Ty to asi nehovoríš často, čo?" poviem zo smiechom no on sa na mňa ublížene pozrie, čomu neodolám a tento raz ho pobozkám ja. No len takú malú pusu na peri. "Tak že áno?" spýta sa. "Ona tu bola nejaká otázka...